Ένιωσα ένα χέρι να μου χαιδεύει τα μαλλία και άκουσα μια φωνή να μουρμουρίζει το όνομα μου.Με κόπο άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Στέφανο απο πάνω μου να με κοιτάει με ανησυχία.
-Αλίκη αγάπη μου είσαι καλά?,μουρμούρισε
Τον κοίταξα και ένιωσα να κοκκινίζω απο ντροπή,είχα επυρεαστεί τόσο πολύ από το χθεσινό μου όνειρο που κατέληξα να λυποθημήσω από τον φόβο μου.
-Συγγνώμη,του ειπα,είμαι μία χαρά απλά είμαι κάπως κουρασμένη,τρόμαξα και αντέδρασα υπερβολικά
-Με τρόμαξες μωρό μου,είπε και με φίλησε απαλά στον λαιμό.
Για μία στιγμή έμεινα να τον κοιτάζω αποσβολωμένη,τα λόγια του είχαν τόση τρυφερότητα κα αγάπη που μου κόπηκε η ανάσα.
Δεν είπα κάτι και τεντώθηκα να τον φιλήσω.Αυτόματα εκείνος τύλιξε τα χέρια του γύρω απο την μέση μου και άρχισε να αφήνει υγρά φιλία σε όλο μου το σώμα.Αναστέναξα και τραβήχτηκε λίγο.
-Μωρό μου είσαι σίγουρα καλά?ρώτησε φανερά δυσκολεμένος να συγκρατηθεί
Έγνεψα καταφατικά και με μι κίνηση επέστρεψε πάνω μου,φιλώντας με και κάνοντας με να αφήσω μικρά βογγητά.Και τότε λίγη ώρα πριν με κάνει δικία του έσυψε και μου ψυθήρισε στο αυτί
-Σαγαπάω Αλίκη
.....................................................................................
Είχε περάσει αρκετή ώρα και υπέθεσα οτί κοιμόταν πλέον.Άκουγα όμως την αναπνοή του η οποία δεν ήταν σταθερή και κατάλαβα οτι ήταν και αυτός ξύπνιος.Πήρα μια βαθεία ανάσα και ετοιμάστηκα να του πω κάτι που ήθελα εδώ και πολύ ώρα χωρίς περστροφές και εισαγωγές.Ένιωθα οτι του χρωστούσα να του μιλήσω για αυτό το κομμάτι μου,οπώς μου είχε μιλήσει και αυτός για το δικό του.
-Όταν ήμουν στο πανεπιστήμιο έκανα σχέση με ένα σοιμφητητή μου τον Στάυρο.
Τον ένιωσα να με κοιτάει απορημένος αλλά του έκανα νόημα να σωπάσει.
-Η αλήθεια είναι οτι τον αγαπούσα πολύ,είπα κάνοντας μια παύση,ττα είχαμε τρία χρόνια και ήταν σχεδόν τα πάντα για μένα.
Τον ένιωσα να σγίγγεται και βίαστικα να συνεχίσω
-Πρίν ένα χρόνο γύρισα απροειδοπόιητα στο σπίτι μας και τον βρήκα στο κρεβάτι με την κοληττή μου.Μου πέταξαν μερικές δικαιολογίες και εξαφανίστηκαν και οι δύο.Και έγω έμεινα ένα χρόνο στους γονείς μου χωρίς να κάνω τίποτα.έπαθα κατάθληψη και δεν ήθελα να προχωρήσω.
Έκεινος δεν μιλούσε αλλά τον άκουγα να αναπνεει.
-Νόμιζα ότι δεν θα μπορούσα να αγαπήσω ποτέ ξανα,και τότε ήρθα εδώ.Ήρθα εδώ και γνώροσα εσένα και όλα άλλαξαν.Και τότε ξέρεις τι συνειδητοποίησα? Ότι θα περνούσα τα ίδια ξανά και ξανά αν αυτό σήμαινε οτι θα γνωρίσω εσένα.
-Γίατι σε αγαπώ τόσο πολύ,που για μένα δεν έχει σημασία σε τίποτα το παρελθόν.
Σταμάτησα να μιλάω και περίμενα να πεί κάτι.Νόμιζα ότι είχε αποκοιμηθεί όταν ξαφνικά άκουσα την σπασμένη του φωνή.
-Θέλω και εγώ να σου μιλήσω για κάτι πολύ σημαντικό για μένα,είπε,αφορά τον αδερφό μου τον θωδωρη....
Όταν ήμουν φοιτητής γνώρισα και εγώ μια κοπέλα,είμασταν πολύ καλόι φιλοί και ποτέ δεν έκλεινε προς το ερωτικό η σχέση μας.Την μέρα που αποφοιτήσαμε είπιαμε τόσο πολύ που καταλήξαμε στο κρεβάτι μου.
Όταν ξυπνήσαμε δεν θυμόμασταν σχεδόν τίποτα είχαμε και οι δύο τρομερό πονοκέφαλο και συμφωνήσαμε ότι δεν είχε κανένα λόγο να συμβεί.
Λίγες μέρες μετά ήρθε ο Θοδωρής που δεν είχε ακόμα γνωριστεί με την Ντίνα,έτσι την έλεγαν.
Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα είχαν ερωτευτεί παράφορα ο ένας τον άλλον και πολύ σύντομα έκαναν σχέση η οποία μέσα σε δύο μήνες κατέληξε σε γάμο.
Και τότε μας ανακοίνωσαν και τα ευχάριστα...η Ντίνα ΄ηταν δύο μηνών έγγυος,στην Λυδία.
Υπήρχε κάτι όμως που το ήξερα μόνο εγώ..ο θοδωρής είχε ένα ατύχημα όταν ήταν μικρός που του είχε μειώσει σημαντικά τις πιθανότητες να κάνει παιδία.
Τον κοίταξα αποσβωλομένη
-Πράγμα που σημαίνει...μουρμουρισα
-Πράγμα που σημαίνει οτι η Λυδία μάλλον είναι κόρη μου.
................................................................................................
Γεία σας,ελπίζω να μην σας φάνηκε πολύ δραματικό αυτό το κεφάλαιο...θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όσους με διαβάζετε γιατί ακόμα και το παραμικρό σχόλιο η ψήφος είναι πολυ σημαντικά για μένα,η συνέχεια θα μπει σύντομα!! :) :) :)
YOU ARE READING
Ξυπνα με
RomanceΑραγε σε ποιο σημειο πρεπει να φτασει η ζωη σου για να καταλαβεις οτι πρεπει να την αλλαξεις? Και οταν φτασει στο σημειο αυτο τι ακριβως πρεπει να κανεις? Η εικοσιπενταχρονη αλικη ενα χρονο πριν τα εχασε ολα..τους φιλους της,την δουλεια της,την αγαπ...