κεφαλαιο 12

1K 93 1
                                    

Η επομενη μερα ηταν Κυριακη και ευτηχως ειχα ρεπο γιατι δεν ειχα καταφερει να κοιμηθω καλα το βραδυ.Σκεφτομουν οτι εγινε με τον Στεφανο και ενιωθα την καρδια μου να χτυπαει.Παραλληλα ενιωθα ντροπη γιατι ο ιδιος δεν εδειχνε να το θελει τελικα .Μπαινοντας στο σαλονι ακουσα μια τσιριχτη φωνη και ειδα την Σαντρα να καθεται στον καναπε.Κοιταξα το ρολοι μου συνειδειτοποιοντας οτι ηταν μολις δεκα το πρωι και αυτη φορουσε μια πολυ κοντη φουστα και ενα μπλουζακι με αβυσαλλεο ντεκολτε.Βεβαια αυτο δεν φαινοταν να ενοχλει τον Στεφανο που δεν σηκωσε καν το βλεμμα του να με κοιταξει οταν μπηκα στο δωματιο.

-Καλημερα,ειπα περισσοτερο για να του τραβηξω την προσοχη.

-Καλημερα,ειπε ριχνοντας μου μια φευγαλαια ματια και μετα στραφηκε στην Σαντρα.

-Λοιπον οπως ειπαμε,θελω να εχεις στειλει τα εγγραφα μεχρι το βραδυ που θα συντηθουμε.

Αυτη του χαμογελασε πολυ εντονα και ειπε -Βεβαια,στην συνεχεια χαμογελασε και συνεχισε.-Η λυδια που ειναι? δεν την εχω δει καθολου.

Εκεινη ακριβως την στιγμη η πορτα ανοιξε αποτομα και μπηκε μεσα η μικρη που μολις ειδε την Σαντρα κατσουφιασε.

-Γεια σου αγαπη μου,ειπε με τσιριχτη φωνη,πως εισαι?

Η Λυδια δεν ειπε κατι και ετρεξε και κρυφτηκε στην αγκαλια το Στεφανου.

-Μα ποσο χαριτωμενη,κακαρισε η Σαντρα

-Λυδια αγαπη μου,ειπε ο Στεφανος,ετοιμασου να παμε βολτα.

Η μικρη τιναχτηκε-Θαρθει και η Αλικη?

Ξεροκαταπια το τελευταιο που χρειαζομουν ηταν να περασω την μερα με τον Στεφανο

-Οχι αγαπη μου,ειπε, η Αλικη δεν μπορει σημερα.

Εγω ειχα αρχισει να θυμωνω οποτε χαιρετησα βιαστικα και ανεβηκα πανω.

Πηρα την Εμυ τηλεφωνω αλλα δεν μπορουσε και ετσι κανονισα με τον Λαμπη να παμε βολτα.

Αρκετες ωρες αργοτερα περπατουσα με τον Λαμπη το δρομο προς το σπιτι οταν διπλα μας σταματησε το αυτοκινητο το Στεφανου.

-Αλικη μπες μεσα,ειπε,θα σε παω εγω.

Τον κοιταξα και αντιληφθηκα οτι η Λυδια δεν ηταν στο αυτοκινητο.

-Η μικρη που ειναι?ρωτησα

-Την πηγα σπιτι,μπες ειπα θα σε παω εγω.

-Προτιμω να περπατησω,του απαντησα τσαντισμενα.

-Οπως θες,ειπε και εφυγε γκαζονοντας

Ξυπνα μεWhere stories live. Discover now