Την επομενη μερα ξυπνησα εκνευρισμενη.Η Λυδια αντιθετα με εβαλε να της υποσχεθω οτι θα την παω βολτα στο δασος οταν γυρισει και οταν της ειπα ναι με αγκαλιασε και με φιλησε.Ηταν πραγματικα πολυ καλο κοριτσακι και παρα το γεγονος οτι ημουν εδω μολις βδομαδα ειχαμε ηδη αρχισει να δενομαστε.
Η ωρα ηταν εντεκα παρα και περιμενα την μικρη στο δωματιο μου για να φυγουμε.Ξαφνικα η πορτα ανοιξε αποτομα την ωρα που εψαχνα κατι και ημουν σκυμμενη.
-Λυδια μου εισαι ετοιμη?φωναξα μεσα απο τα μαλια μου που καλυπταν τοπροσωπο μοτυ καθως ημουν σκυμμενη.
-Δεν ειμαι η Λυδια
Τιναχτηκα μολις ακουσα αυτη την φωνη την οποια αναγνωριζα πλεον παντου.Γυρισα και ειδα τον στεφανο να ακουμπαει πανω στον τοιχο και να με κοιταει.
-Στεφανε,τραυλισα,εγινε κατι?
-Σκεφτηκα καποια πργματα και ηθελα να σου ζητησω συγγνωμη,ειπε
-Για ποιο πραγμα?τον ρωτησα ανεκφραστη
-Για ολα,αλλα κυριως για χθες,δεν επρεπε να σου μιλησω ετσι,η μερα ηταν δυσκολη στο γραφειο.
Τον κοιτουσα και ενιωσα να χανω τα λογια μου.Κοιταξα το πατωμα επιμονα και αυτο πλησιασε.
-Ενταξει?ειπε και σηκωσε το πιγουνι μου για να τον κοιταω
Ενιωσα να κοκκινιζω και πηγα να πω κατι οταν ξαφνικα η πορτα ανοιξε αποτομα και μεσα μπηκε η λυδια.
-Αλικηη φωνη της κοπηκε οταν μας ειδε και τοτε ο στεφανος ορμισε και την πηρε στην αγκαλια του.
Εκεινη ξεκαρδιστηκε και τον φιλησε
-Λεγαμε με την αλικη να. παμε μια βολτα και μετα να παμε για φαγητο τι λες?την ρωτησε
Η μικρη χειροκροτησε και εγω κοκκινησα,ποτε ακριβως το ειπαμε αυτο?
Τρεις ωρες αργοτερα και αφου ειχαμε περπατησει πρωτα το καταχιονισμενο δασος ωβρισκομασταν σε μια μικρη ταβερνα.Η λυδια φλυαρουσε ακαταπαυστα και εγω της απαντουσα χωρις να την προσεχω στα αληθεια.Το μυαλο μου ειχε μεινει σε οσα ειχαν γινει πριν.
-Τι ωραια οικογενια.Ξαφνικα μια φωνη με εβγαλε απο τις σκεψεις μου και ειδα μια κυρια γυρω στα 65 να μας κοιταει χαμογελοντας.
-Οχι δεν..πηγα να πω αλλα ο Στεφανος με εκοψε
-Ευχαριστουμε ειπε
τον κοιταξα αγρια αλλα δεν μπορουσα να πω κατι μπροστα στην μικρη που ευτυχως δεν ειχε ακουσει τιποτα.
Αφου ειχαμε γυρισει σπιτι χτυπησα την πορτα του γραφειου του Στεφανου αλλα μου ειπε οτι εχει δουλεια.Επρεπε να συζητησω μαζι του οποσδηποτε.
YOU ARE READING
Ξυπνα με
RomanceΑραγε σε ποιο σημειο πρεπει να φτασει η ζωη σου για να καταλαβεις οτι πρεπει να την αλλαξεις? Και οταν φτασει στο σημειο αυτο τι ακριβως πρεπει να κανεις? Η εικοσιπενταχρονη αλικη ενα χρονο πριν τα εχασε ολα..τους φιλους της,την δουλεια της,την αγαπ...