κεφαλαιο 29

905 86 6
                                    

Εδω και τρεις μερες ολα εβαιναν φυσιολογικα.Ο Στεφανος ελειπε,ο αγνωστος δεν ειχε εμφανιστει και ολα ηταν ηρεμα.Αυτο βεβαια δεν επυραζε την διαθεση μου που δεν ηταν καθολου καλη.Ενιωθα εκνευρισμενη,και δεν κοιμομουν καλα.

Με αυτες τις σκεψεις αρχισα να ετοιμαζομαι για υπνο απο νωρις καθως ειχα μια συναντηση στο σχολειο της Λυδιας την επομενη μερα.

Ξαπλωσα και εκλεισα τα ματια μου και ετοιμστηκα να πεσω σε ενα βαθυ υπνο.

Οταν ξυπνησα η καρδια μου χτυπουσε δυνατα και το κεφαλι μοτυ γυρισε.Επιασα το κινητο μου να δω την ωρα και ειδα οτι ηταν 2:20.Ανατριχιασα και ξαναεκλεισα τα ματια μου για νατα ξανανοιξω μερικα δευτερολεπτα μετα.Ημουν σιγουρη πως ειχα ακουσει βιολι.Στον υπνο μου,στον ξυπνιο μου δεν ξερω,αλλα θα αναγνωριζα παντου τον ηχο.Με μια αποτομη κινηση σηκωθηκα απο το κρεβατι πραγμα που αποδειχθηκε μεγαλο λαθος.Ενιωσα το στομαχι μου να ανεβαινει στο στομα μου και μολις προλαβα να τρεξω στο μπανιο.Λιγη ωρα αρηγοτερα καθως εκανα ντους ο ηχος ειχε αρχισει να σβηνει απο το κεφαλι μου.Αποφασισα να ξαπλωσω και να το διερευνησω αυριο.

........................................

Οταν ξυπνησα το κεφαλι μου πονουσε,παρολαυτα σηκωθηκα ντυθηκα και πηρα την μικρη να παμε στον παιδικο.Μολις ειχαμε βγει εξω οταν ακουσα μια φωνη.

-Δεν μιλας πια?

Γυρισα απορημενη και ειδα τον Αλεξανδρο ο οποιος πρεπει να ηταν τυφλα,να τραυλιζει.

-Αλεξανδρε τι κανεις εδω?τον ρωτησα

-Μου ελειψες,μουρμουρισε και με αγκαλιασε απο πισω.

-Πηγαινε σπιτι σου,μουρμουρισα και τον εσπρωξα εκνευρισμενη βαζοντας την μικρη στο αυτοκινητο.

-Βλεπω δεν περιμενες πολυ μονη σου,απο την στιγμη που εφυγε ο Στεφανος.

Γυρισα πισω και ειδα την Σαντρα νιωθοντας τον εκνευρισμο μου να μεγαλωνει.Φορουσε μια κοντη φουστα,ψηλοτακουνες γοβες και ενα πουκαμισο με πολλα κουμπια ξεκουμποτα.

Της χαλογελασα και απαντησα με γλυκεια φωνη-Γυρισες απο την δουλεια?πρεπει να ειναι πολυς δρομος το μπουρδελο με τα ποδια απο εδω.

Στην συνεχεια μπηκα στο αυτοκινητο αφηνοντας την να βραζει και ξεκινησα.

..............................................

Με ολα αυτα η μερα περασε και ηρθε το βραδυ.Ο Στεφανος θα ερχοταν αυριο και ηθελα να ειμαι ξεκουραστη οποτε επεσα για υπνο μετα την Λυδια.Κοιμηθηκα αρκετες ωρες μεχρι να διακοπει ο υπνος μου.

Ενιωθα τις νοτες μεσα στο μυαλο μου,ακουγα τον ανατρχιαστικο ηχο που κανει το δοξαρι δσαν ο βιολιστης να επαιζε διπλα μου.Και παραλληλα προσπαθουσα να ανοιξω τα ματια μου για να δω απο που προερχετε ο ηχος.Αλλα οταν το καταφερα δεν. ακουγοταν τιποτα πλεον.

Κοιταξα το ρολοι.Η ωρα ηταν 2:20.Ξανα.Προφανως ηθελε μεσα απο το παιχνιδι να μου σπασει τα νευρα.Μονο που αυτο το παιχνιδι το παιζουν δυο.Και οποιος και να ηταν θα το μετανιωνε.

Ξυπνα μεWhere stories live. Discover now