κεφαλαιο 5

1.1K 91 1
                                    

Δυο ωρες μετα ημουν στο δωματιο που θα εμενα και σκεφτομουν οσα ειχαν γινει σημερα.Οπως και το υπολοιπο σπιτι δεν ηταν ουτε πολυ πολυτελλες ουτε πολυ εκσυγχρονισμενο.Ηταν ομως πολυ ομορφο και ηταν επιπλωμενο με παραδοσιακο τροπο.Ηταν ευρυχωρο με ξυλινο πατωμα και ενα διπλο κρεβατι στην μεση.Ειχε δυο πολυθρονες και ενα τζακι απο κοκκινα τουβλα.Ειχε επισης μια βεραντα απο την οποια φαινοταν ολο το χιονισμενο χωριο και ενα αρκετα μεγαλο μπανιο.Οσον αφορα τον κυριο αντερσεν δεν μπορω να πω οτι μου εκανε πολυ καλη εντυπωση.Μετα την αμηχανη συναντηση μας εφυγε χωρις να καθησει μαζι μας στο τραπεζι λεγοντας οτι θα ενημερωθω για το προγραμμα μου.

Η ανιψια του,την οποια λενε Λυδια,ειναι αλλη περιπτωση.Στην αρχη μου εδωσε την εντυπωση οτι ηταν απλα κακομαθημενη αλλα οταν την ειδα με τον θειο της αλλαξα γνωμη,μου φανηκε πολυ τρυφερη.Οπως και να εχει η δουλεια μου ειναι να την προσεχω και θα το εκανα με τον καλυτερο τροπο.

Αποφασισα να πεσω για υπνο γιατι ημουν κουρασμενη και αυριο θα αρχιζα δουλεια.

Οταν σηκωθηκα εκανα ενα μπανιο και αρχισα να ντυνομαι.Δεν μου ειχαν επιβαλλει καποια στολη οποτε φορεσα το αγαπημενο μου τζιν και ενα ασπρο χνουδοτο πουλοβερ.Βουρτσισα τα μαλλια μου και βγηκα απο το δωματιο μου.Κατευθηνθηκα προς την κουζινα ψαχνοντας καποιον να μου πει τι να κανω.Χαμογελασα μολις ειδα μια γυναικα γυρω στα 55 να μαγειρευει.Πλησιασα και την χαιρετησα.

-Καλημερα σας,ειπα

-Καλημερα παιδι μου,ειπε και χαμογελασε.Εισαι η αλικη?Εγω ειμαι η κυρια Νικη η γυναικα του κωσταντινου.

εσφιξα το χερι της -χαρηκα πολυ

-και εγω παιδι μου.Λοιπον ο κυριος Στεφανος αφησε αυτον τον φακελο.

Πηρα το φακελο και τον ανοιξα.

8:00 ξυπνημα

8:30-9:00 πρωινο

9:00-11:00 διαλειμμα

11:00-12:30 βολτα

12:30-13:00 μεσημεριανο

13:00-14:00 παιχνιδι

14:00-15:00 ξεκουραση

15:00-16:30 αναγνωση

16:30-17:30 μαθημα μουσικης

17:30-18:00 παιχνιδι εξω

18:00-18:30 μπανιο

18:30-19:00 βραδινο

19:00-20:00 υπνος

Αυτο ειναι το προγραμμα της Λυδιας που θα τηρεις υποχρεωτικα απο την Δευτερα μεχρι την παρασκευη.Για τα Σαββατοκυριακα θα συζητησουμε.

Στεφανος αντερσεν (Το αν ενοχλεις θα το διαπιστωσω εν καιρο)

Εμεινα να κοιταζω το προγραμμα προβληματισμενη μου φαινοταν καπως περιπλοκο για ενα παιδι 5 χρονων αλλα δεν με αφορουσε.

Κοιταξα το ρολοι και ειδα οτι ειχα δυο ωρες σχεδον μεχρι να γυρισει η λυδια απο τον παιδικο σταθμο οποτε αποφασισα να κανω μια βολτα εξω.

Μιαμιση ωρα μετα γυρισα παγωμενη και καταευχαριστημενη απο την βολτα.Ηταν ενα απο τα πιο ομορφα χωρια που ειχα δει στην ζωη μου και αμεσως σκεφτηκα οτι τα χριστουγεννα πρεπει να ηταν μαγικα εδωπερα.

Μια ματια στο ρολοιμε εκανε να προσγειθω απο το ευχαριστο κλιμα.Ημικρη θα γυρνουσε απο λεπτο σε λεπτο.

Δεκα λεπτα αργοτερα ημουν αντιμετωπη με ενα μικρο πολυ θυμωμενο κοριτσακι.

-Δεν θελω να παω πουθενα μαζι σου,ειπε,θελω να φυγεις θελω τον Στεφανο

Μου εκανε εντυπωση που τον αποκαλουσε με το ονομα του.Την κοιταξα με αθωο βλεμα-Δηλαδη,την ρωτησα,δεν θα ηθελες να παμε μια βολτα μεχρι το λουνα-παρκ?

Κατεπνιξα την αναγκη να βαλω τα γελια οταν την ειδα να προσπαθει να αντισταθει.

στο τελος με κοιταξε με ενα υφος αφυψηλου και ειπε

-καλα αλλα δεν θα μιλαμε

20 λεπτα αργοτερα τρεχαμε πανω κατω και περνουσαμε πραγματικα καλα.Η Λυδια μου μιλησε σδυο τρεις φορες αλλα τις περισσοτερες φορες εμεινε πιστη στην αποφαση της.

Εχοντας παρει τον δρομο της επιστροφης αρκετη ωρα αργοτερα με κοιταξε λυπημενα και ειπε -Ωραια ηταν..

της χαμογελασα -Αν θες μπορουμε να παμε και αυριο,της ειπα

Αληθεια? ειπε

-Αμε

ειχαμε μπει. μεσα στο σπιτι

-τελικα εισαι καλη ,μου ειπε και μετα εφυγε τρεχοντας

-Μην ανυσηχεις οι περισσοτερες ντανταδες δεν καταφερναν να τηρησουν ουτε πεντε λεπτα απο το προγραμμα

γυρισα και ειδα πισω μου την κυρια νικη να χαμογελαει

-Γιαυτο και απολυθηκαν.ακουσα μια δευτερη φωνη

Γυρισα και ειδα τον κυριο Αντερσεν μπροστα μου να με κοιταει ανεκφραστος

Η κυρια νικη με κοιταξε αμηχανη

Πηρα μια βαθεια ανασα προσπαθοντας να κρατησω την φωνη μου σταθερη

-Η Λυδια ειναι πολυ καλο κοριτσακι,ειπα στην κυρια Νικη απλα χρειαζεται προσοχη και φροντιδα

στιην συνεχεια γυρισα προς το μερος του κυριου Αντερσεν και ειπα -Κριμα που δεν μπορω να πω το ιδιο για τον θειο της

Ηξερα οτι επαιζα με την δουλεια μου αλλα με ενοχλουσε τρομερα η συμπεριφορα του

Η εκφραση του σκλυρυνε και ειπε -στο γραφειο μου αμεσως

Ξυπνα μεWhere stories live. Discover now