κεφαλαιο 19

1K 85 4
                                    

Με μια κίνηση άνοιξε την πόρτα του δωματιού του και την έκλεισε με τον γοφό του,στην συνέχεια με πέταξε πάνω στο κρεβάτι και άρχισε να με φιλάει παντού.Μου ξέφυγε ένας μικρός αναστεναγμός και αμέσως τραβήχτηκε λιγάκι και με κοίταξε στα μάτια.

-Έισαι σίγουρη?μουρμούρισε

Έγνεψα καταφατικά και αρχισε να με φιλάει με ακόμα περισσότερο πάθος.Τα χέρια του χαίδευαν όλο μου το σώμα κάνοντας με να νίωθω ότι έχω πάρει φωτία.Με μια απότομη κίνηση τον απελευθέρωσα απο την μπλουζα του και τα μάτια μου περιπλανήθηκαν πάνω στους γραμωμένους κοιλικούς του.Τέντωσα το χέρι μου και το άφησα να περιπλανηθεί πάνω στο σώμα του κατεβάζοντας το αρκέτα χαμηλά ωστε να του προσφέρω ενα μικρό μαρτύτιο.Τα μάτια του σκουρήναν και φροντισε μεσα σε έλαχιστα δευτερόλεπτα να με απελευθερώσει απο τα ρούχα μου.Με κοίταξε και ανατρίχιασα.Το βλέμμα του ήταν τόσο διαπεραστικό που ακόμα και αν δεν ήμουν γυμνή πάλι ετσι θα ένιωθα.

-Αλικη,μουρμουρισε και η φωνή του ήταν τόσο βραχνη που ένιωσα ρίγη σε όλο μου το σώμα.Δεν του απάντησα,και τεντωθηκα δαγκωνοντας απαλά τον λοβό του αυτιού του,ενω παράλληλα τα χέρια μου πάλευαν με το φερμουάρ του τζιν του.Αντιλαμβανόμενος την προσπάθεια μου με βοήθησε και σε λίγο ηταν και αυτός ολόγυμνος.

Για μερικά δευτερόλεπτα κοιτούσαμε ο ένας τον άλλο χώρις να λέμε κάτι.Ενιώσα ανυπόμονη και τον τράβηξα ακόμα πιο κοντά μου.Με μία κίνηση ο Στεφανος μπήκε μεσα μου κάνοντας με σχεδόν να φωνάξω.

Αρχισε να κινήτε μέσα μου με αργούς σχεδόν βασανιστικούς ρυθμούς έχοντας πλήρη επίγνωση για το πως να ικανοποιήσει μια γυναίκα.Έκλεισα τα μάτια του απολαμβάνοντας την αίσθηση του.Τα σώματα μας τέλεια εναρμωνισμένα κινόντουσαν μάζι σαν να ήταν φτιαγμένα το ένα για τον άλλο.Αν κάποιος μπορούσε να βγάλει μια φωτογραφια το αποτέλεσμα θα ήταν καλλιτεχνικά τελιο.Οι χτυποι τις καρδίας μας ήταν συγχρονισμενοι,τα κορμία μας έτρεχαν στον ίδιο ρυθμό,και όταν ήρθε οι στιγμοί της αποκωρύφωσης το μόνο που μου ερχόταν στο μυαλό ήταν το όνομα του.

................

Όταν ξύπνησα ένιωθα όλο το σώμα μου πίασμενο.Το φως που έπεφτε στα μάτια μου με έκανε να γυρίσω πλευρό και να πίασω κάτι το οποίο αν κρίνω απο την υφή του θα πρέπει να ήταν χάρτινο.Άνοιξα τα μάτια μου και στην θέση του Στέφανου είδα ενα διπλωμένο χαρτί.

Αλίκη

Σήμερα θα λέιπω όλη μέρα γιατί έχω αφήσει κάποιες δουλειές τις τελευταίας στιγμης που πρέπει να κάνω.Έχει έρθει η κυρία Νικη και θα προσέχει σήμερα την μικρή.Το βράδυ θα έρθουν τα παιδία και μερικοι συνάδελφοι να φάμε και θα μείνουν εδώ κάποιες μέρες.Το δειπνο έιναι στις 8.Σε ευχαριστώ πολύ για χθές το βράδυ θα τα πόυμε όταν γυρίσω.

Στεφανος.


Κοίταζα το σημείωμα χωρίς να είμαι σίγουρη για το πως ακριβώς έπρεπε να αντιδράσω.Από την μία ένιωθα κάπως ανακουφισμένη που δεν έπρεπε να δω τον Στεφανο καθώς ένιωθα κάπως άβολα μετά το χθεσίνο βράδυ.Απο την άλλη ομως ένα σημειώμα δεν ήταν και αυτό ακριβως που ήθελα να ανικρυσω.Έιδικα το σημείο που με ευχαριστούσε δεν ήξερα πως να το ερμηνεύσω.Με μια κινηση εξαφάνισα το σημείωμα και σηκώθηκα απο το κρεβάτι.Η ώρα ήταν 10 και η Λυδία με την κ, νικη έλειπαν.Ευκαιρία να μιλήσω με την μητερα μου να δω τι κάνει και στην συνεχεια να παω μια βόλτα να σκεφτω.

Ξυπνα μεWhere stories live. Discover now