Η επομενη μερα με βρηκε προβληματισμενη και εντελως αυπνη.Γυριζα τα γεγονοτα ηξανα και ξανα στο μυαλο μου αλλα δεν μπορουσα να βγαλω ακρη.Το φιλι του στεφανου ο τροπος με τον οποιο ανταποκριθηκα και η αποτομη συμπεριφορα του στο τελος με εκαναν να στριφογυριζω για ωρα στο κρεβατι μου.
Σηκωθηκα απο το κρεβατι μου τριβοντας τα ματια μου και μπηκα κατευθειαν στο ντους.Εξω φαινοταν να ειναι σχετικα ζεστη μερα καθως ειχε ηλιο οποτε πανω απο το τζιν μου εβαλα ενα σχετικα λεπτο πουλοβερ.Χτενισα τα μαλια μου και εβαλα τις μπαλαρινες μου.
Ανοιξα την πορτα του δωματιου μου και βγηκα εξω προσπαθοντας να μην πεσω πανω στον στεφανο.Ευτυχως ελειπε ολη μερα και οταν γυρισε πηγε στο γραφειο του λεγοντας οτι εχει πολυ δουλεια.Η ωρα ειχε παει 10 η μικρη κοιμοταν και εγω ειχα αρχισει να εκνευριζομαι.Αποφασισα να παω στο γραφειο του Στεφανου βρισκοντας μια δικαιολογια να του πω κατι.
Οταν χτυπησα την πορτα και μπηκα μεσα,βλεποντας τον σκυμμενο πανω απο τα χαρτια του διστασα να τον ενοχλησω αλλα τελικα το πηρα αποφαση.
-Στεφανε..μουρμουρισα
-Τι ειναι αλικη?,ρωτησε χωρις καν να σηκωσει το βλεμμα του.
-ΕΕ ηθελα να σε ρωτησω..αν μπορω να παω την μικρη σινεμα αυριο.
Καλα πιο ηλιθια δικαιολογια δεν ειχα?
-Και επρεπε να με διακοψεις γιαυτο?ειπε εκνευρισμενος,Κανε οτι θες δεν με ενδιαφερει καθολου.
Ενιωσα να γινομαι κατακκοκινη και κατευθηνθηκα προς την πορτα χωρις να πω κατι.
-Αλικη περιμενε,ειπε
Γυρισα προς το μερος του χωρις να πω κατι.
-Μπορεις να καθησεις λιγο?θα ηθελα να μιλησουμε.
Πλησιασα και εκατσα απεναντι του και αυτος με κοιταξε διερευνητικα.
-Κοιταξε να δεις σχετικα με αυτο που εγινε χθες.
-Ναι,του ειπα διστακτικα
-Δεν επρεπε να γινει.Καταλαβαινω οτι μερικες φορες ειμαι πολυ αποτομος και θα προσπαθησω να μην ξεσπαω πανω σου.Ειναι που δεχομαι πολυ πιεσγη στην δουλεια και...
Τον παρατηρουσα να μιλαει χωρις να το ακουω.Ειχα εκνευριστει.
-Ενταξει,ειπα
-Οριστε? ρωτησε ξαφνιασμενος
-Συμφωνω με οσα λες,βασικα ηθελα να σε ρωτησω αυτο για την Λυδια,μπορω να πηγαινω τωρα?
Με κοιταξε για λιγο και ειπε -Ναι..φαινοταν εκνευρισμενος αλλα δεν εδωσα σημασια.
Ανεβηκα στο δωματιο μου με τρομερα νευρα και ξαπλωσα στο κρεββατι μου.
...................................................
Οι επομενες μερες κυλησαν σχετικα γρηγορα.Η μικρη ηθελε να παμε παλι στο δασος και με τον Στεφανο δεν συναντιομασταν συχνα.
Εκεινο το βραδυ καθομουν στο σαλονι και παρατηρουσα την φωτια με την Λυδια.
Ξαφνικα η πορτα ανοιηξε και ειδα μπροστα μου την Σαντρα με τον Στεφανο.
Κοιταξα τις φλογες για να μην δειξω την δυσαρεσκεια μου και η Σαντρα κατευθηνθηκε προς την Λυδια η οποια σφιχτηκε κοντα μου.
-Λυδια αγαπη μου,ειπε,πως θα σου φαινοταν να παμε βολτα αυριο εσυ εγω και ο στεφανος?
-Εγω θελω την Αλικη ,οπως την αλλη φορα,ειπε η Λυδια
-Λυδια!!!ειπε ο στεφανος
Η σαντρα μου εριξε ενα αγριο βλεμμα,-Αυτη την φορα θα παμε οι τρεις μας,ειπε στην μικρη.
-Οχι!!,φωναξε εκεινη,εγω θελω την αλικη!!Θα παντρευτει τον Στεφανο..
-Λυδια,αρκετα στο δωματιο σου,ειπε ο Στεφανος και εγω κατοκκινη παρατηρησα την μικρη να φευγει.
Μετα απο λιγο ανεβηκα στο δωματιο μου προσπαθοντας να καταλαβω τι ακριβως εγινε,οταν συνιδιτοποιησα οτι ξεχασα το κινητο μου στο σαλονι.Κατεβηκα κατβω να το παρω επειδη περιμενα τηλεφωνο απο τηνμαμα μου και ηλπισα να εχουν φυγει απο το σαλονι.
Ειδα την πορτα μισανοιχτη και ακουσα τον Στεφανο και τη Σαντρα να συζητανε εντονα.
-Καλα ,ακους την μικρη τωρα?Σουεχω ξαναπει οτι η Αλικη ειναι μονο νταντα της μικρης και τιποτα αλλο για μενα.Δεν την συμπαθω καν.
Δενεκατσα να. ακουσω την απαντηση της Σαντρας.Τα ματια μου γεμισαν δακρυα και ετρεξα στο δωματιο μου που με πηρε ο υπνος κλαιγοντας
YOU ARE READING
Ξυπνα με
RomanceΑραγε σε ποιο σημειο πρεπει να φτασει η ζωη σου για να καταλαβεις οτι πρεπει να την αλλαξεις? Και οταν φτασει στο σημειο αυτο τι ακριβως πρεπει να κανεις? Η εικοσιπενταχρονη αλικη ενα χρονο πριν τα εχασε ολα..τους φιλους της,την δουλεια της,την αγαπ...