Είχαν περάσει πλέον 15 μέρες απο τη μέρα που έφυγα.Είχα καταφέρει να βρω μικρό επιπλωμένο διαμερισματάκι όπου και έμενα.Και αυτό ήταν το μόνο καλό στην ζωή μου.Μέσα μου ένιωθα άδεια και κενή.Ο Στέφανος δεν είχε προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί μου κάτι που ενίσχυε την αντίληψη μου οτί αυτό που είχα κάνει ήταν το σωστό.
Κάποιες στιγές βέβαια μου έλειπε τόσο πολύ που ήμουν έτοιμη να μπώ στο αυτοκίνητο και να γυρίσω.Αλλά τι νόημα θα είχε?
Ο ανώνυμος είχε καιρό να εμφανιστεί.Από την μια είχα ησυχάσει απο την άλλη φοβόμουν την τελική του κίνηση.
Όταν ξύπνησα το πρωί άνοιξα μελανχολικά το παράθυρο και κοίταξα έξω.Η άνοιξη είχε αρχίσει να έρχεται και η μέρα ήταν υπέροχη έξω.Έτριψα το ταλαιπωρημένο μου στομάχι καθώς οι πρωινές ναυτίες είχαν γίνει η δεύτερη φύση μου και υπενθήμισα για μια ακόμα φορά στον εαυτό μου οτί πρέπει να ψάξω για δουλεία.
Απάντησα σε ένα μήνυμα που μου είχε στείλει η Έμυ και μπήκα να κάνω ένα ντους.
Και κάπως έτσι η μέρα πέρασε όπως τόσες άλλες μέρες.Με εμένα να μελανχολώ μέσα στο σπίτι και να σκέφτομαι ακατάπαυστα και αυτή η κατάσταση σίγουρα δεν έκανε καλό στο μωρό μου.
Ξάπλωσα να κοιμηθώ και γρήγορα βυθίστηκα στον ύπνο.
...............................................................................
Ήταν περασμένα μεσάνυχτα όταν άνοιξα τα μάτια μου από έναν θόρυβο.Προσάθησα να συνέλθω απο την παραζάλη του ύπνου και να επιγκεντρωθώ σε αυτό που με ξύπνησε.Ο ήχος επαναλήφθηκε και τότε συνειδητοποίησα οτί ερχόταν απο την πόρτα.Κάποιος χτυπούσε την πόρτα μου στις τρεις το πρωί και αυτό με τρόμαζε πολύ.Με τρεμάμενα βήματα πλησίασα.
-Ποιος είναι,ρώτησα έτοιμη να καλέσω ακόμα και την αστυνομία.
-Ο Στέφανος είμαι ανοιξέ μου τώρα,άκουσα την φωνή που τόσο μου είχε λείψει
Άνοιξα την πόρτα και είδα ένα Στέφανο που δεν είχα ξαναδεί.Ήταν αξύριστος τα ρούχα του τσαλακωμένα και τα μάτια του κόκκινα.
-Τι συναίβει?τον ρώτησα τρομαγμένη
Με μια κίνηση έπεσε στην αγκαλία μου.
-Η Λυδία εξαφανίστηκε,κάποιος την απήγαγε.
...................................................................................................................................
Κορίτσια μου κατάφερα να ανέβασω!! Ελπίζω να σας αρέσει!!
Επίσης αν θέλετε ρίξτε και μια ματία και στην άλλη μου ιστορια μπορεί να σας ενδιαφέρει..
φιλακια
YOU ARE READING
Ξυπνα με
RomanceΑραγε σε ποιο σημειο πρεπει να φτασει η ζωη σου για να καταλαβεις οτι πρεπει να την αλλαξεις? Και οταν φτασει στο σημειο αυτο τι ακριβως πρεπει να κανεις? Η εικοσιπενταχρονη αλικη ενα χρονο πριν τα εχασε ολα..τους φιλους της,την δουλεια της,την αγαπ...