Βημάτιζα πάνω κάτω και περίμενα το κουδούνι να χτυπήσει,η αλήθεια είναι οτι αισθανόμουν νευρικότητα σχετικά με την επίσκεψη του Σταύρου.Το κουδούνι που χτύπησε με έβγαλε από τις σκέψεις και άνοιξα την πόρτα.Μπροστά μου είδα τον Σταύρο που κρατούσε ένα μεγάλο κουτί ζαχαροπλαστείου και του χαμογέλασα.
-Ειλικρινά ήταν το καλύτερο δώρο που μπορούσες να μου κάνεις,είπα,παιθαίνω από το πρωί για γλυκό.
Ο Σταύρος γέλασε και με κοίταξε.
-Αρα να υποθέσω οτι με συγχωρείς?ρώτησε κοιτόντας με λυπημένα
-Σας έχω ήση συγχωρέσει Σταύρο εδώ και καιρό..
-Αλίκη,είπε παίρνοντας μια βαθεία ανάσα,την Έλενα την αγαπάω πάρα πολύ.Είναι το άλλο μου μισό,δεν ξέρω πως αλλίως να στο εξηγήσω.Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτή.Και έκανα όσο περισσότερη υπομονή μπορούσα.Προσπάθησα να απομακρυνθώ,να μην της μιλάω,το πάλεψα όσο μπορούσα αλλά δεν κατάφερα να μείνω μακρία της.Και δεν μετανίωνω καθόλου για αυτό.Μετανίωνω που σε πλήγωσα και μακάρι να είχε γίνει με διαφορετικό τρόπο.Θα σου μιλούσα.Και η Έλενα στενοχωρίοταν πάρα πολύ.Θα το καταλάβεις και εσύ.Πως είναι η αληθινή αγάπη.Αν και νομίζω οτι ξέρεις ήδη.
Σε αυτό το σημείο έδειξε την φουσκωμένη κοιλία μου και του χαμογέλασα.
-Ξέρεις αλήθεια σε καταλαβαίνω.Μπορεί να πληγώθηκα αλλά δεν σας κρατάω κακία.Αν είχαμε παραμείνει μαζί θα είμασταν δυστηχισμένοι.Εγώ γιατί δεν θα με αγαπούσες αρκετά και εσύ γιατί θα ήσουν μακρία απο την Έλενα.Και αγάπησα στα αλήθεια αυτόν τον τελευταίο χρόνο.Και αυτός ο άνθρωπος μου έδωσε ότι πολυτιμότερο μπορούσε να μου δώσει ποτέ άνθρωπος.
-Αλλα?ρώτησε ο Σταύρος διαισθανόμενος οτί θα συμπλήρωνα κάτι.
-Έγιναν πολλά..που θα έφθειραν τον καθένα,προσπάθησαν να μας κάνουν κακό..και μας έκαναν.
-Να σου πω κάτι Αλίκη?Και εγώ με την Έλενα περάσαμε πολλά αλλά αν αγαπάς κάποιον..
-Τότε κάνεις τα πάντα για να είσαι μαζί του..συμπλήρωσα γνωρίζοντας πόσο δίκιο είχε
-Ακριβώς,ειπε
Του χαμογέλασα-Έχεις δίκιο..
-Τότε τι περιμένεις?πάρτον τηλέφωνο,η κατάσταση δεν μπορεί να περιμένει
Σηκώθηκα όρθια και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα,-Το ξέρω πως έχουμε σοβαρή συζήτηση αλλά ειλικρινα χρειάζομαι το γλυκό.
Ο Σταύρος γέλασα και εγώ έπιασα το μαχαίρι να κόψω το γλυκό την ώρα που χτυπούσε το κουδούνι.
-Σταύρο άνοιξε σε παρακαλώ έχω παραγγείλει κινέζικο..,φώναξα
Ο Σταύρος άνοιξε αλλά δεν ήταν το φαί,ήταν ο Στέφανος που κοιτούσε τον Σταύρο με πολύ μεγάλη απορία και εκνευρισμό.
YOU ARE READING
Ξυπνα με
RomanceΑραγε σε ποιο σημειο πρεπει να φτασει η ζωη σου για να καταλαβεις οτι πρεπει να την αλλαξεις? Και οταν φτασει στο σημειο αυτο τι ακριβως πρεπει να κανεις? Η εικοσιπενταχρονη αλικη ενα χρονο πριν τα εχασε ολα..τους φιλους της,την δουλεια της,την αγαπ...