κεφάλαιο 32

879 73 3
                                    

Έφυγα.Δεν μπορούσα να κανω κάτι άλλο.Έριξα μερικά ρούχα σε μια βαλίτσα και μπήκα στο αυτοκινητό μου.Μην βιαστείτε όμως να με κρίνετε.Γιατί μου έχει ξανασυμβει.Έχω δεί το ύφος κάποιου που μόλις σε έχει προδώσει.Την λύπηση στα μάτια του.Όταν είχα πίασει τον Σταύρο με την Έλενα δεν ήμουν σίγουρη για το τι συνέβαινε.Θυμάμαι οτί μόλις είχα μπεί μέσα στο σπίτι και άκουσα τους θορύβους.Δεν το έβαλα στα πόδια.Είχα πεί οτί ποτέ δεν θα αντιδρούσα για κάτι χωρίς να είμαι σίγουρη.σαν καποια ηρωίδα ρομαντικής ταινίας.Πάντα το θεωρούσα ηλίθιο.Όμως εκείνη την ημέρα αγνοώντας το ένστικτο μου που μου έλεγε να τρέξω μακρία προχώρησα και μπήκα μέσα στην κρεβατοκάμαρα,και το είδα.Δεν άντεχα να το αντιμετωπίσω για δεύτερη φορά.Γιατί δεν με ενδιέφεραν αυτά που είχε να μου πει.

Καθώς οδηγούσα απο τα μάτια μου έτρεχαν δάκρυα.Δάκρυα λύπης που ο Στέφανος δεν με πίστευε,δάκρυα οργής που κάποιος ήθελε τόσο το κακό μας,και δάκρυα απελπισίας γιατι είχε τελικά καταφέρει να μας χωρίσει.Δεν είχα καν προλάβει να αποχεραιτήσω την Λυδία.Που για μια ακόμα φορά θα έχανε ένα αγαπημένο της πρόσωπο.Αν και απο ότι κατάλαβα ο Στέφανος είχε σκοπό ουτλως η αλλιώς να με απολύσει.

Με αυτά και με αυτά η διαδρομή πέρασε.Το κινητό μου δεν χτύπησε.Ο Στέφανος πρέπει ήδη να είχε καταλάβει οτί είχα φύγει.Και δεν είχε κάνει τίποτα.Προφανώς τον βόλευε.Ήμουν κουρασμένη.Είχα πιαστεί απο την οδήγηση και ταλαιπωρηθεί απο το κλάμα.Αποφάσισα να μείνω σε ένα ξενοδοχείο και παράλληλα να ψάξω να βρω ένα διαμέρισμα.Δεν ήθελα για μια ακόμα φορά να καταλήξω στους γονείς μου.Είχα πολλά πράγματά να σκεφτώ.Καταρχάς το γεγονός οτι κουβαλούσα ένα μωρό μέσα μου.Έπρεπε να ανασυγκροτηθώ και να σκεφτώ τι θα κάνω.

Όταν κατάφερα να φτάσω επιτέλους στο ξενοδοχείο που θα έμενα το κινητό μου δονήθηκε.Το έβγαλα και είδα ένα μήνυμα που μου προκάλεσει οργή.

Χαίρομαι που είσαι αρκετά έξυπνη για να φύγεις αλλά τίποτα δεν άρχισε ακόμα...

Με κοφτές κινήσεις πληκρτολόγισα ένα μήνυμα που φυσικά δεν στάλθηκε.Αναστέναξα και κατέρευσα στο κρεβάτι μου.

.............................................................................................

Όταν ξύπνησα είχα έναν μεγάλο αριθμό από αναπάντητες.Η Έμυ,ο Στέφανος και η κυρία Νίκη.

Απάντησα με ένα μήνυμα στην Έμυ και στην κυρία νίκη λέγοντας τους οτι έχω φύγει και στην συνέχεια απάντησα στο Στέφανο.Το σκέφτηκα αρκετά πριν του στείλω.

Μην με ψάχνεις θέλω να μείνω μόνη μου.

Κοίταζα με ειρωνία το κινητό μου,δεν μου απάντησε καν.

Χαιδεψα την κοιλία μου και αναστέναξα,ήλπιζα μόνο να είμαι αρκετά δυνατή  για να τα καταφέρω.

.................................................................................

Γεία σας,το ξέρω οτι αυτό το κεφάλαο είναι κάπως μικρό αλλά δεν ήθελα να δώσω μεγάλη έκταση..ξέρω οτι φρικάρετε αλλά σας υπόσχομαι οτί τα πράγματα θα αλλάξουν σύντομα,στα επόμενα κεφάλαια ετοιμαστήτε να πάθετε σοκ..επόμενο θα ανεβάσω όσο πιο σύντομα μπορώ γιατι αυτό ήταν μικρό,φιλάκια πολλά...

Ξυπνα μεWhere stories live. Discover now