Όταν έφυγε και ο τελευταίος καλεσμένος κατευθήνθηκα προς το δωμάτιο μου εξαντλημένη.Έιχα αποφασίσει να μην πάω στο δωμάτιο του Στέφανου θέλοντας να του προκαλέσω τον ίδιο εκνευρισμό που μου δημιούρησε ολη την μέρα.
Έιχε περάσει αρκετή ώρα και αφόυ έιχα κάνει ένα ντους ήμουν έτοιμη να ξαπλώσω στο κρεβάττι μου όταν ξαφνικά η πόρτα του δωματίου μου άνοιξε απότομα και είδα μπροστά μου τον Στέφανο.Για να είμαι πιο ακριβής ένα έξαλλο Στέφανο.
Τον κοίταξα δήθεν έκπληκτη και προσπαθόντας να μείνω σοβαρή.
-Όλα κάλα Στέφανε?τον ρώτησα
Έιδα το σαγόνι του να κλειδώνει- Δεν ξέρω,ειπε,εσυ θα μου πεις.Σε περίμενα να μιλήσουμε.'
Τον κοίταξα αδιάφορα-Συγγνώμη είχα δουλείες,είπα διαλέγοντας τα δικά του λόγια.
Στην αρχή με κοίταξε διεσδυτικά και στην συνέχεια άρχισε να έρχεται προς το μέρος μου με σταθερά βήματα.Φαινόταν τόσο εκευρισμένος που άρχισα να κάνω μικρα βήματα προς τα πίσω μέχρι που η πλάτη μου άγκιξε τον τοίχο και αυτος με εγκλώβισε με πολύ μέγαλη ευκολια.
-Σου έχω πει να μην παιζεις μαζι μου Αλίκη,είπε σχεδόν τραγουδιστά
-Δεν παίζω,είπα πνιχτα και προσπάθησα να τον σπρώξω προκαλόντας του ένα ελαφρύ γέλιο.
-Μην προσπαθείς να ξεφύγεις Αλίκη,είπε και με φίλησε απαλά στο λαιμό.
Κοίταξα μουτρωμένη κάτω και τότε ένιωσα τα δάχτυλα του να ανασηκώνουν το πιγούνι μου.
-Κοίταξε με λίγο μωρό μου,μουρμούρισε
Στην φωνή του είχε τόση τρυφερότητα που σήκωσα το κεφάλι μου κατάπληκτη.
-Συγγνώμη που σε άφησα το πρωι,αποδώ και πέρα θα ξυπνάς κάθε πρωί και θα με βέπεις δίπλα σου.
Τον κόιταξα με κομμένη την ανάσα -Ενοείς οτι..
-Ενοώ οτι είμαι ερωτευμένος μαζί σου Αλίκη και θέλω να κοίμαμαι και να ξυπνάω μαζί σου χωρίς κανένα εμπόδιο κάθε μέρα.
Έμοωθα τα μάτια μου να βουρκώνουν προσπαθόντας να βρω κάτι να πω,ωστόσο το μονο που κατάφερα να ψελίσσω ήταν -και η Σάντρα,μουτζώνοτας νοερά τον ευατό μου.
Ευτυχώς ο Στέφανος δεν έδειξε να θυμώενι και με κοίταξε σοβαρά-Μόνο εσύ υπάρχεις για μένα με την Σάντρα δεν έγινε ποτέ τίποτα ένταξει?
Έγνεψα καταφατικά καθώς με φιλούσε επιλέγωντας να τον πιστέψω.
YOU ARE READING
Ξυπνα με
RomanceΑραγε σε ποιο σημειο πρεπει να φτασει η ζωη σου για να καταλαβεις οτι πρεπει να την αλλαξεις? Και οταν φτασει στο σημειο αυτο τι ακριβως πρεπει να κανεις? Η εικοσιπενταχρονη αλικη ενα χρονο πριν τα εχασε ολα..τους φιλους της,την δουλεια της,την αγαπ...