Rüya'nın ağzından
Az sonra Ediz elinde bir buzla yanıma geldi. Yapman gerek şeyleri yaptıktan sonra yanıma oturdu. 'Beni anlamışsındır herhalde?' Diye sordu. Allahım bu ne ukalalık yeter ya! 'Anlamadım! Anlamicamda! Beni Ilaydaya götür!'
Hıhı insanlar baba beni okula göder diyo bende ediz beni iloşa göder derim .sssssss
'Sen burda kalacaksın anladınmı?' Diye bağırdı. 'Anlamadım. Hem neyin kafası . Az kaldı gitmeme burdan.' Dedim , ama az daha ağliyacaktım , oteli çok özlerim... B-belki edizide... Belki...Ediz-gidemessin. Bırakmam seni!
Ben- ediz ben buraya tatil olarak geldim! İloş için geldim ama kızım yanından beni hep uzaklaştırıyorsunEdiz- senin yerin benim yanım şimdi kes sesini
Deyince susmayı tercih ettim. Telefonum çalınca ekrana baktım. Gizli numaraydı.
Ben- alo?
-selam ...
Ben- kimsiniz
-bu akşam öğrenirsin.. Tabi gelirsen.. Saat akşam 7:00 de sahilde ol
Ben- ımmm tamam....Saat daha 5;00 di . Hemen duş alıp üstüme güzel bir elbise giyindim. Saçlarımı hafifce kuruladıktan sonra hastalanmayın diye topuz yaptım, makyajımıda yapıp oturma odasına girdim. Şimdik siz diyeceksiniz bunun eşyaları edizin evinde ne geziyor? Ediz benim bavulumu buraya getirmiş aptal.
Ediz- nereye
Ben- sananee
Ediz- nereye dedim
Ben- Iloşla buluşcam.
Ediz- iyi bende gelicem
Ben- h-hayır sen gelme. Rüzgar sana çoook önemli birşey diyecekmiş
Ediz- napmış sikmişmi yoksa lan kızı
Ben- tövbe tövbe...Deyip açlığım yüzümden atıştırmalık aradım mutfakta. Sonunda elimde bir çips kutusuyla girdim yine oturma odasına.
Ediz- sen daha hala burdamısın?
Ben- evet? Saat 7:00 de gidicem...Deyip geçiştirdim.
***
Saat 6:35 de evden çıktım hemen, edizde duşa girmiş. Otele varana kadar 6:44 olmuştu bile. Sahilin kenarına oturup sabırsızlıkla bekliyordum. Ve yine o numara.-alo?
Ben-alo? Nerdesin? Ben geldim
-arkandayımArkamı döndüm ve hiçkimse yoktu.
Ben- beni korkutuyorsun adam akıllı söylesene. Giderim bakk!
-tamam tamam atarlanma prenses. Şimdi olduğun yerden 5 adım sağa ve 6 kocaman adım öne yap ordaki bankta oturuyorum..Dediğini yapmaya çalıştım ama ben mal olduğum için kafam karıştı. Sonunda varınca bankta gerçekten birisin oturduğunu gördüm ama arkası dönüktü, belli olmuyordu. Bankın tam önü deniz'di.
Yavaş adımlarla yanına ilerledim ve en sonunda adamı dürttüm. Kafasını çevirmeyince ö'nüne geçtim ve !! Ohaa!! Bu edizdi!! Ediz bildiğiniz mal ediz. Kendini bir bok sanan ediz.
Kollarımdan tutup beni kendine çekti, bende dengemi kaybetip o'nun üstüne düştüm. Dudaklarıma bakıyordu sonra öpmeye başladı, deliler gibi öpüyordu. Sonra birden durup yukarıyı gösterdi bir uçak geçiyordu, üstüne pankart vardı, bilirsiniz ya ve üstünde resmen 'seni seviyorum Rüya' yazıyordu. Yuh olamaz dimi bu? Olamaz? 'Benim olurmusun Rüya?' Deyip gözlerimin içine baktı.
Kahretsin şimdi ne diyecektim ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcunu yalarsın
AléatoireWattpad sayesinde tanışan 18 yaşında olan Ilayda ve Rüya buluşmaya karar verirler. Ailelerinden izin alıp 2 buçuk haftalık beraber hem buluşmak için hemde kafa dağıtmak için New York'a bir otel'e giderler. Umdukları gibi birbirlerini çok severler ve...