Rüya seçimini yapmış daireye koşmaya başladı. Sadece arkasından bakabildim, kaybolduğunda önüme döndüm ve yürümeye başladım. Sessizdim oysaki Rüzgara okadar çok soracak şeyim vardı.. Neden bana karşılık verdiğini? Edizin yumruğundan sonra neden sakin olması- diye düşünürken Rüzgar'ın sesli nefes alıp verişiyle kendime geldim. Çok sinirliyidi , burnundan soluyordu ayrıca elini yumruk yapmış geçene vuracak haldeydi. "Noluyo" diye sorduğumda sadece ayağıyla yerdeki kaldırıma tekme attı. Ben ona sadece bakıyordum. "Gücüme gitti anlıyormusun? Bana orada yumruk atması gücüme gitti. Ben kimseden yumruk yiyemem hele senin kar-" derken sustu bir anda. Ne diyeceğini merak etmiştim ve sorar bakışlarla ona bakıyordum. "Boşver." Deyip çekiştirince bende fazla sormadan yoluma devam ettim. Ama sonra yine sorular kafama takıldı "bana neden sen olduğunu söylemedin? Beni niye öptün?" Diye sorunca gözlerimin içine baktı "napsaydım" dedi ve kafasını kaşıdı. "Hiç." Dedim ve ellerimi çeketimin cebine koydu. "Benim öfkem sinmiyor. Onun yanına gidicem." Deyip yolunu değiştirdi. Ama kavga olacağı belliydi. "Hayır Rüzgar yapma . Benim için yapma." Dedim kolundan tutarak. Bana kısa bir bakış attı "sen kimsinki" deyip yoluna devam etti. Bu huyu beni oldukca gıcık ediyordu. Bir seni seviyorum diyor sonrada sen kimsinki oluyor ? Ne ayak?
"Doğru yaa ben kimimki?" Dedim gücenerek. "Ben öyle demek istemedim." Dedi hıphızlıca. Bir dakikka Rüzgar pişmanmı olmuştu? "Beni eve götürürmüsün?" Diye sordum ama Hala Rüyasız onun evine gitmeye utanıyordum. Sonrada kafamı salladım "Rüya gelene kadar beni biryere götürürmüsün?" Diye sordum ve cevabını bekledim. "Bin arabaya." Dedi ve beklemeden kendisi bindi.***
"Nereye gidiyoruz." Diye sordum fakat cevap yoktu.
15 dakikka sonra büyük bir yerde durduk. Ne yazıyordu dairenin üstünde "box&fight" mı? O neydi şimdik?Ben- burası neresi Rüzgar
Rüzgar- sinirimi geçtittirmem lazım yoksa sana zarar verebilirim.
Ben- ne yani dövüşecekmisin?
Rüzgar- ne varki bunda?
Ben- yok artık..
Rüzgar- yürüÖnden yürümeye başladım. Geldiğimiz gibi içeriden bir adam "oo rüzgar bey gelmiyeyi çok zaman oldu. Yanındaki kim ? Kız kardeşinmi?" Diye sorduğunda sinirlendim, okadar küçükmü gözüküyorum? "Hayır." Deyip önden yürüdü. Hayır ne ya?
"Beni bekle burda. Ben soyunma odasına gidiyorum." Dedi ve sözü bittiği gibi gitti. Ortama göz attım. Nebiçim bir yer burası. Etrafta çok fazla insan vardı, ortada dövüş alanı vardı, anlarsınız ya işte. Ben bunları düşünürken birden koskocaman bir alkış geldi. Arkama baktığımda üstünde sadece baksırlı elindede boks eldivenleri midir nedir le gelen Rüzgar'a kaydı gözüm. Yuh. Olum aşık olacak bukadar insan var- tövb.
Diğer taraftan bir adam daha geldi. Rüzgar kadar olmasada ona da alkış gelmişti.
1-2-3 ve dövüş.***
Dövüş bitmişti ve Kazanan Rüzgar olmuştu tabiki. Fakat onunda kaşı ve dudağı patlamıştı. "Ödülünüz-" diye başladı adam, Rüzgar da dövüş alanından inip "ödüle gerek yok." Dedi ve soyunma odasına ilerledi.***
Arkamdan bir el beni sarınca Rüzgar olduğunu zannetdim fakat değilmiş. Oha bu ... Bu... Nicolas...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcunu yalarsın
RandomWattpad sayesinde tanışan 18 yaşında olan Ilayda ve Rüya buluşmaya karar verirler. Ailelerinden izin alıp 2 buçuk haftalık beraber hem buluşmak için hemde kafa dağıtmak için New York'a bir otel'e giderler. Umdukları gibi birbirlerini çok severler ve...