9. Bölüm

842 35 1
                                    

Rüya'nın ağzından
"Hayır ama ben sana atla demedim. Ve bana bagırma. Defolmycam bu odadan var mı?"

Ben: Ya ya ya sende gaz verdin ama gaz vermeseydin bunların hic biri olmazdı. Ben sana motor dan korktugumu da söyledim. Ve beni indirmen gerektiğini de söyledim. Anladın mı?

"Bak ben o konuda hata yapmıs olabilirim. Ama bu hala benim sana atla demedigim gerçeğini değiştirmiyor."

Ben: hey beni sakın bunla suclama. Ikimizde biliyoruz ki benim bunda hic bir suçum yok.

Dememle daha yakınıma geldi. Öyle geldiki ben artık nefesini hissedebiliyorum. Gözleri dudaklarıma kaydı. Iste o en kötü an iceri Ilayda girdi.

"Heyoooo kamki naptılar sana he söyle....... (bizi gördügünde) opssss ben cıkıyom. Sey benide buraya Rüzgar getirdi. "

Ben: (biraz ediz den ayrılıp bakışlarımı o yöne cevirince ediz de hemen koltuğa geçti. ) Şey gitme gel yagg buraya. Sana ihtiyacım var. Yha off newyork tatilim bok gibi geccek. Bacagım kırıldı. Yürüyemicem....( diyip kollarımı actım oda gelip sarıldı. Ben biliyom ki vallahi böyle seyler heo beni buluyor. Hep beni cok şansızım. Şansızlıhımi ilan ettigim gun ise dans ederken-bu arada dans etmeyi cokkkkk seviyom. - takılıp düsmem olmustu. Bütün güzel dansın icine böyle etmistim. Offf Şansız ben ne güzel burda ediz beni öpcekken geldi. Iste gine şanssızlık. Puufff)

Iloş :  puuff hep bu dangalaklar yüzünden tatilin bok oldu yahh. Hadi gel eve gidelim. Burdan kurtulalim. Olur mu?

Ediz: O benle geliyor. Kusura bakmayın. Bacagını kıran benim ve halen hallletmedigimiz bir isimiz var.

Deyip göz kırptı.

Rüzgar: Aynen abicim benim de halen ilayda ile halletmediklerim var.

Ilayda ile ben aynı anda

"Oha sizi pis uçkurlarına düşkün pezevenkler. Halen bunu mu düsünüyonuz?

Deyince ikiside kafa salladı. Efiz bir hışımla gelip beni yataktan kucaklayıp aldi. Aaaa buda hep beni kuvagına alıyor derken aklima bisey geldi ben yürüyemiyom ondan alıyo yoksa öküz hic alir mi? Size soruyom arkadaslar alır mı?

Evet benim zeki arkadaşlarım

ALMAZ...

odadan cıkmadan önce

Ediz: Rüzgar sen islemleri hallet. Taburculuk.

Deyip çıkardı beni odadan bende en son Ilos'a el salladım. Bi dakka kendi rizamla gidiyorum.

"Hey beni bırak ben eve giderim. Gerek yok sana bi tek taksiye bindir. "

Ediz : Bedel'in hala verilmedi. Önce o verilecek sonra gidersin.

Deyip beni arabaya yerleştirdi.

Ve kendide sürücü koltuguna geçti.

Araba hareket ettikten sonra hic konuşmadık. Araba camına kafamı yaslayıp etrafı izlemeye başladım. Oha bi dakka ormanlık bi yere girdik. Tam dönüp ona bagiracaktim ki arabayi durdurup indi. Ve benim kapımı açtı.

Ediz:Gel bakalım.

Deyip beni kucagına aldı ve arabaya oturttu.

"Ne yapcaz burda yga brn karanliktan korkarımmm. Hemde cokkk.."

Ediz: Aaa sende ne ödleksin yha. Allah allah. Gün doğuşunu izlicez.

Evet gece boyunca ne türlü eksınlar yaşamıştık.

Bar, hastane, motor, karanlık, orman, Bacağımmmm.. ah ahh ne eksınlar

Ediz : Biliyo musun? Sen diğer kızlardan cok farklısın. Ve ayrıca güzelsin de. Nerde kalmıştık.( deyip benim bacaklarimi aralayıp vucüdunu geçirdi. Ve dudaklarima dogru egilmeye başladı. Tam nefesini hissediyoken geri çekildim. O ise buna sinirlendi. Ve hızla dudaklarıma yapıştı. Ilk basta karşılık vermemek icin direttim. Ama sonra daha fazla dayanmayıp karşılık vermeye başladım. Dudaklarımı cok sert öpmeye basladi. Bu sefer ağzıma kan tadı gelince dudaklarını geri cekti.) Nefes nefeseydim. Ama o değildi. Üstelik dudagımda kanıyordu. Hemen gine beni kendine cekip dudagımı yalamaya basladı. Butun kani emdiginde.

"Immm cok. Güzel yadı var. Ve ayrica ilkin benim."dedi bunu diyince ben bi utandim bi utandım allah kahretsin ben ilk öpücüğümü buna verdim.alllahim allhim sana geliyom.

"Ama ilk öpücüğünde iyi yerde gitti degil mi?? Istw böylede romantiğim "

Diyip güldü. Evet ilk öpücüğümü cok güzel bir yerde vermistim. Gün doğuşunda.... diye düşünürken tekrar önüme gecti.

"Bedelin bitti ve o öpücük gercek değildi. "

Ben bunu söylerken şaşkınlıkla ona bakmaya devam etmiştim. Ama o ise gülüyordu. Ben durmadan tek bacagima güvenerek zorlukla dogruldum. Ve sert bir tokadi yüzüne indirdim.

"Allah belani versin. Defol burdan gitttt" diye bağırmaya başladım. O ise halen gülüyordu.

Ben onu itince yere kapaklandim. Ayagım cok acımıştı. Oda hemen ben onu itince gidip arabasını çalıştırdı. Ve burdan uzaklaştı. Telefonum yanimda değildi. Napacam ben burda. Why allahım why? Diye düsünürken tekrar ayagi kalktım ve gidip bir ağacın dibine bacaklarimi uzatarak oturdum. Uyuyumazdim. Çünkü hem karanliktan korkuyom ki halen karanlik ve masal dinlemeden uyuyamam. Ufff ben burda napicam diye düşünurken bir araba sesi geldi. Bende hemen ağacın arkasına saklandım. Ağacın gövdesinin büyük olması ise yaramıstı. Ve yavasca izlemeye başladım. Bi dakka bu Ediz değil mi??? Yuppi geri dönmüs. Yuppi yuppi yuppi....
Ediz'in ağzından

Etrafi tariyordum. Fakat yok. Allah allah 5 dakkaya nereye kayboldu. Fakat gözlerim artık yorulunca bağırmaya başladım.

"Rüyaaaaaaa nerdesin rüyaaa bak bu bi oyun değil çık ortaya hadi ama "

Ormanda yankı yapmıştı. Fakat gine ortalıkta gözüken yoktu. Aman allahim ya ona bisey olduysa diyip ağaçların arasına girdim. Tam o sırada bir ses geldi.

"Ne oldu? Yoksa Ediz Soykıran korktu mu? "

Arkamı hemen döndüm. Ağaca yaslanmıstı. Hemen yanına gittim.

"Neden Sesime ses vermedin. He neden?"

Ben: Neden beni umursamayan birine ses veriyim. He neden?

"Sana bisey oldu zannettim. "

Ben: Umrunda mı he umrundamı sanki he allah seninde bütün erkeklerinde belasını versin. Burda ölseydim bıraksaydin.Sanki boyel bi umrum- (sözümü dudakları kesmisti. Ben hemen geri çekildim.Hic bisey demedim. Ve kollarımı gögsümün üzerinde birlestirdim.)

Ayağı kalktı ve ilerlemeye başladı. Ah gine beni burda bırakacak. Uff yagg. Diye düsünürken gelip yanıma kükremeye başladı.

"Umrumda anladın mı? Umrumda. Sen benim Umrumdasın anladın mı?"

Ben: Neden umrundayim?

"Çünkü beni sana çeken birsey var. Çünkü bu anladın mı?"

Neeeee doğru mu duydum. Allah kahretsin. Doğru duydum herhalde.
Bölüm sonu muck öpüyom sizi ısallah begenmissinizdir.
Vote ve yorum bekliyorum.

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin