Rüya'nın ağzından.
Akßam birinin beni dürtmesiyle uyandım. Kafamı kaldırıp kimin kadırfıgına baktım. Of yha beni Ediz kaldırmıştı.
Ediz:Gel bakalım hadi açlıktan geberceksin.
Deyince aç olduğumu yeni fakettim. Ve devam.etti. "amma önce el yüz yıkancak. Rutin isler filsn sonra yemek sonrada benim ödülüm. Masal anlattıgım icin." Deyip beni sinirlendirmeyi basardı. Ve cok gecmeden beni kucagına aldı. Lavobaya götürüp rlimi yüzümü yikadi. "Diğer işlerin icin 5 dakikan var." Dedi ve çıktı. Bende lavaboya girip hemen çıktım. Vallahi bu hemen girer iceri baska türlü yakalanırım. Of allahım neler düsünüyorum. O sırada iceri tekrar Ediz girdi. Ve bana hic bisey demeden kucagına aldı tekrardan.... hhahahah olum yürümemek güzel he. Yuppi yuppi yuppiiiuiiiiiiii. Yaşasın kötülük das acadssd das dafdsddssss.
Ediz: Bakıyorum da iyi alıstın kucağa he.
Böyel deyince bende ukala tavırlarımı takınip
" ozaman sende ben sana motordan korkuyorum. Dedigimde brni indirseydin. Hah böylede cezanı cekersin."
Ediz:Biliyorum. Bu yüzden bi daha asla sana motora binmek yok.
Böyle deyince aklıma Newyork tatilimin bitmesine 1 hafta kalmıştı. Oha ne zaman atlattık. Yha ama bu gecen bi haftada cok iyi hemde kötü geçmişti. Hemen gözüm bacagima kaydı. Hemen ic cektim. Ediz'de halimden anlamıs olacak ki.
"Ne oldu gine"
Ben:Boşver.
"Söyle bam merdivenden aşağı atarım bu sefer" bu sefer korkmustum. Merdivenden aşağı atardı. Bunu beni o gün yere attıgında ögrenmistim. Hemen anlatmaya başladım.
"Tatilimin bitmesine 1 hafta kaldı ve ben bu tatilimin cokkkk. Güzel geçmesini hep dilemistim. 14 yaşımdan beridir bu hayali kuruyordum. Ama hic böyle olucak gözünden bakmamıştım ve bi daha böyle bir hakkım olmayacak. Bu yüzden moralim bozuldu."
Böyle deyince onunda suratı asıldı. Bende hemen devam ettim. "Senin suçun değil merak etme. O gün ben kaşınıp bara inmedeydim. Bunlar olmazdı."
Ediz: Biliyomusun ? Ilk defa kavga etmeden birbirimize kötü laf demeden 5 dakka konuaşabildik.
Brn bunu diyince kahkaha atmaya başladım. Oda merdivenleri inmeye.... ahahhahahaha ulan .......
"Hahahahahahah bisey sorcam senin hic kolun agrimiyo mu orda da okadar bekledin?"
Ediz:Hayır.
Deyip beni yemek masasının önundeki sandalyeye oturttu.. bende cok ac oldugum icin hemen yemeğe daldım. Ediz utanmasa ayı dicekti ama ben takmadan yemegime devam ettim. Sonrasında kollarımı acıp beni almasını bekledim. Ilk ufladi ama sonrasında kalkıp kucagına aldı. Das dadsssdsss benim adım Rüya ben herseyi yaptırırım.. ben olmak bunu gerektirir.. hahahhahaga sagsgsgag Beni yatağa yaptırdıktan sonra telefonumu istedim oda hemen bana verdim. Oha oha 28 tane annemden arama 30 tanede mesaj 15 tanede ilayda'dan... annemi arayıp açmasını bekledim.
"Alo kızım en son bacagım dedin noldu yavrumm."
Ben: anne sakin ol. Ucak biletimi erkene alir mısınız? Diye sorcaktım.
Bu sırada telefon kulagimdan ucup gitti. O tarafa baktığımda Ediz telefonu almis coktan konusmaya baslamıstı bile.
"Hı hı yok rüya gelmicek şaka yaptı. Evet evet bacagında biraz burkulma var. Baska bisey yok abarttı o. Ilayda mı? O da oda da he he ben arkadaslarıyım. Tmm iyi geceler. "
Deyip kapattı ve yanima gelip oturdu.
Ediz:Gerçekten gitmeyimi istefin bu yüzden
Deyip bacagımi gösterdi.
"Evet maalesef , kimse bu halle bana bakmak istemiyor.. sen daha 24 saat dolmadan sıkıldın. Ben kimsenin başına yük olmak istemiyorum. Tmm mı? "
Dediğimde yüzümü ellerinin arasına alıp dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Ben karşılık vermemistim. Bir süre sonra ayrıldı. Gözlerimin içine bakip "Ben seni her halinle bakarım. Bana inan" dedi ve kalkıp gitti. Ayyyy cnm benim yhaaa... seviyom seni.. ne diyom lan ben.. alah icinn yah. Ben mi onu sevcem yok artık. Hemen kendimi yatakta uyur pozisyona aldım. Kulaklıklarımi takıp bir masal actim. Onu dinleyip uyudum.
2 saat sonraEtrafta duyulan müzikle kalktım. Aşağıdan cok yuksek seste müzik sesi geliyordu. Ayagımı zorlukla yere indirip bi yerlere tutuna tutuna inmeye başladım. Tam görunur yere gekdigimde duraksadım. Parti vardı. O anda aradan Ediz çıktı. Beni gördüğünde bana bakmaya başladı.
"Bunların hepsi senin icin hayallerindeki gibi.." dedi bi dakka o bana acıdığı icin mi bunları yapmıştı. Tek kaşımi kaldırarak ona baktım. Ve hemen yavaş yavaş merdivenleri indim. Tam bi basamak kala oda karşıma gelmişti. Elimi kaldırıp yüzüne cok sert bi tokat attım. Kafasını yere doğru eymisti. Gözümden yas gelmeye baslamıstı bile. Aglamaklı cikan sesimle
"Sen... sen... b- bana acıdı ve acıdığın icin bunları yaptın" deyip onu arkamda bırakarak kapıdan dısarı çıktım. Pesimden geldiğini hissedebiliyordum. Hemen beni kolumdan kavrayıp kendine döndürdü. Ve dudaklarıma cok sert öpücükler kondurmaya başladı. Ve hırsıma yenik düşüp ona
"Seni çok seviyorum egoist pislik" dedim. Oda dudaklarıma tekrar bir öpücük kondurarak beni kucagına aldı. Ah bacagım acıdı. Ve benden sonra devam etti.
"Bende seni." Dedi.sonra gördügüm rüyadan çığlık atarak uyandim. Oha hepsi rüyamıydı? Oh yha... keske gercek olsayfı keske... .
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcunu yalarsın
RandomWattpad sayesinde tanışan 18 yaşında olan Ilayda ve Rüya buluşmaya karar verirler. Ailelerinden izin alıp 2 buçuk haftalık beraber hem buluşmak için hemde kafa dağıtmak için New York'a bir otel'e giderler. Umdukları gibi birbirlerini çok severler ve...