Biraz gecikti fakat bunun için Özür dilerim. Ben merdivenden aşağı düştüm. Ve belim cok fena sekilde acıyor. Bi yerimde kırılma yok. Annem bu yüzden telefonumu da elimden aldı. Yani ginede tekrardan geciktirdigim ivin özür dilerim... sizi seviyorum canlar.. iyi okumalar.
Rüya'nın ağzından-Ya ediz sen ne yaptıgının farkında mısın kız gitti simdi neler neler diyecek. Ohooo bide onla ugrascam ben. Yani iceri giriyorsa girsin. Sanane yani uf ufggfggff. Ve ayrıca 1 hafta-neyse yag bwn gidiyorum.
Deyip hızla ayakkabılıgın oraya gidip ya da her ne boksa şalımı filan takıp dısarı cıkacaktım ki
Ediz: Öpüsmeyi bile bilmiyosun.. -
Dedi fakat ben sonunu dinlemeden hemen dısari attim kendimi. Off allahım off . Why allahım why? Diye düsünerek giderken hoppp birine tosladim. Vay be bacagım ağrısını gösterdi.
"Excuse me"(Afedersin)
Deyip bana elini uzattı. Bende tutup kalktım.
"Never mind"( önemli değil.)
Deyip elini bırakıp ordan uzaklasmaya başladım. Ahh bu aralar hep biri bana çarpıyordu. Off offf.....
Taksiye el uzatıp onu.durdurdum bacagıma dikkat ederek koltuğa oturup
"Avalon hotel "
Dedigimde taksici sürmeye basladı. Allahım nolur bisey sormasın ingilizce bisey diyecek halim yok. Off
Taksici: Where are you from?
Al iste sordu mal Taksici
"I'm from Turkey. I came here on vacation in order.".(türkiyeliyim. Ben buraya tatil amacıyla geldim.)
Deyip bi daha konudmamasını ummaya
başladım.
Takisi:Good.
Dedi ve yola odaklandı. Bi 5 dakka sonra gelmistik. Hemen parayı verip arabadan indim. Taksici gine bişeyler zırvaladı ama ben takmadım.. ahhahahha yaşasın takmamak... otelden iceri girip gördügüm manzara karşısında sok gecirmiştim. Rüzgar elini yumruk yapmış ortada iloşummm canım benim askım var. Aşağıda da benim hic tanımadigım bu cocuk aşağıda derken yeri boylamıs birden Rüzgar elini indirdi. Ve oha amk yha burdan farkedoyorum. Rüzgar'ın gözleri dolmuş. Var gücüyle buraya gelince onu omuzlarından tutup kendime cevirdim.
-Rüzgar ne oldu.?
Rüzgar: Sen onu şurdaki orospu arkadaşına neden soruyorsun he yoksa sana cevap mı vermiyo tabikide veremez o baskalarının altında inlemekten kime cevap versin.
Diyince sok olan gözlerimi birazdaha acıp kaslarımı cattım. Ah böyle cokkk tipsizimm. Allah kahretsin.
-1. O benim arkadasım. Ona bu gibi kelimeleri sarf edemezsin. 2. Onun ilk öpücüğünü de sen aldın. Insan biraz utanır. 3. Ne oldu?
Rüzgar bunu diyince beni savurup dışarı çıktı. E tabi öküz kuvveti var. Bu sırada iloşummmun Ağladığını yeni farkettim ve yanına gittim. Oradaki erkekler yerde olan çocuğu kaldırmıslardı coktannnn. Iloşumun yanına gidip ona sarıldım. Of anam bi dert bitmeden biri baslıyo.
-iloş hadi gel odaya gecelim.
Deyip ilaydayı göturmeyr başladım. Ilos aglıyordu halen. Ona dogru dönüp yüzünü avuçlarımin icine aldım ve
- Ağlama yagg. Bak Aglarsan bende aglıcam. Iceri geçelim öyle beraber aglarız. Burda herkes sana bakıyo hadi.
Deyince ağlamasını susturup ilerlemeye başladı. Bizim kapıdaki gülen topluluğy görünce atarlandım ve.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcunu yalarsın
RandomWattpad sayesinde tanışan 18 yaşında olan Ilayda ve Rüya buluşmaya karar verirler. Ailelerinden izin alıp 2 buçuk haftalık beraber hem buluşmak için hemde kafa dağıtmak için New York'a bir otel'e giderler. Umdukları gibi birbirlerini çok severler ve...