43.Bölüm

437 18 5
                                    

Rüya'nın agzından

ediz'in beni durdurmasına karsılık ginede kendimi iceri atabilmiştim. iceri kemdimi attıgıda karsımda aglayan bi Rüzgar vardı. brda ne olmstu böyle? hemen iloş'un yanına kosup ona sarıldım. BU sırada Rüzgar'ın elini de ellerinden cekmiştim. ıloşa daha sıkı sarılarak

-İloş ıyı misin?

iloş: sen beni sıkmayı bırakırsan daha iyi olcam.Biraz kollarını gevşet 

diyince az bişey gülümseyip iloş'un yanagından öptüm. 

-Cok KORKTUM. COKKKK.... 

İLOŞ: bİŞEY OLMADI bana korkmana gerek yok.

-hayır korkmam için hersey sebeb her an hersey olabilirdi iloş bu kadar hafife alma! yoksa şu dangalak gavuru affettn mi gine? 

İloş: EVET! affettim ama sakın beni yargılama EDİZ'DE sana vurmustu hatırloyasan ben buna kızdım mı? bu- seyyyy işte sen biliyosun (Rüzgar burda söyleyemez ama ben ıpucu verıyım: Eger ona kapılırsan sanaa herseyi yaptıran o sey djfksjfkdjf bulun)  her neyse affetim old bitti!

kendimi yargılanmıs olarak hissetmiştim. etrafıma bakıp bir kez dern nefes alarak odadan cıktım. Pesimden kimin gelip gelmiyecegi umrumda degildi. odadan cıktıktan sonra duvara dogru yaslanıp ellerimi basımın üzerine koydum. sonrada yavas yavas yere dogr cökmeyee sonra biri beni tutup kaldırdı( tamamen yere cükmeden önce) basımı kaldırıp ona baktıgımda RÜZGAR'I gördüm. Bana sarılarak aglamaya deva etti. AH İÇERDEDE AGLIYORDU! ve bende aglıcaktım neyın kafası? 

Rüzgar: Sarılır mısın? 

-HAH bu sefer benide mi kandırcaksın iloş gibi!

Rüzgar: BAK! 1. ona iloş deme bu cok sinirime gıdıyo  2. bana sarıl iki dakka kimsey kandırdıgım yok! 3. Ben bastan beri yanim kücüklüğümden beri kimseye aşık olmıcaımı sanırdım. Rüzgar Soykıran aşık olmaz demiştim. Ama dogru değilmiş aşık oldum evet oldum ne yazıkki oldum. ( coktan sarılmıstımmmm bileeee..... Ama farklı birr amacımmmm yok! kessss sess!) Sen Ediz' degiştirdin. Ediz benden daha kötüydü. Hemde daha Cok! Sence İlayda beni degiştirir mi? Bunu senin Ediz'e yaptıgın gibi yapabilr mi? 

-Yapar seni degiştirir! Evet lanet olası ki oda seni seviyor ama emin ol! senin tekliifini kabul ederde sen ona zarar verirsen seni mahvederim emin ol bunu yaparım. gercekten katil bile olurum. 

bunu deyınce kahkaha atmaya basladı. Elini karnına koymus guluyordu. 

Rüzgar: AAHHAHAHA sen mi katil olacaksın? dsjdksjdksdjs Sen daha karınacyı ble incitmemissindir! dksjdksjsdjsk hahhhahahaha 

düünmeye basladım! AH EVET karıncayı incitmemisştim ama gerceten 3 kişi benim yüzümden hastaneye kalkmıstı. sayıyorum.. dkjskdjsjdk

- HAH! SEN öyle san! ben 3. sınıftayken arkadasımın gözüne kalem atmıstım ama o yalnıslıkla olmustu. evdeyken yükseklik korkuma ragmen gardılopun üzerine cıkmıstım. sonrada asagıya atlayamıycaktım. sonra arkadasım atla diye gaz verince üzerine atlayıp bacagını kırmasını saglamıstım..  LİSE 3 TEYKEN sevdigim cocuga yani hoslandıgım cocuga bi kız yavsamıstı diye ona tuzak hazırlamıstım. tuzagım: sıraya ip baglamıstım sonra onu cekince tutundugu sıradan asagıya düscekti sıranın üzerine düşüp kolunu burkmustu. yani hastaneye gine gitmişti işte. bu kadar aslından okadar öldürmek degilde yani işte canına okumak gibi!

edİz: Su hoslandıgın cocugu öldürmem gerek! BANA KUZENIM sarıldıgında ona hıçbısey yapmayıp sadece beni yargıladın!

-Sen ile onun durumu farklıydı! Sen benim sevgilimsim o asık oldugum ama sevgilim olmayan cocuktu! halen konusuyoruz ve halen cok yakısıklı! Yakısıklı erkeklere ölüm yok! cıss ölümmm 

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin