Mediada rüya var.
Rüya'nın ağzından- Ediz git başımdan
"Gitmiyorum rüya burdayım bwni dinleyene kadar burdayım. "
- Ah tamam ozaman ben Zevkle giderim.
Deyil tam gidiyordum ki beni kolumdan tutup cevirdi.
" Rüya beni dinle 5 dakka"
- Ediz benim istediğim sadece git gitttttt
Diye bağırıp kolumu ondan cektim.
"Gitmemi mi istiyorsun Rüya he ? "
- evet
" Iyi peki gidiyorum hemde hemen şimdi beni görmezsin artık rahatlarsın sende bende. Senin gibi bas belasından kurtulurum. "
- aaa manyağa bak! sensin basbelası. Git baska kızlara sarıl onları öp dudaklarından. Git kos plastik posetlerine hani su silikonlu olanlar varya. Git!
"Merak etme zatwn buraya gelmekle senin pesinden gelmekle hata yaptim. Newyork ta okadar güzel kız varken buraya geldim. Cirkin aptal bi kızın yanına. "Gözüme yaşlar dolmaya baslamıstı coktan. Allahım ne günah ettim bunlaeı yasamak icin.
-Git Newyorkta olan kızların yanına onlar güzeldirler.
Deyip omzuna carpıp ilerlemeye başladım.
"Zaten öyle olucak. Newyork'a güzel kızların yanına gidicem. "
Sonrada ayak seslerinden gittigini anlayıp arkamı döndüm. Gercekten gidiyordu. Ah simdide yas mı tutucam. Adamı ben kovdum ama baska kızlarla konusan oydu. Ben değildim. Biraz daha ilerleyip hic bilmediğim bi binaya girerek katları cıkmaya başladım. En son catıya geldiğimde telefonu cıkardım. Ilosun numarasını tuslayıp aramaya başladım.
Çalıyor ve tık açıldı.
- iloş gel kurtar beni bu cukurdan iloşssss kos yetis bana yoksa ölücem burda itfaiye cagır zevk olsun diye intihar ediyomus gibi yapcam. Ama o itfaiyecilerin tuttugu seyin üzerine atlicam. Ilos gel ama yanına da benzun getir ben asagıya düstügümde üzerime benzin döküp cakmagı cak. Lütfen hadi gelllll. Yak.beni kor ateşlerde gel.
-Alo rüya ne diyosun sen yha? ..
" Diyorum ki 15 adim at sonra yukardaki binalara bak sonrada telefonu yüzüme kapatıp itfaiyeyi ara. "
- iyi 15 adım atıyorum. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 bak bakiyorum bisey cikmasın bittin sen. He rüzga-
Coktan kafasinı kaldırmıs bana bakıyordu. Aagıya simdiden bi kac insan toplanmisti. Sjsjjsjsjs aşağı ki kapıyı kapatırsam tabikisi iceri biri giremez buranın da kapattıp anahtarlar bendw yani cinlingir cagirmalari lazım. Djjdjdjsjjs ulan ne zekiyim alkıslayın beni.
-rüya sen napıyosun orda in aşağı
"Telefonu kapat yüzüme kurallara uy. "
Dedigimde direkt kapatarak daha da yalastı yanında Rüzgar'da vardı. Ikiside aynı anda
-sen mal mısın ? In asagı.
Sonra birbirine bakıp ilayda kızgın bir ton rüzgar ise guluyor bi durumdaydi. Aman banane yav toblardan filan ask acısı cekiyom bwn burada
-hayır inmicemmm inmicemmnm. Ben çıkmadımmm mi inmicemmm. Ölsemde atlayarak ölücemmm ölücemmm.
Aha vermicem doywn kıza bagladim jdndjdjdj öldürün beni :vallahu salagum olucem yha simdi ne öldürün ben intihar edicem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcunu yalarsın
De TodoWattpad sayesinde tanışan 18 yaşında olan Ilayda ve Rüya buluşmaya karar verirler. Ailelerinden izin alıp 2 buçuk haftalık beraber hem buluşmak için hemde kafa dağıtmak için New York'a bir otel'e giderler. Umdukları gibi birbirlerini çok severler ve...