52. Bölüm

312 14 1
                                    

İlayda'nın ağzından
Rüya'nın telefonu kapattıktan sonra Rüzgar'ın yanına doğru kostiğumda gördügüm manzara hic hoş değildi.
Nicolas yerde kalnar icerisinde yatıyordu.
Rüzgar: Birde seni döviyim enerjim yerine gelsin. Pic kurusuna bak. Senin 7 süraleni sikerim. Hangi ara sen kabadayı oldun!
-Rüzhar yapma! Lütfen eğer dövmeyi bırakırsan söz seni bir kere öpe-
Şaşkınlıkla ağzımı kapatırken Rüzgar coktan bana kafasını cevirmisti.
-Şey ben öyle birsey söylemedim say. En iyisi bu!
"Hayır söyledin ve bende bıraktım. Simdi 1 öpücüğü isterim. "
Rüya'nın sesiyle gülme krizine girecektim ki gülmek icin açılan ağzım Rüya tarafındam sabitlenmisti.
-Hoop hoop kim kimi öpüyormuş! Biz yeni doğma Osman abinin kızlarıyız!
Ben: Rüya kafayı mı sıyırdın acaba sen?
-Yok ya. Sadece gergin ve seni öpmek icin yalvaran iki erkeğin ortamını yumusatmak amaçlı söylemiştim. Cok mu kötü oldu? Ay bu söylediklerim karşısında Ediz benden ayrılır ama yaaaaağgggg.

Ediz'in ona sarılıp güzel sözler söylemesinden sonra cok fazla bunalım girmisti ki
-Höh yani ultra sevgi durumu. Ben buna alışık değilim.
"I save you,my love" (Ben seni kurtarırım aşkım)
Rüya: Türkçe ögrenmiş gelmis buraya ama konusamıyor. Dangalağa bak! Rüzgar ölüme kadar seni destekliyorum vur bir tane benim için.
Hızlıca Rüzgar'ı tutmak icin kosusum fayda değil zarara uğramıştı.
Rüzgar beni yakalayıp sömürürcesine dudaklarimı dudaklarina bastirmaya baslamıstı.
Rüya: Òggkk kusucam.
Rüzgar'ın beni kucagına almasıyla ağzımdan kopan ufak inleme onu coşturmustu. Kollarımı boynuna doladım. Fakat yanlış anlamayın! Düsmemek amaçlıydı.
Ediz: Yeter artık bu kadar! Oda bulun kendinize. Ben nicolas ile ilgilenirim. Buda Rüya'nın cok istediği özürü olur.
Rüzgar dudaklarımı bıraktığında inmek icin hamle yaptığımda nasıl yaptı bilmiyorum ama beni omzuna atmıştı. Becerikli çocuk .
Rüzgar: Saol Bir özürü olduğunu hatırlattığın icin Rüya! Baş harfimi tasıyorsun ona göre. Bu yüzden sana ısınmıstım. Saol kuzen ben isimi halletmeye gidiyorum.
-Ya bıraksana beni pis gavur!
"Olmaz güzelim. Daha tamamlamadığımız süper ekşınlarımız var. Cok fesatsın ama seninle bu sefer sevismicem. 3 lü topluluk yapıcaz.. Uyku sen ben. 3 lü sevişme... Bence bu güzel. .
Bölüm sonu jshdhdhdj kısa ama güzel iste..

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin