6. Bölüm

1K 41 2
                                    

Multimediada Ediz Soykıran var.
Rüya'nin agzından

"Oha kamki o seni öptü mü? Yaggg oha seni öptü. Ilk öpücüğün müydü?"

İloş: evet o benim ilk öpücüğüm. Ilk oöpücüğümü bir mal'a verdim. Bana top atan bir mal.

" Ay canım benim gel bi sarılak." Deyip sarıldım.

" iloş düşündümde yarın bizim eglencemizi bunlar bozamıcaklar. Biz onlarin eğlencelerini mahvetcez anlaştık mı?"

İloş: Okey ama nasıl olcak o nasil bozcaz.

" yarın görürsün. Bak nasil bozcaz. Hadi ama önce guzel bir uyku"

Deyip yatağa attım kendimi. Oda geldi.

"İloş bana masal anlatir mısın. Bak lütgen lütfen normalde teledondan dinlerdim. Ama sarjim bitiyo maalesef. "

İloş : neden uyuya mıyosun yha???

" ya bak ben hep babamdan masal dinlerdim. Bu yüzden alıstım. Şimdi telefondan dinliyodum ama sarji yok.lütfen lütfen iloş..."

"Okey ama bölmek yok anlaştık mı?(basımı salladım.)

Bir varmıs bi yokmuş evvel zaman içinde kalbur saman içinde 2 cok güzel kız varmıs. Bunlardan biri fakir digeri ise cok ama cok zenginmis. Bu iki kızdan birinin adı barbara birinin adı demi'ymis. Bu kızlar birbirlerini tanımıyorlarmıs. Günlerden bir gün zengin olan kız hayatından memnun olmamaya başlamıs. Bu yüzden evden kaçmış. Bu arada fakir kızda isten geliyormuş. (Artık daha fazla duramayıp gözlerimi kapadım.

Sabah teledonun calma sessiyle uyandim. Demek isterdim ki , sabahın ilk ısıklarıyla uyandim ama. Oyle bişey yok. Dönüp iloş'a baktım. Ne kadar güzel uyuyordu. Cok tatluuuu.. neyse telefonu alıp kulagıma götürdüm.

" Alo kızim nasılsın napıyosun oralarda way anam vay  zayıfladın mı kızım sen oralarda."

"Hayir ben i yiyim anne. Suan arkadasım uyuyo suan sonra konussak. Please please. Hade hade öptüm good morning mother .."

Deyip yeli kapattım. Annem bu beni anlar. Daz dsds adsswdew

Dönup ilos'un yanağını öptüm.

" immmm mimmn biraz daha"

Tabi ben buna sırıttım .

"Canım benim ben geldım. Yunan tanrın."

Iloş: hangi yunan tanrısı?? Oha kizın birsürü yunan tanrısı varmıs.

" Kafana top atan yunan tanrın. Hadi kalk bi dah öpcem seni . " deyip gine öptüm yanağını oda sıçradı yerinden . " Yunan tanrimmm."

Ben böyle deyince patlattım kahkayı.. hahahhahab yunan tanrısı .

" vay be iloş sen benden once aşık oldun"

Iloş: Hayırrrrrrr ya. Hemn bizim bugün intikam günü degil mi?

" Evet hadi kalk bakalim. Hazırlıklanalım aşağıya inmek için. "

Dedediğimde hemen kalktı. Bendr yataktan cıktım ve üzerime giymek icin bir seyler aramaya başladım. Evet buldum. Sade bir elbise. Hemen üzerime geçirdim. Saçımı da at kuyruğu yaptım.

"İloş makjaz yapma akabilir belki."

" okey o zaman ben hazirim. "

" bende hadi çıkalım . " deyip hemn odadan cıktık. Kafeteryaya indigimizde biri baska masada biri başka masada oturmuş yemek yiyolardı.

"İloş şimdi bak yemek tabagımızi full pasta doldurcaz sen ona ben ona. Birda nar ekşisi alalım ve narlı meyve suyu. Hepsini üzerine sıkcaz ve üzerlerine atcaz anlaştık mı? Ondan sonra elektrikler kesilcek. Su kösede(isaret parmagimla isarett ettim.) Buluscaz. Onlar yanimiza geldiginde çıkısa dogru kos. Olabildigincr hızlı sonra gerisi bende. Anlaştık mı ?"

Iloş : Hadi gösterelim günlerini.

Deyip ikimizde yemekhaneye yürüdük. Ve pastaları bolca aldık. Ben şu Ediz'in yanına gitmeye başladım.

"Ediz Soykıran bu tarafa bak ve gülümse. "

Baktıgında kafasına pastayi inidirdim. Sonra bir tane daha pasta. Ve sonra nar suyunu da alıp basından asagıya boşalttım. Sonra nar eksisini de üzerine sıkıp bulusacagimiz. Köseye doğru kosmaya basladim.. Ruzgarda berbat haldeydi.

"Ilos kos." Tam bu sırada elektrikler gitti..

İloş: Hadi çıkışa koşalim

deyince var gücümüzle oraya kostuk.

Dısarı çıktığımızda insanlarda bizimle beraber dışarı cıkmıstı. İLOŞ durunca bende durdum. Ve etraftan kamera sesleri. Rüzgar ve Ediz etrafa saskımca bakıyorlardım tam o sırada gine elektrikler geldi. Ve Ediz ile Ruzgar'ın çıplak alti kiz üstü ediz ve rüzgar'ın kafalarindan olusan posterler cıktı. Ve fotografcılar da bunları ben ayarlamıştım. İloş bana hayretle baktı. Ve sonra

"Iyi yapmissin cnm . Saol valla. " dedi

Ediz buraya dogru gelmeye başladı. Ve Rüzgarda

Ikiside aynı anda

"Sizinle işlerimiz var küçükler"
Bölüm sonu...
Vote lütfen lütfen lütfen ....

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin