12. Bölüm

719 34 3
                                    

Mediada Ilayda' yavsayan cocuk. (Nicolas)
Ilayda'nın ağzından

Of yha bana küstü. Neyse cok uykum var bi uyuyum. Deyip yatağa girdim. O sırada aklıma Rüya geldi. Acaba naptı. Bosey olmamıştır yha o başının caresine bakmıştir. Kesinlikle evet evt kesinlikle bakmıstir.

Deyip gözlerimi kapattım.

Sabah yanağıma koyulan bir öpücükle aniden yerimden fırladım.

Bi dakka bu Rüzgar. Rüzgar'ın butda ne işi var. Hemen yanımda olan şişeyi alıp kafasına doğru salladım..

" Hey senin ne isin var burda. Nasil girdin. Ben uyurken bana bisey yaptın mi?"

Rüzgar:Öncelikle o şiseyi indir.( basımı hayir anlamında salladım.) Tamam indirme. Ben kendim bu odaya girmek istedim. Zaten asagidaki kızlara bi günlük buluşma icin söz verince hemen anahtarı veriyorlar. Ee iste bu.

Dedi ve yatakta doğruldu.

Elimde ki siseyi sallayıp ona sen mal mısın bakısı attım. Yada niye soruyorsam o bir mal.

" Sabahın bu vaktinde(Bunu Deyince kahkaha atmaya başladı. Oha mal kafam saat aksam olmus. Ben tum gece boyunca uyuyamamıstım. ) herseyse beni neden uyandırıyosun ki sen yhaaa ben ne güzel uyuyacaktım burda. Allah cezanı vermesin. Senin yaaa mal mısın? Bide bunları gectim. Benim yanağimı öpüyor. Bedava mal mı da öpüyon olum. Gerizekalı mısın? Yok yada bunu sormam hata evet bir gerizakılısınn. "

Rüzgar: Ben senin mi neyinim. Sevgilinim.

Deyip gülmeye başladı. Hemen ona kafan yerinde mi bakışını attım. Oda kafasını hayir anlamında sallladi. Bende hemen ayağa kalkarak telefonumu elime aldım. Ve Rüya'yi aramaya başladım.

"Aradıgıniz kişiye su anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz."

Offf bu sesten nefret ediyorum. Deyip kulagımdaki telefonu geri cektim.

Rüzgar: Ne o Rüya'yımı arıyorsun. Ben onu fün gece ağlarken görmüştüm. Sonrada Ediz'i çağırmistim.

"Ne o agliyomuydu. Allah kahretsin. Ediz'i arar mısın? "

Rüzgar: Neden sen aramıyorsun? Aaa sana kontör yüklüyüm mü?

"Gerizekalımısın benim kontörum var ama numarası yok. Sizin biricik kuzeninizin."

Deyip ellerimi gögsümün üzerinde birlestirdim. Oda telefonunu çıkarıp

"Ozaman numarayı söylüyom ara. "

"Okey. Söyle kontörsüz herif."

Rüzgar: 0535*******

Verdiği numarayı hayvan diye kaydedip aramaya başladım. Rüzgar'ın telefonu çalınca irkildim. Oha kendi numarasını vermişti.

"Mal mısın? Sen sil o numarayı cabuk".

Telefonunu kapmak icin yanina gittim. Ve üzerine çıkıp telefonu almaya çalıştım. Bi dakka ben onun üzerine çıktım. Oha amk oha.....

Alamıyacagımi anlayınca geri cekildim ve devam ettim.

" ben de numaramı degistiririm. Zor mu? "

Dedim oda hemen ayağa kalktı ve yanıma geldi.

Rüzgar: Degsitirirsen gine alarim.

Deyip telefonunu kulağına götürdü.

" Alo. Abi Rüya yanında mı?

He tmm ozaman

İlayda merak etmiş.

(napıyomus diye sessizce sordum.)

Napıyo şimdi?

Uyuyo. Anladım. Tmm görüşürüz. " deyip kapattı.

Rüzgar: Istedigin oldu aradım şimdi benim bir istegim var. (Ne? Anlamında başımı sallayınca devam etti. ) Yanagımi bir kere öp.

Böyle deyince tek kasımi havaya kaldirdim. O ise öylece bakıyordu.

"Hayır tabikide."

Dedim oda sinirlenip cıkıp gitti. Of be gun boyu napcam. Ben şimdi. Rüya'nın Ediz'in yaninda oldugunu biliyorum sadece. Off offf.

Gidip bari akşam yemeğimi yiyim. Deyip üzerime birseyler giydim.

Ve aşağıya indim.

Kafeteryaya inip ingilizce istedigim yemekleri söyledim. Ve beklemeye basladim. O sırada yanıma bi adam geldi.. oha ne kadar tas. Ne kaslar ne vücut var adamda yha. Off yerim gelip masama oturdu.

Ve ingilice konusmaya basladı.

"Hello"

Ben: Hi!

"İmmm. You very beautiful. I'm  ımmm I'm.

I love you. " dediginde ben gözlerimi şaşkınlıkla açtım. O sırada omzuma bi el kondu. Başımı kaldırıp baktığımda Rüzgar'ı gördüm. Oha kavga var kesin. Oha oha oha.

Rüzgar bi hısımla beni kaldırıp. Cekiştirmeye başladı. O cocukta arkamdan kostu. Rüzgar beni bırakıp çocuğa bir yumruk geçirdi.

" Rüzgar dur yapma " diyr bağırdım. Amma beni dinlemedi. Ben de tam yumruk atacakken Rüzgar'ın önüne gectim.

"Bana da vurcak misin? Ozaman vur-

" dediğimde elimle yüzumu isaret ettım. Beni belimden kavrayip kendine dogru cekti. Ve öpmeye başladı. Oha amk milletin icinde öpüsürken.... diye selfie yapasım var. Diye düsünürken geri cekildi. Ağzından iki kelime döküldü. Evt iki tanecikkkk....

"Seni istiyorum."
Bölüm sonu
Isallah Beğendiniz.
Öpüyorum sizi ...

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin