42.bölüm

322 17 0
                                    

Rüzgar'ın gözünden:

Doktor- ucuz atlatmış. Ama 1 hafta en az yatakta kalması lazım, taburcu olabilir bugün. Hastayı görebilirsiniz.

Rüya-tamam ben gircem
Rüzgar- hayır çekil

Dedim ve tam içeri girecekken rüya konuştu "rüzgar inan bana şuan seni görmek istemicek." Dedi ama ben umrumda değilmiş gibi içeri girdim.

Ilayda'nın gözünden:

Kendimi çok kötü hissediyordum. Heryerim sızlıyordu, kapı açıldığında irkildim . Rüzgar'ı görünce yere bakarak "çık burdan." Dedim ama o ciddiye almayıp yanımdaki sandalyeye oturdu. "Sana çık dedim....!" Dedim ve yine yere baktım, yüzüne bakmaya korkuyordum, ya yine aşık olu- nediyorum ben be?

Ben- çıkk dedim
Rüzgar- çıkmicam anlıyormusun? Çıkmicam.
Ben-neden??
Rüzgar- çünkü seni gördükce içim rahatlıyor.

Dedi ve yüzüme baktı, ben ama yapmacık bir kahkaha atıp "ya yalanlarınıda al siktir git" dedim.

Rüzgar- benimle düzgün konuş Ilayda. Yalan falan yok. Birtürlü sana açılamadım, eğer seninle birlikte olsaydım herkes görücekti ve bu beni süründürecekti. Rüzgar Soykıran aşık olamaz!! Ama oldu...

Hiçbirşey demedim, ama sonradan ağzımı açtım, fakat o başparmağıyla dudağımı kapattı. "Şşşşt sus... Önemli olan , benim olurmusun?"

Ilayda:

****
Üzgünüm çoooook kısa ama herkes çok merak etti diye hemen yazdım, öpüldünüz❤️

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin