29. Bölüm

472 20 0
                                    

Mediada Rüya ve sude var. (Sude telefonda kücük bebek gibi konustuğu kiz)
Rüya'nın ağzından

Ediz bavulumu alıp beni de doger koluyla kavradı. Rüzgara Doğru döndügümde ilayda ile kavga ediyorlardı.

Hemen ediz'e dönüp

-ediz hadi sunları ayıralım ya kavga ediyorlar.

"Tamam askım. "

Deyince ben bi oldugum yerde kalakaldım. Askım dedi oha biz çıkıyoduk demi? Ama ben askım filan diyemem. No olmaz hayır. Ben bu zamana kadar kimseye askım demedim yani desem bile kücük çocuklara sevdigim kız arkadaslarima oha.

Ilosun yanına vardığımızda Rüzgar a dönüp

"Hey hey sen kimsinde benim arkadasıma kafa tutuyon allahın gevuru. Allah bilir sünnet te olmamıssındır sen. Gavur! Ben senin azarlaman icin kardasımı ellerine teslim etmedim. Gel buraya iloş. (Elimi uzattıgımda iloş da bana uzatıp elini tutmamı sagladi. Ama araya giren Rüzgar gine buna izin vermedi. Hödük işte. Hödük gavur!) Ediz du kuzenin midir ? Nedir gavur olan iste ona de ceksin su elini."

Ediz hemen benim elimi ayırarak

-Kuzenim ne isterse onu yapar.

"Nee! Sen onumu seciyosun! Bırak beni! " deyip elindeki bavulu aldım. Sonrada iloşuda kapıp ucaga doğru yürümeye başladım.

-iloş bu erkeklerin hepsi aynı! Bak tribim trip konusursam Ediz'le kafama bi tane vur. Kendini affettirene kadar onla konusmicam. Okey mı?

Iloş: bencede bu erkeklerin hepsi aynı! Benimde tribim triptir. Rüzgar ile konusursam kafama bi tane vur. Affettirmeye kalksa bile konusmicam.

Ikimizde aynı anda

"Yaşasın kizlar topluluğu"

Diyerek ellerimizi yumruk yapip birbirine vurduk. Ediz yanıma gelip

"Buraya gel kücük sıçan"

Deyip beni  kendine cekmeye calısti. Benide ilayda tutunca ediz'in kollarına yapısmam gibi bir durum olmadı. En son koluma hısımla cekip gögsümün üzerinde birlestirdim. Kafamı cevirdigimde Rüzgar'da iloş'u zorluyordu. Hemen onun ellerine vurup

-Gavur pisligi bırak iloş'u sakın ona dokunma diyip ilosu hemen hizla cekistirdim. Ediz'de bi yandan cekistirince yere yapısmam bir oldu. Ilos hemen beni yerden kaldırinca ucagımızın kalkmak üzere olduğunu farkettim. Ilos'a dönüp

-iloş ucagı kacırmak istemiyorsan koş!

Diyip bavulumu tuttugum gibi kosmaya başladım. Arkamı dönüp baktıgımda ediz ile rüzgar gayet cool bir ifadeyle yavascana yürüyorlardı. En son hostesin yanına vardıgımızda passaportları verdik ve iceri gecmeye başladık. Iceri gecince iloş ile yan yana oturduk. Sonra ediz iloş'un basına gelip kalk ifadesini yüzune taktı. Ben atarlanıp iloş'a döndüm.

" şu başımızdaki öküz'e söyle ben onla konusmuyorum. Nah da konusurum. Konusmak da istemiyorum. Gitsin o cok sevdigi gavur kuzeninin yanına onun elini tutsun ondan çocukları olsun annesinin gelini olsun. Sonra onu beklenmedik bir anda öpsün. Odaya atıp kapıyı kitlesin. Basından aşağıya buz gibi su döksün her tarıfıni morartıp sonra özür dilesin. Gizli numaradan arayıp banka cagırsın sonrada cıkma teklifi etsin ve sonr-

Ediz agzımı kapatmıs bir sekilde bana baktı. Cok mu sacmalamıstım.

Ediz: Ben gay değilim. Ben Rüzgar'ı sevmiyorum. Seni seviyorum. Okay. Ilayda sende simdi 5 e kadar sayıyorum. Kalktın kalktın yoksa seni koltuktan kaldırır Rüzgar'ın yanına kadar fırlatırım. Bekliyorum.. 1 ve 5.

Oha 2 3 4 e ne oldu. Başımı anlamsız yönde ediz'e cevirdigimde efiz coktan iloş'un kollarından tutmus. Fırlatmaya hazırlanıyordu.

Ilos: tamam benim ayaklarım var gidiyorum. Deyip bana kendine dikkat et Ifadesiyle bakıp yan koltukta Rüzgar'ın yanına gecti. Ilos'un yanında bos bi koltuk daha vardı. Acaba oraya mı gecsem fiye düsünürken su nicolas mıydı neydi o cocuk gelip iloş'un yanındaki bos koltuga gecti. Rüzgar'ın sinirini burdan bile hissedebiliyordum. Acaba ne olacak?
Bölum sonu.

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin