Mediadaa ilayda var.
İloş'un ağzından
- rüya iyi misin? Uyna rüya uyan.Kafasını yerden kaldırıp savlarını geriye dogru attıgımda basimda olan morlugu gördüm. Agzından gine kan geliyordu. Burnuda azcık kanıyordu. Kolu da vurulmustu fakat sonradan sarilmış ve tekrardan kanmaya baslamıstı. Karninü acıp baktım. Oha oha öküz nasıl vurmus. Hemen ayağa kalkıp Rüzgar'ın yanına kostum.
"Rüzgar rüya cok kötü fazlasıyla kan kaybediyor. Doktor çağırın."
Ediz : Siz gidin ben ilgilenicem.
" ne arkadaşımı bu halde sana mı bırakcam hemde sen onu bu hale getirdikten sonra? Manyak!"
Diyip onu ittim.
Ediz: Rüzgar sunu al götür burdan yoksa onu da o hale getirdikten sonra seve seve gidecek burdan.
Rüzgar hemen gelip kolumdan tuttu.
"Hayır Rüya'yı almadan bir yere gitmiyorum. " Deyince
Rüzgar beni hemen omzuna ani bi hareketle atıp uzaklaştırmaya başladı.
"Ya bırak beni bırakkkk. Rüyyyaaaâaaaaaa. (Kapıdan cikmadan önce Ediz'e son bir kez bakıp) Ona bisey olursa seni mezardan mezara gömecegim. Anladın mı?" Kapidan çıktıktan sonra Rüzgar beni motora tekrardan bindirdi. Önumde durup
-Bak Rüya'ya suan hic bi zarar gelmiyecek bi daha. Icini rahat tut tamam mi? Ediz boyle dediyse onun kararinı asla degsitiremem ve ordan seni götürmesem su an yeri öpüyodun. Ediz Rüya'ya deger veriyo. Fazla bisey yapmıyacak.
" he değer veriyo diye mi dövdü."
- Neden dövdügü hakkinda bi bilgim yok fakat gerçekten hak etmiştir.
" hah senin o kuzenin olacak hak ediyor dayağı"
Hemen onüme gecip motoru calıstırdı. Sonra da ordan uzaklaşmaya başladı. Bende son kez arkama bakıp Rüya'ya şans Diledim.
Ediz'in ağzından
Yanına gidip onu yerden kaldırarak koltuģa yatırdım. Sonra telefonumu cıkartıp bi doktor cagırdım. 5 dakka sonra kapı calındıgında gidip kapiyı actim. Doktor iceri girince koltugu gösterdim. Arkasından" Eğer birine bahsedersen olürsün tamam mı?" Kafa sallayarak Rüya'nın yanına gecti. Bende tekli koltuğa oturarak izlemeye başladım.
30 dakka sonra.Doktor kalkıp yanıma geldi.
" Rüya hanımın kanamasını durdurdum. Sonrada kustu. Uyaninca yemek yedirin. Karnındaki morluğa melhem sürüp sardim.( Elime bir melhem verip) bunu her akşam ve sabah sürerek morlugu sarın. Kafasının sağ tarafında da morluk var ona pek bisey gerekmiyo buz tutun uyanınca. Hafif bi morluk. Koluna da dikis attım. Gecmis olsun. " parayi uzattıp onu yolcu etmek icin kalktım. Kapiyı acıp gitti. Bende geri kapatıp Rüya'nın yanina dogru gittim. Koltuğun kenarina oturup rüyayı izlemeye başladım. Ben ne yaptım ona böyle. Ellerim kırıldaydi keşke yapmasaydim. Egilip burnunu öperek geri cekildim ve kalkıp yatak odasına çıktım.
Rüya'nın ağzındanGözlerimi acip etrafıma baktım. Aci hissetmiyordum artık. Gözlerimi daha fazla acip etrafa bakmaya basladim. Yine ayni yerdeyim. Ediz'in evinde neden beni iloş burdan götürmedi. Yavascana dogrulmaya çalışınca karnimda olusan acıyla ellerimi karnıma yerleştirdim. Karnimı tutarak ayağı kalktım. Yukardan ayak sesleri gelince hemen masadaki silahı elime aldim.(Polislere ateş ettigimiz silah) Ediz beni görunce hızlıca asagıya indi. Ona elimle dur isareti yaptım.
-Sakin bana yaklasma eger yaklasirsan sıkarım.
Diyince bi adım daha attı.
-Gelme dedim sana gelme!
Daha fazla gelmeye baslayınca ateş ettim ama hic bisey olmamıstı. Cünkü silah bostu. Geri geri gitmeye basladim. En son koltuğu bacaklarima deydigini hissedince durdum. Ediz'de önume gelip durdu. Hemen kolumu arkaya sakladım. Diger kolumlada yüzümü korumaya çalıştım.
Ediz: Kolunu indir bisey yapmicam.
Diyip kolumu yavascana indirmeye basladi. Sonra da belimden tutup beni kendine cekti. Hah onu öpmemi mi bekliyor. Nah cok bekler. Duydugum şeyle sok olmustum. Ediz bana özür dilerim demisti. Ona saskın ifadelerimle bakıp bi aciklama yapmasını bekledim. Gözlerini kapatıp konusmaya basladı.
" Ben sen bana sanane dedin diye seni dövmedim. Sen bana sen benim hiçbişeyimsin deyince ben sinirlenmistim. O yüzden gozüm döndu. Ben senin hicbirseyin miyim?"
Deyince dona kaldim. Ne demeliydim. Onu hemen affedemem.
" bilmiyorum. " Deyip konuyu kapatmaya calıstım. Oda hemen tekrar gözleri kapalı bir sekilde
"Olsun sen benim herseyimsin. Bu bize yeter!" deyip geri cekildi.
Sonrada devam ederek.
-Hadi gel bişeyler ye.
Diyerek kolumdan tuttu ve mutfaga götürdü. Kafam cok karışmıştı. Simdide biz mi olmustuk. Hah beni hem dövüyo hem seviyo nasıl is anlamadım. Sandalyeyi cekip beni oturttu. Kendide karsiya gecip oturdu. Masa hazılanmısti. Fakat benim canım hiçbişey istemiyor.
"Yemeye basla!"
-karnim ac değil.
" Yemezsen ben yediririm hiç sorun olmaz. " deyince elime catali alip zeytine batırdım. Sonra da agzıma attim. Ediz sadece bana bakıyordu. Catala peyniri batıtıp gine agzima atıp catalı bıraktım.
" Yeter yemicem artık doydum. " Ediz hemen kalkıp yanıma geldi. Catalı zeytine batırip agzinı ac diye emretti. Sonrada zeytin i agzima sokup yandan aldığı ekmegide ağzıma tıktı. Catalı tekrar batırıp peyniri ağzıma soktu. Sonrada catalı bıraktı. Ben ise yemegi zor yutuyordum. Elime ekmek alıp üstune nutella sürdü. Sonra bana dogru döndürüp
" ağzını aç " diye tekrar emretti. Bende agzimi açmadım. Bi daha ac diyince mechur ağzımı actım. Sonra nutellalı ekmegi ağzıma tıktı. Oha ağzım tamamen nutella oldu ya. Elime mendil alıp tam silecektim ki elimden tutup aldı. Sonrada kendi dilip cöpe attı. Aynı bebek gibiyim ya. Bana bebek gibi davraniyor.
"Bana bebek gibi davranma "
Deyip kollarimı birbirine doladım. Oda beni kaldırıp
-melhem sürücaz karnına hadi .
Deyip beni odaya götürdü. Acaba iloş ne yapıyor ya. Etrafıma baktigımda yerde bi kocaman ayı gördüm bunu daha once hic görmemistim burda. Hemen yanına gidip oturdum. Elimle elini tuttum. Sonra da uzanıp burnunu öptüm. Gine arkadan ediz'in sesi gelince hevesim bile kacti. Hemne ona dönüp baktım.
" Hadi melhem süreceğiz gel buraya." Deyince kalkıp yanına gittim.
" beni ilaydaya götür lütfen. " deyip koltuga oturdum.
-Hayır! Diyerek karnımı actı ve sargıyı cıkarttı sonrada melhemi sürmeye basladı. Ellwri cok sıcaktı. Oha oha. Benim ellerim her zaman buz gibidir.melhemi sürüp geri çekildi. Sonrada sardı.
" başına da buz tutcaz ben buz alıp geliyorum. " deyi gitti. Offf hem döv hem koru hem sev nasıl bisey anlamıyorum. .........
Bölum sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcunu yalarsın
RandomWattpad sayesinde tanışan 18 yaşında olan Ilayda ve Rüya buluşmaya karar verirler. Ailelerinden izin alıp 2 buçuk haftalık beraber hem buluşmak için hemde kafa dağıtmak için New York'a bir otel'e giderler. Umdukları gibi birbirlerini çok severler ve...