46.Bölüm

403 18 2
                                    

Merhaba arkadaslar Voteleriniz ve yorumlariniz icinde size ayrı ayrı teşekkür ederim. Hepiniz bizim icin cok degerlisiniz. Bölüm yorumlarını uzun tutmayı sevmem o yüzden cogunlukla sadece mediayı yazar gecerim. nedeni çünkü bende kitap okuyorum watpadden ve eğer sevdiğim kitapsa bu yazdığım kısmı okumak bile gelmiyor içimden. Bu yüzden uzun lafın kısası sizi cok seviyoruz. Vote ve yorumlariniz icin cok ama cok tesekkurler.
rüya'nın ağzından
Ilayda üst kata doğru kosmaya baslayınca çıglıklarımı kesip bende peşinden kosmaya başladım. Belki mal olmayıp mutfağa doğru kossam. Bıcak filan alır canımızı kurtarırdım ama yok. O zekaa nerdee? Odamın yanına geldiğinde kapımı birkać kez zorlayıp açamadığımda Ilayda nın odayı kilitledigi aklıma dank etmisti.Başka tarafa doğru kosmak isteyip arkamı döndüm. Gördüğüm karaltı ve o karaltının bana sarılması ile daha fazla bağırmaya başlamıştım.
-Ilayda nolur beni kurtar. ilayda elektrikleri getir. Rüya mı görüyorum ben ya? Imdattt komsular yetişin ama ilayda bizim komsumuz yok. Evimiz hep bahce ile donatılmış. Garaj filan. Güvenlikler nerede aca-
" Benim Rüya. Ediz korkma!"
Ani harketle başımı hızlıca göğsünden cekip ellerimle onu ittim. Ona sinirli bakışlarımı atıp
-Senin ne işin var benim evimde? Bu hakkı sana kim verdi?
kapı açılma sesi gelince direkt arkamı dönerek Ilayda'ya baktım. Karanlıkta yüz ifadesi okadar secilmemesine rağmen şaşırmış olduğu cevap verememesinden belliydi. Ediz'e bakıp
-Bir an önce defol evimden Ediz. Def ol. Senden sadece bunu istiyorum.Ben senin ne oyuncagınım. Ne de birseyin. Bu yuzden beni kullanıp kullanıp cöpe de atamazsın. Def ol. Newyorktaki kızlara def ol. Onların yanında kendini 5 dakika mutlu etmeye çalış. 5 dakika onlardan zevk al. 5 dakika bile olsun onları sev
Ediz burdan def ol. Son sözüm bu. 
"Rüya- "
-Seni dinlemek dahi istemiyorum. Hatta yüzünü vücudunu hicbir yerini görmek bile istemiyorum.
"Aşkım buna dahil mi? Onu da mı buna ekliyorsun?"
-Hiçbir sey. Senden hicbirsey istemiyorum. Simdi ne yaparsan cok hosuma gider biliyor musun? Burdan siktirip gitmen en iyisi olur benim için. Kapıdan çıkıp kapıyı kapat da. Açık kapı. Def ol.
son bir kez bana bakıp merdivenlere doğru ilerledi. Merdivenlerden hızla inmeye başlayınca bacaklarım.benden istemsiz halde yere yığılmak icin büyük caba gösteriyordu. En son kapının cok hızlı bir şekilde kapanınca bacaklarimın düğümü çözülmuş gibi kendimi yerde bulmustum. Ilayda'nın yanıma doğru eğilip bana sarıldığını hissettiğim zaman vucüduma ufak bir titreme yayılmıştı. Buraya kadardı.
Iloş: Üzme kendini. Adı batasıca herif. Birde utanmadan gelip sana sarılıyor. Daha neyin aşkından bahsediyor o.
elektrikler tekrardan gelince gözümün karanlığa alışmasından dolayi gözlerim yanmısti. Olumsuz anlamda kafamı sallayıp gözlerimi yumdum. Gözlerime yaşlar birikmisti. ellerimle gözümdeki yaşı silip ayağı kalktım. Ilayda'da benimle beraber kalkıp kısık gözlerle bana bakmaya başladı.
-Depresyona filan giricem deme Rüya. Snei bogarım.
"Hayır bende tam da diyordum ki Bara gidelim mi? Kafamı dağıtmam en güzeli olur. "
-Süper fikir. Yani depresyona girmenden iyidir fakat ayrılmıyoruz. Hep beraberiz yapıstırılmis gibi.
"Eğer ayrılırsak bile bu eve gelicegine söz ver. Eğer ben yokum diye gidemiyorsan seni bu sefer yolarım. Piclik olsun diye 31 yerinden ignelerim. Ona göre sonra terlik forever olur. "
-Söz aşkımın bok böcühü.
"Söz veriyorum. bayan matmazel. "
ikimizde dudak büzerek birbirimize baktıktan sonra aynı anda omuz silkince gülmemi kesememistim. Ilayda bir süre sonra gülmeyi kesince ben halen kahkaha atmaya devam ediyordum. Ban bakıp
-Biri şunun fişini ceksin. takılı kaldı.
Bu esprisine bir kat daha gülerken popoma gelen saplak ile acı dolu bir inleme sesi çıkarttım. Sonra iloşa bakıp
-Acıdı ama yaa.
Dudak büzüp ona baktığımda gülerek
"Napabilirim başka türlü gülmen gitmiyordu. "
-Tamam hadi bir an önce giyelim birseylerama önce benim bir duş almam lazım. Saçlarımın dibi yağ hep. hiç bukadar uzun süre yıkanmamazlik etmedi.
"Ozaman tam tamına 30 dakkan var bende ozamana kadar sana ve bana kıyafet secerim. "
-Olur.
Odama girip ic çamaşırlarımı alarak banyoya gectim. Küveti doldurmayacaktım. Öyle geç kalırım. Hemen üstümü çıkarıp aynadaki yansımama baktım. Saçlarım uzamıştı. Ama yağdan nefretlik gözüküyordu. Hemen banyoya girerek orta derecede suyu açıp yıkanmaya başladım.
45 dakika sonra
Banyodan çıkıp iç camasırlarimi giymeye başladım. Tamamen giydigimde elime kurutma makinasını alıp saçlarımı kurulamaya başladım. Iyice kuruladıktan sonra saçımı da tarayıp banyodan çıktım. Ne yani ilaydadan da utanacak değilim. Bu halde beni denize girerkende gördü.
-Oha kızım 55 dakikadir ordasın. Öldün mü? Diye kontrol edecemtim.
"Gördüğün gibi yaşıyorum. Sanki sen banyo yapsan hemen 30 dakkaya cıkabilcen. Neyse.... Benimkileri hazırladın mı? "
-Evet sana özel tasarımım olan elbisemi giydirtecegim. Bu arada tasarımımı da görürsün.
"Görmeyi cok isterim. "
Dolaptan çıkardığı elbiseyi (meida var.)bana doğru uzatarak
-Istersen giymeyebilirsinde. Yani zorunlu degil.
" Hayır bu elbiseye bayıldım."
Hemen banyoya giderek üstüme gecirerek geri çıktım. Ilayda ban birkac kez baktıktan sonra
-Cok güzel oldu sana. Artık senin güle güle kullan.
"Ne saçmalama. Bu iyiliği bana yapamazsın. Cok tesekkür ederim. Bayan matmazel."
-Önemli değil aşkımın bok böcühü.
"Hadi ben makyaj yapana kadar da sen giy"
-Tamam.
deyip eline dolaptan bir kıyafet alarak banyoya gecti...
gözümün üstüne eyeliner sürdükten sonra baska ne yapabilirim diye düsünerek kırmızı ruju elime aldım. Dudaklarıma iyice sürdülten sonra dudaklarımı birbirine bastırıp aynadaki görünümüme baktım. Kötü olmamıştı. Hatta yakışmıştı. Son olarak yüzümün kızarma şansına yönelik fondeten sürerek makyajımı sonlandırdım.Arkamı döndügümde ağzımın o seklini almasi gayet normaldi çünkü karşımda ki ilayda müthis biri olmuştu.
"Ilayda gökten melek olarak mı indin? Ya da seni bu gece kocaya verecegiz? ".
-Abartma Rüya....
"Abartmiyorum. "
-Tamam ozaman. Elbise gösterişli olduğundan yüzüme makyaj yapmayacağım ben. Banyoda eyeliner ve parlatıcı sürdüm zaten.
"Peki çıkalım ozaman"
Ilayda masanın üzerinde hazırladığı küçük gri parıltılı cantayi bana verdikten sonra kendiside benim gibi bur canta alarak merdivenlerden inmeye başladı. Bende peşinden gidip aşağıya indim.
ayakkabılıgın yanına gelince ayakkabılıgı açıp icinden uzun topuklu gri parlayan bir ayakkabı aldıktan sonra onu da ayagıma geçirip
-Oldu mu Sence? Moda tasarımcısı.
" olmuş. sence ben nasılım? "
-Sence? .
"Igrencim."
-Ilayda kendini at öl ya. Cok guzel oldun.
"Intihar edebilirim senin için"
-Ilos oksijen isarıfisın. Yürü yurüyelim lütfen.
"Tamam."
Kapının yanındaki anahtarı alip kapidan çıkıp arkadan kapıyı kilitledim. Nolur ne olmaz? Annem de yok birsey olmasın.
Ilos'un durduğu taksiye doğru ilerleyip kısa olan eteği tutarak icine bindim.
ilayda birsey söylememi bekler gibiydi. Kafami ne anlamında sağladığımda
-Nereye gideceğimizi söyle.
"He. Bizi burdaki en iyi olan bara götürür müsünuz? "
-Tabi.
Arkaya doğru yaslanıp camdan dışarıyı izlemeye başladım.
15 dakka sonra
taksiden inmis. Bara doğru yürüyorduk. Etrafta cok icen adam vardı ve burası bana kötü bir his olusturtmustu.
-Ilos bòyle daha sakin biryerlere mi gitseydik acaba.
"Birsey olmaz ya. Bizim ellerimiz armut toplamıyor."
-Belki elma topluyordur.
Bana anlamsızca bakıp bara girdi. Peşinde girince bütün gözler ban dönmüştü. Barmene doğru ilerleyip Yanına vardığımızda iki tane bos koltuk görünce hemen koltukları kapmistık. Ilayda gazı aldığı gibi konusmaya başlamışti.
-Bize iki kokteyl verirmisiniz?
Barmen: tabiki ama buranın kızları gibi góünmüyorsunuz? Ilk misiniz?
-Evet.
Barmen: Peki iki kokteyl geliyor hemen.
"iloş bence icmeyelim. allah korusun birsey olur filan. "
-Olmaz ya. Ne olabilir? 
Kokteyler önümuze sert bir sekilde konulunca açtıgım ağzımı geri kapatmak zorunda kalmıştım. Kokteyli elime alıp yavas yavas içmeye başladım.
Birden bacagıma dokunan elle ağzımdaki sıvıyı barmene fıskırtmistim.
Hemen kafamı döndürüp ele baktım.
-Güzelim bugün beni eglendirsenn....
Bölüm sonu...


Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin