16.Bölüm

558 26 2
                                    

Mediada Ediz ve Rüya var.
Iyi okumalar.

Ediz'in agziyla

O benim kızımın bacaklarına dokunuyo ve benden dayak yemicek he. Oldu baska. Onun ta süralesine inerim vallahi. Son bi yumruğumu daha atıp ona doğru eğilerek

-Onun bacaklarına sen mi dokunacaksın? Benim olanın bacaklarına he seni mahvederim. Anladin mi?

Deyince bi tırstı. Hemen kendini toparlayıp ayağı kalktı. Dönüp

Doktor:Rüya hanım bacağınız cok iyi. Yürümüye baslarsanız bacagıniz acımaz. Yani gayet iyi. Sadece o bez sayedinde aciyodu bacagınız. Cok sıkıymış ondan. Neyse ben gidiyim.

Deyip aşağıya doğru yol aldi. Pesinden gitmedim. Benim gitmedigimi görünce ilayda gitti. Rüya bana çatmıs kaslarla bakıyordu.

- Ne var?

Rüya: Neden böyle bisey yaptın?

-Halen anlamadın mı? Ah anlamıyorum seni gercekten. Sen benimsin anladın mı? Sana benden baskasi dokunamaz.

Rüya:Allah Allah ben sana seninim dedigimi hic hatırlamıyorum. Nerden senin oluyorum.

-Benimsin. Sana sormadim benim olur musun? Diye ben sormam anladın mı?

Rüya:Hah bana benimle ilgili kararlar alırken herseyi sormalısın.

-Ben soru sormam dedim. Ben emir veririm.

Rüya: Benimle ilgili senin hicbir karar almaya hakkın yok. Sen kimsin de benimle alakalı kararlar alıyosun hem?

- Ben kim miyim? Madem seninle ilgili kararlar alamıyorsam sevgilin degilim. Ama sana aşık olan bi çocuk olma hakkım var mı?

Oha oha ben ne dedim. Hep sinirden ama bunlar gerçek. Bunu dedikten sonra hemen odadan çıktım ve aşağıya inip koltuğa uzanıp bacaklarımı masaya koydum. Neden beni sevmiyordiki. Benim diğer erkeklerden neyim eksik he? Allah kahretsin. Ama bu aşk olcak. Ne pahasına olursa olsun, o benim olcak. O sırada aşağıya rüya ile ilayda inmeye başladı. Ben kafamı hemen öne cevirdim.

Ilayda: Eğer izin verirseniz. Biz eve gitmek istiyoruz.

Dedi gülerek. Benim sinirlerim hopladı. Hemen kalkıp ilaydanın yanına gidip onu kolundan tutup kendime cektim. Hemn fesatlasmayın onu opmicem. Sadece uyarı.

-Bana bak. Benimle ilgili dalga gecme bi daha sakın. Ve ayrıca Rüya hic bi yere gelmiyo. Ben onu sana teslim ederken ona iyi bak demiştim. Ama bakmadın hakkını kaybettin.

Deyip onu yere fırlattım. Rüya'da hemen bana diklenmeye koyulunca dudaklarına yapıstım. O kendini çekmeye çalıştı. Fakat bana mı karsi gelebilir. Hahahahahah. Nefesi kesilince bıraktım. Ilayda bize şaşkınlıkla bakıyordu. Hemen Rüya'yi kolundan tutup yukarı Doğru sürüklemeye başladım.

Rüya:Bacak. Ahhhhg bacağım hayvan oğlu hayvan. Bi diyo sana aşığım bi de dövüyo resmen. Ahhhh ulan bacagım aciyo.

-Doktor bacaklarina dokunduya acısını almıştır.

Rüya: Oha sacmalama. Iloş beni kurtarrrrrr. Imdatttttttttt. Yardım edin.

Deyince hemwn onu kucagima alarak odaya çıkardım. Hemen odadaki yataģa atıp kapıyı kapatıp kitledim. Ilayda bana doğru koşup

"Napıyosun sen yhaa. O benim arkadasım."

Diye cemkirmeye basladıgında telefonu calmaya basladı. Çıkarıp kulağına götürdü. Bu sırada arkadan rüya da çemkiriyor tabi. Of su kızların cırtlak sesi varya öldürecek beni bir gün.

Ilayda: Rüzgar hayır gelemem.

Hayırrrr

Arkada cemkirmiyorlar. Bagırıyolar.

O benim arkadasım ona böyle diyemezsin.

Hey sana diyom ona öyle deme. Pic kurusu yha..

Yaw he he

Neeee? Hayır hayır ne benim fotoğrafımımı cektin.

Banane inanmiyorum.

Tmm ozaman at.

Tamam

Deyip kapattı. O sırada gine mesaj geldi.

Ohooo ben bunlari niye dinliyosam. Hemen aşağı indim. Ve ilayda'nın çığlıkları basladi. Hemen kosarak kapıdan ciktı. Cıkmadan önce

"Canım arkadasım benim fotoğrafım çekilmiş. Pis kötüyüm. Kendimi kurtarmam lazim. Nolur bana kızma. Hadi baysss "

Deyip cıktı. Bende kahkahayı patlattım.

Rüya: Bak bu kapıyı cabuk ac. Hem ben acim. Aç. Insan bi acır lütfen cıkar.

Deyince odaya gittim. Ve kapıyı actım. O da derin bi ohhhh cekip hemn yere oturdu. Bu kız manyak mı?

" kızım sen manyak misin? Hani açtın hem. "

Deyince sinirlenip

-aç değilim sadece böyle kapalı odada kalmak hosuma gitmiyo. Anladın mı?

Kafamı salladım.

"Ben seni simdi öpsem bana karşılık verir misin?" Dedim ah ne malım. Ben asla bunu yapnayacak olan ben yapıyorum. Kafasını sallayınca hemen dudaklarina doğru egildim ve onu öpmeye başladım. Dudaklarının tadı cok hosuma gidiyordu. O sırada onun telefonu caldı. Hemen geri cekilip telefonunu aldı ve kulağına götürdü.

" Alo

Annecim

Evet biliyorum. Son 5 günüm

Neee? Bu bu bu saka mı anne?

Cok tesekkur ederim. Annecim. "

Deyip telefonu kapattı. Hemen bana sarıldı. Ve bağırmaya başladı. .

"Oley oley oleyyyyyy vuhuuuuu 1 hafta daha Newyorktayım. Bacagım iyilestigine gore herseyi yaparım. Oleyytytt. Oley. "

Deyince hemen kolarını kendimden uzaklastirip

-kaldıgımız yer vardiya telefondan önce o yerden devam edelim.

Deyince utandı. Bende onu kendime cekip ona sarıldim. Hemde cok sıkı. Onu asla bırakmak istemiyorum.
Bölüm sonu :) -_-

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin