7.bölüm

956 37 0
                                    

Ilayda'nın gözünden:
Media(Ilayda)

Ediz ile Rüzgar birbirine bakıp sırıttılar sonra birden bize sarılıp üstüneki pastaları bize bulaştırmaya başladılar. İşte bu kötü oldu. En az onlar kadar bizim üstümüzde pastaydı o an. Çığlık atıp onları üstümüzden çekmeye çalışıyorduk. 'Kimse bize karşı gelemez! Hele hele oyun oynuyamaz, anladınızmı küçükler' deyip sırıttı Rüzgar. 'Sensin küçük be' dedim . 'Belli oluyor gelmişsin bana 1.70 boyunla küçüksün diyosun . Tam malsın'

Ben- birkere 1.70 gayet büyük bir kız için . Tamammı? .s
Rüzgar-tamam

Ediz sırıtmaya başladı. 'Ya salakmısın ne gülüyosun' dedi Rüya . 'Sanamı sorcam' diyip dahada gülmeye başladı Ediz.
Onları itikleyip tam gidecektik ki bizi kendilerine çekip arkadaki su kovalarını bizim üstümüze boşalttılar. Kendimi ice bucket challenge yapar gibi hissetdim. 'Kime meydan okuyonuz öyle' bunu diyen Rüzgardı. 'Ebene' deyince sırıttı. Bizde kovayı doldurup arkalarından koştuk. Ama onlar bizden 10 kat daha hızlıydı. 'Inekler' gibi şeyler sayıyorduk arkalarından. Onları kaybetmiştik. Duş alıp bar'a indik hemen içecek almaya. Yoksa ne işimiz var .s
Ben tam ödeyecekken Rüya beni dürttü 'ohaa şuraya bak' . Gösterdiği yöne baktım, ediz bir kızın boynunu sömürüyordu koltuktada rüzgar oturuyordu ve üstünde biz kız vardı.
'Iyk midem bulandı' deyince. 'Bencede' dedi Rüya. Otelde biraz dolaşmaya başladık. Ikimizinde yüzü biraz asıktı ama belli etmiyorduk. Niyeki? Niye yüzümüz asıktı asfgg yohsaa?? Yok canım..

***
Saat gece 11 di ve bizim hala uykumuz yoktu. 'Rüyağ' dedim. 'Noldu' dedi bana bakarak. 'Bara gidelimmi?' Diyip sırıttım. 'Ciddimisin sen?' Deyip sırıtmama karşılık verdi. 'Evetttt' deyip güldüm. 'İyi ozaman' deyip ayağa kalktı. Ardından hemen makyaj yapıp elbiselerimizi ile ayakkabılarımızı seçtik. Oha rüyaya bak yerim. Taşkız. Ikimizde yaşımızdan büyük gösteriyorduk.
'Oha Ilayda taş kız' dedi Rüya büyük gözlerle. 'Kendindenmi bahsediyorsun lan ' deyip gülümsedim o da geri gülümsedi. Bar'a indik ve içerisi herzamanki gibi leş gibi kokuyordu. Bir kızı striptiz yaparken görünce miğdem kalktı. Bunu gören Rüya gülmeye başladı 'galiba kusucam' deyip yüzümü ekşittim. Birden iki el bizim belimizi kavradı. Evet bu adam kesinlikle sarhoştu. 'Selam bebekler' deyip pis pis sırıttı. 'Siktir git pezevenk' dedim. 'Gelin eğlenelim' dediğinde laf'a rüya atladı 'bak oç siktir git burdan . Sevgililerimiz burda bak vallahi gebertir seni' . 'Kimmiş sevgilin?' Deyince arkadan 'ben' diye bir ses geldi. Yok artık bu Ediz soykıran değildi dimi. Ayrıca yanında rüzgar vardı. Rüzgar Soykıran. Meğersem bunlar kuzenmiş. Beraber adam'a dalmaya başladılar , adam az kalsın ölüyordu biz birşey demesek adam ölmüştü. Ediz Rüyanın kolundan Rüzgar da benim kolumdan tutup bardan çıkarttılar. 'Napıyonuz lan siz bu saatte burda?' Diye kükredi rüzgar. 'Gerizekalı bar'a gündüzmü gelinir' deyip gıcıklık ettim. Rüya da sırıttı. 'Bana bak kızım. Rahat dur' deyip çenemi sıktı. 'Acıtıyorsun...' Deyip ittim onu. Rüya da rüzgar'a ölümcül bakışları atıyordu. 'Hem siz niye geldinizki' dedi Rüya. 'Biz gelmesek bakireliğiniz gidicekti haberiniz olsun. Ama hiçte rahatsızmış gibi değilsiniz' dedi Ediz. 'Sen bizim bakire olduğumuzu nerden biliyorsun?' diye sordu Rüya. 'Ahh hadi yapma ama geçen ben Ilaydayı öptüğümde yediğim tokat herşeyi açıklıyor' dedi. Yine kırmızı oldum. 'Bu ara kırmızı yakışıyor.' Deyip yüzüme gösterdi Rüzgar. Pis manyak. 'Sizi kurtardık' dedi Ediz ardından. 'Eeeeee?' Diye cevapladım. 'Eeee'si her iğiliğin bir karşılığı vardır' dedi rüzgar. 'Ne istiyorsunuz?' Dedi Rüya umursamazca. 'Bu akşam işte bizim odalara gelirsiniz..😉' deyip göz kırptı. 'Manyak mısın sen be pis sapık' deyip ittim onu önümden. Rüya da 'rüyanızda görürsünüz' deyip arkamdan koştu.

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin