Mediada Rüya var.
Rüya'nin ağzından
Ediz se bana sarılınca tamamen kendimi bosluga bırakılmıs gibi hissetttim. Ahh ne güzel. Ediz birden beni kendinden ayırarak
-hani sen benimle konusmuyodun
Dedi o carpici gülümsemesiyle bende somurtarak
-istersen konusmayabilirim.
"Hayır benimle hep konuş bana hic küsme anlastık mı? "
-Hayır. Anlamadık.
" gine ne oldu?"
- Sana bi teklifim var kabul edersen anlaştık.
" neymiş? Ne olduguna bağlı? "
- beni eve kadar tasicaksın ama otobuse taksiye binmek yok. Sokaklarda gercekten taşıcaksın.
" oldu canım baska... koca Ediz Soykıran Istanbul sokaklarında bi kız tasicak sırtında. Oha "
- Aa biri buna desin Rüya Edizle konusmuyo.
Dememle bacaklarımdan tutup beni omzuna attı. Ama bennnn bu pozun olacagını zannetmiyodum yhaaaa.
-Ediz-
" Askım diceksin sevgilim diceksin en sevdigin sey neyse onu söyle "
-Orangutanımm.. beni aşağıya-
Coktan yere düşmüştüm bile..... popom annem olsa o kıc derdi jsjsjjdh kibar olmaya çalışıyomusuz filan... jsjsjsj ulan anne! Popomu tutarak yavascana kalktım.
Ediz: Balinam seni tasiyamadım. Ton agırlıgındasın...
-üsenmedin ölçtün mü bide pislik herif!
Ediz: Eee öyle yaptım. Balinam benim gel bi öpücuk ver.
" öpücük mü istiyosun? Nah sana öpücük!"
Deyip orta oarmagımı havaya kaldırdım. Ediz büyük bi ceviklikle parmagımı yakalayıp aslında ona yakalanmak denmez TDK bile o kelimenin daha ne anlama geldiğini bulamadı.
Ediz: Parmagın kırilsın mı?
" kasıntı mal! Bırak parmagımı! "
- bana emir verme!
"Sen bana verirken iyi mi oluyo? Elim acıyo kesilmisti hatırlıyo musun? Iste acıyo o el acıyo. Ve sen o eli tutuyosun. Kıyameti-.
Elimin havalanıp opuldugunu gördüm. Idiz ilimi ipti. Odoz olomo opto. Edez eleme epte.uduz ulumu uptu.
" nasıl yaptın bunları?"
- ipleri cözmek icin bardagı kırmam lazımdı. Bardagı kırdım ama ipleri keserken elimi de kestim.
Ediz yüzüme doğru yaklasıp dudaklarıma sesli bir öpücük kondurdu.
Sonra bi tane daha bi tandaha en sonunda bi tane daha sesli öpücük kondurunca geri cekildim.
-Ediz yapma sunu.
" sesli öpücüğü mü? "
- evet.
" Ama benin cok hosuma gitti. "
- Ama benim gitmedi.
" tamam.Ama arada sırada gine yapıcam. "
- anlaştık.
" Seni seviyorum agır olmayan balinam. Hemde Büsbütünüyle... "
- Ben de seni cokacok.. hemde bübüsbütünüyle seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcunu yalarsın
RandomWattpad sayesinde tanışan 18 yaşında olan Ilayda ve Rüya buluşmaya karar verirler. Ailelerinden izin alıp 2 buçuk haftalık beraber hem buluşmak için hemde kafa dağıtmak için New York'a bir otel'e giderler. Umdukları gibi birbirlerini çok severler ve...