20.bölüm

604 26 1
                                    

Mediada Ediz var.
Rüya'nın ağzından

-Bak Eraymısın nesin? Beni rahat bırak tamam mı?Ben 5 yıl tekvando kursu aldım. Anne karnında bile anneme tekvando uygulamış bir insanım. Yani benim hemen ellerimi çözmezsen ben cözer seni 31 yerinde bıçaklar ki 31 diyorum çünkü olaya cenabetlik katmak istedim. Neyse sonra gine cenabetlik olsun diye 62 yerinden igneler sana mini etek giydirip üzerinede ımmm düsünüyim. Ben malım yazan bi tişört Giydirip seni 10 katlı binadan asagı atarım anladın mı?(Arkadaslar kacın tekvando ögrendigim filan yok. Yalannnnnnn hemde yalanın yalanı)

Bunu dememle Eray gülmeye basladı. Hayvan egoist pislik ya.

-pis herif gülmesene

Defigimde iceri tam tamına 5 adam girdi.

Eray: Hadi gelinde sunu suraya bağlayalım. Ben tek yaparsam bilmediği tekvandoyu bana uygulayabilir

Deyince ben tabi sinirlendim. Burdab çıkınca ilk isim tekvando ögrenmek. Nokta.

5 adam beni tutup kollarımdan ve bacaklarımdan halatlara bağladılar. Offf kolum acıyo lan benim burda. Bide morarır şimdi. Birden Eray makasla buraya dogru gelmeye başladı. Iskencede ama makas dememisti bana. Yada derimi yüzecegini.

-Bak Eray'cım benim derimi yüzme ben daha cokkkkkk gencim. Hem daha ben ailemi göremeden ölmek istemiyorum. Hatta ilosuda. Hatta ben sevdiğim adamı bulup onunla bile evlenmek istiyorum. Şimdi sen benim derimi-diye konusurken o elbisemin göbek kısmını kemeye başlamıstı. He dogruya igne fırlatcaktı. Offf ofgff.

Eray: Hatıtladın sanırım. Makas ne ise yarıcak. Ahhhhh ahhhh Ediz senin gibi salak bi kıza nasıl aşık oldu. Bi türlü anlamadım.

Deyince ben hemen ağlamaya başladım. Kafamı aşağıya egip bwlli olmamamısı istedim. Fakat yere dökülen damlalar gine belli ediyodu. SALAK KIZ. altını çiziyorum. SALAK.... SALAK. SALAK. SALAK.

Eray: ahahhahshshah bide ağlıyo.

Derken iceri birileri daha girdi. Ve bor bagırma sesi . Bu Ediz. Ve bi kızın çıglık sesi oley oley oley buda iloşummmm benim.

Kafamı hemen oraya doğru kaldırmıstım. Bide Rüzgar vardı. Ve hepsinin kollarını bi adam tutuyodu.

Eray: Kızı içerdeki yatağa atın. Süper bi kız. Tadına bakmak lazım.

Deyince Rüzgar kollarını kurtarmaya çalıştı fakat kurtaramadı. Çünkü 3 adam daha onu tuttu. Ilayda'yı hemen onu tutan adam götürdü. Ilayda e kadar cırpınsada kurtaramadı. Ben yine ağlamaya başladım.

Eray ise lafına devam etti.

" Rüzgar'ıda ımmm. Kızın yanına bağlayın. Sıkı olsun ipleri. Ediz'de burada sandalyeye bağlayın onunla ve bu Salakla işimiz var. "

Tabi burda salak ben oluyorum.

Ben: Hah ben mi salagım. Sen nesin. He pic kurusu. Gerizejalı aptal. Senin bizle işin varsa neden arkadaşımı iceri yolladin bırak gitsinler. Aptal. Evet sen Aptalsın deyince karnımda oluşan acıyla kafamı aşağıya doğru eydim. Evet iğne atmıştı. Kafamı kaldırıp lafıma devam ettim.

" Sen ne kadar igne atıp canımı yaksanda ben konusmaya devam edicem. Pis ukala." Deyince tekrar bi iğne.. ağzımdan çok güçlü bir inilti çıktı.

Ediz: Onu bırak!

Diye kükrediginde

Eray:: Aaa hic olur mu öyle şey. Ha bi türlü bırakırım ama benim dediklerimi yaparsan. Yapmazsan gine canı acır. Deyip bi iğne daha attı. Ve bi tane daha.

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin