Rüya'nın ağzından
" Ahhh ahhh canım benim bak gör bi daha ki sefer asık olucaksin."
Iloş: Hayırrrrrrr hayırrrrrrrrr.
"Aaaa hayır ne demek yha tas gibi çocuk işmte. Neyini begenmiyon." Diye onun taklidini yaptım. O ise yürümeye başladı. Bende onu takip ettim.
İloş: Bak o lafı ben önce dedim yhaaa. Sen taklit yaptın. O yüzden ben ona asla aşık olmam. Ama sen olursun. Okey.
"Hayır hayır Hayır. No I'm not... "
Diyip yürümeye devam ettim. O ise kahkaha atıyodu. Hayırrrrrrr hayırrrrrrrrr ben ve o çocuk. Oh may gotttt ben ona aşık olmam. Olamam .
"Kes sesini be gülme ben o çocuğa aşık olmam. Ben buraya aşık olmak için gelmedim. Seni görmek icin geldim. Okeyyyy.. Biliyosun melih'ten sonra 1. Ay depresyona girdim. Mal mıyım? Bi daha aşık oluyummm.. ahhahaha" o ise şaşkınca bakıyodu.
"Son gülen iyi güler son olarak ben güldümmm... s
Das dass dasss sen aşık olcaksın."
Diyip koşmaya başladım.
İloş:Bak seni bir yakalarsam yere yatırıp 32 yerinden bıçaklarımmm..
" aaaa cık cık cık hic yakışmıyor. Aaaa hiç" doye çemkirdim. Bu sırada otel'in kapısının önüne gelmiştim. Oda yanıma gelip "İçerde görüşücez." Dedi ve kapıyı açtı. Odaya girer girmez beni yatağa fırlattı. Ve üzerime gelip gıdıklamaya basladı..
" yapma bsjajjsjshahah ahhahahahga ulan gshhsgsgsgsg iloş tmm ahahahahhahaha ben hahgagagagga aşık shshhahajaha olurum. Tmm okey okey."Deyince bıraktı.
Iloş: Hadi gel kafeterya ya inelim bisey yiyelim ordan da tekrar gelir odaya uyuruz. Anlaştık mı?
"Vuhuuuuu biz geliyoruz. Milletttt dağılın etraftan"
Böyle dememle kahkaha atmaya başladı. Hemen üzerimizdeki bikinileri çıkardık. Üzerime üstünde Newyork yazan bir tişört altıma da şort giydim. Ve hepberaber aşağıya indik.
" Gel şuraya oturalımmm. "
Deyip oraya ilerledim ve oturdum.oda gelip oturdu. Sonra yemek siparis ettik. Das adas das ben garson olsam bu kadar çok yiyecek sipariş edene yiyin açlar derim. Ah düşündügüm seye bak derken iloş bana Kaş göz isareti yapmasıyla üzerime buz gibi su döküldü.
Ayağı kalktım. Yüzümü döndügümde oh may gottttttttt..... tövbe tövbe bu o.
Yunan tanrısı: Kimse sahil'de yada baska bir yerde. Ediz Soykıran' a bağıramaz. Eğer birde bağırıp arkasında bırakırsa bedellere katlanmak zorunda kalır.
Titrememi bir kenara bırakıp " Hah senin bedellerin ha. Gülüyom ben buna sen kimsin ki bana carpiyosun. Senin hic mi hatan yok gerizakılı.
Yunan tanrısı(Ediz): Hey bagırma dedim. Ben afedersin dedim.
" Afedersin demek üzerime bir katır'ın binmesini veya atlamasını degistirmiyor. Aptal egoist "
Dedim ve iloş'uda kolundan tutarak cekmeye başladım.
"Iloş hadi gidiyoz. Hadi hızlı ol." Diyerek onu da kendimi de burdan uzaklaştırdım.
Odaya geldiğimizde
İloş: Oh may gottttt sen o taş cocuk olan Ediz Soykıran'a karsı geldin.
" Evet benim kimseden korkum yok. Üzerime bi şişe su dökmesiyle mi ondan korkcam. Hem bak bi sonraki seferde aşık olmadım. "
İloş: Oldunda demiyon hadi sende...
Deyip gülmeye başladı. Bende gidip pijamalarimi giydim. Odaya geldigimde oda hazırdı. Hemen ben yatağa zıpladım.
"Hadi yastık savaşı"
Okey demeye başladıgında hemn yastık la ona vurmaya başladım. Oda bana. Cok egleniyorduk. O.sırada elektrikler kesildi.
Bölüm. Sonu..
Vote bekliyoruz.... öpüldünüz.... muck muck...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcunu yalarsın
RandomWattpad sayesinde tanışan 18 yaşında olan Ilayda ve Rüya buluşmaya karar verirler. Ailelerinden izin alıp 2 buçuk haftalık beraber hem buluşmak için hemde kafa dağıtmak için New York'a bir otel'e giderler. Umdukları gibi birbirlerini çok severler ve...