27.Bölüm

614 22 4
                                    

Rüya'nın ağzından

Telefonu kapatıp ediz'in yanına doğru yürudüm ve banka oturup ona doğru kafamı çevirdim. Karşı tarafa doğru bakıyordu. Kafasını cevirdiginde benimle gözleri buluştu. Bende hemen önüme döndüm.

Ediz: Bak eğer kabul etmek istemiyorsan sessiz kalabilirsin. Ben.. ben anlarım. Yani hem o zaman seni dövdügüm icin bana kızgın olabilirsin. Ama benim senin canını acıtmak gibi bi amacım asla yoktu. Yani neyse boşversene...

Deyip önune döndü.

Evet ona sinirliydim. Çünkü beni hem dövüyo hem seviyo nasıl is anlamadım. Ama ona aşığım bu da büyük bir gercek ama bu iliski baslamadan da biticek çünkü ben 2 gün sonra gidiyorum. Gitmeme cok az ve bi daha asla bulusamayız. Ben buraya tatil amacıyla geldim. Kendime aşık olabilecegim bi insan icin değil. Diye düsünürken ediz coktan gaza almıs gidiyordu. Hemen ayağa kalktım ve peşinden gitmeye basladim ama o coktan arabasına binmiş ve uzaklasmaya baslamıstı. Hersey bitmişti. Yere cöküp ağlamaya başladım. Sonra bi taksi yanımda durup

Taksici: do you need taxi to? (Bir taksiye ihtiyacın var mı?)

"Yeah. "

Deyip hemen bindim. Taksici gine birseyler sormustu ama cevap vermek yerine susup

"Avalon hotel" deyip tekrar aglamaya baslamıstım. Otele geldiğimde arabadan cıkıp parayı adama uzattim sonrada yürümeye başladım.

Arkadan taksicinin bir sey söyledigini duydum.

"Stay strong" (güçlü kaldı yalnıs hatırlamıyorum heralde.. kıs kıs kıs)

Otele girip katimıza çıkmak için asansöre bindim. Durdugunda asansörden inip hemen kendimi odamiza attım. Iloş daha gelmemisti. Elim telefonuma gitti ama bir isi vardir diye aramadim. Hemen gidip yatagıma girdim. Sonrada burnumu çeke çeke aglamaya basladım. En sonunda da gözlerim kan çanagına dönünce ağlamayı kesip gözlerimi kapattım.
Sabah olduğunda

Gözlerimi acıp.etrafa göz gezdirmeye basladim. O sira kapı açılıp iceriye ilayda girdi. Sonra bana bakıp yanıma geldi.

Iloş: Noldu lan gözlerin kan çanagına dönmüş. Yoksa yoksa o ediz denen asagılık herif sana bisey mi yaptı.

"Hayır hiçbişey yapmadi. Sadece hicbi cevap veremeden kalktı gitti. Yani onunla beraber olmak istemedigimi düsünuyor ama benim tek derdim 2 gun sonra gidicez. Ve iliskimiz biticek. Yani baslamadan biticek. Ben aşk acısı cekmek istemiyorum. Bu yuzden cevap veremedim ama ben onu hala seviyo-

Daha fazla dayanamayıp gine ağlamaya başladım. Iloş da bana hemen sarıldı ve

" ağlama canim hadi kalk yemek yiyelim sonra birseyler düşünürüz. Karninın sesi yüzunden vallahi basim ağrıdı." Deyip benden ayrılarak göz yaşlarımı sildi. Sonra elimden tutup beni kaldırdı. Ve lavaboya götürup yüzüme soğuk suyu vurdu. Önce cok fazla irkilsemde sonradan alıştığım icin ses çıkarmadım. Sonrada beni yatağa oturttu. Üzerime siyah bi tisort altınada kapalı mavi olan bi şort verdi. Sonrada hemen giy bunları deyip kendi icin bişeyler aramaya başladı. Bende hemen lavaboya gidip giydim. Sonrada cıkıp ilosun yanına gittim. Oda benimle aynı şeyleri giymisti. Sonrada aşağı inerek kahvaltımızı yapmaya başladık. Sonra merakıma yenik düşüp ilayda ya döndüm.

"Iloş akşam sen Nerdeydin? "

-oho cokk uzun iş. Vallahi. Aksam Rüzgar ile bara gittim. Sonrada orda iste bir kac iliski seysileri yasadık ama halen bakireligim elimde. Sakin hemen dalga gecme. Sonra Rüzgar cok icmeye başladı. Ben yeter kes artık içmeyi desemde kesmedi. Sonra baya bi sarhoş olunca odaya bi kız attı. Ben baya sinirlendim ama gine de bisey demedim. Sonra bana beni kıskandın gibi şeyler söyleyecekti.( ben burda araya girerek eee zaten kıskandin dedim.) Bunu senin demen iyi onun demesi felaket olur. Neyse sonra da gitme vakti geldi araca bindik sonrada hızlı kullanmaya basladi. Ben hızdan korkarim. Tabikide nedenleri var korkmamın ama bosver. Sonrada karsidan gelen bi adama carptık adamda bisey olmadi ama Rüzgar'in kaşı patladi ve kolu kırıldı. Oh iyi oldu ona hiyar o koluna beddua etmistim. Zaten kiza dokunan kolun kırilsın diye kırıldı da sonra hastane filan derken eve geri taksiyle döndüm bu yani tüm olay ne eksınnn ama.

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin