35. Otravná Juliet na scéně

13 2 0
                                    

Konec týdne uběhl, jak voda a blížila se sobota. Loren ani nevěděla co bude dělat. Všechny své práce stihla už během týdne. Uklidila celý byt, umyla dokonce i okna, přetřídila potravy i svůj šatník a byla i na velkém nákupu, aby tu vše měla. 
Usoudila, že dnešní den by mohla strávit s nějakou knihou a příjemným večerem u kousky pizzy, ale její plány byly zcela zhlceny, když jí odpoledne zavolal zpěvák rockové kapely. 
,,Co dneska budeš dělat?''
,,No rozhodla jsem se, že si sednu ke knize a pizze,''
,,já bych měl jiný nápad,''
,,zavrhá se,'' řekla jakoby nic a usedla do gauče, aby si přeci jenom trochu odpočinula.
,,Vždyť jsi ho ani neslyšela!''
,,Nemám zájem,''
,,Ale dlužíš mi to!''
,,Co ti sakra dlužím?''
,,Ten firemní večírek,'' jo, Loren si na to pamatovala moc dobře. Řekla mu, že když on bude potřebovat společníka tak s ním půjde. Jenže nečekala, že se toho vážně chytne. Zhluboka se nadechla, aby se přeci jenom uklidnila. Nechtěla být na něj hned zlá, ,,Co s ním?''
,,Je tu jedna akce, pořádá ji MTV a jsem na ni s klukama pozvanej. Každej z nich má partnerku, jediný já ne,''
,,tak si někoho sežeň,'' chtěla se kousnout do rtu, ale prostě její pusa mlela daleko rychleji. 
Na druhé straně se ozval smích, což Loren trochu uklidnilo. Jak to tak vypadalo, na její šílenou povahu si už zvykl, ,,Sháním a prosím především tebe,''
,,To tam zase budu jako jediná ženská?''
,,Kluci berou svoje holky, dokonce i Christian s Ashem,''
,,ty blbci si někoho našli?'' Andrew se zasmál a Loren se nad tím pousmála, no vážně. Kdo by čekal, že zrovna ti dva si najdou partnerky?
,,Divila by ses, ale i ti dva mají nezávislé známosti,'' pokývala hlavou na náznak, že mu rozuměla. Měla možnost se ukázat a především se seznámit i s někým jiným. A možná nakonec přeci jenom to nebude takový opruz, budou tam i jiné ženy. 
,,Fájn,'' řekla poraženě, ,,co si mám vzít na sebe?''
,,Tobě bude seknout cokoliv takže si vem co chceš,''
,,neříkej dvakrát anebo ti udělám ostudu,''
,,Však ty něco vymyslíš. Vyzvednu tě v šest hodin, platí?'' Loren mu tedy daný čas potvrdila a po nějaké chvilce se tedy rozloučila. Podívala se na hodiny nad televizí a uvědomila si, že moc času nemá. Pouhé dvě hodiny na přípravu a měla sakra co dělat. 
Rozhodla se pro rychlou koupel, aby ze sebe smyla všechen ten pot a když stála před zrcadlem. Usilovala co si asi tak udělá se svými vlasy. Přeci jenom, ne každý účes se hodí ke všemu. Rozeběhla se ke svému šatníku a přehrabovala se tou hromadou věcí, jenže vůbec netušila co si má obléct. Úplně v nějakých šatech se jí jít nechtělo. Nechtěla brát ani obyčejné koktejlky, ale nechtěla jít ani v džínách. Takže co teď? Nakonec vyhrabala velmi starou sukni v bílé barvě, která ji dosahovala do půlky lýtek. Byla z několika vrstev a tak působila naprosto lehce. Tu hodila na židli a poté se snažila vybrat horní kousek a to byl teprve problém. Mohla k té sukni napasovat vše, naprosto vše! Vyhazovala jeden věšák za druhým než se zastavila u pár posledních. Vytáhla ven starý černý rolák s rukávy do půlky paží a slabě se usmála. Jasně, tohle bylo. Přehodí přes to džínovou vestu a bude to. 
Svůj outfit tedy vyskládala na pletenou židli a rozeběhla se do koupelny. Rozhodla se tedy pro vysoký culík s lokny po stranách tváří. Když byla tedy hotová, nezapomněla je nalakovat a poté se pustila do líčení. Rozhodla se pro tmavé kouřové stíny s odleskem světlé modré, a nezapomněla ani na slabý lesk na rty. 
A když byla se svým dílem hotova, šla se tedy převlíknout. Nasadila na sebe sukni, poté rolák a vestu. Na nohy si oblékla své oblíbené kanady a prohlížela se nějakou dobu v zrcadle. Byla nadmíru spokojena a vážně si užívala dnešní oblečení, ale furt jí tam něco chybělo. Furt jakoby by to chtělo nějakou třešničku na dort. 
Z předposledního šuplíku vytáhla tedy síťované punčochy a z poličky vytáhla stříbrný set doplňků. Do uší si jemné pecičky a na krk jednoduchý řetízek. 
Když se prohlížela v zrcadle byla teprve spokojena. Nevypadalo to nevkusně ale ani až moc odvážně. 
Z malé komody vytáhla psaníčko a uložila do něj všechny potřebné věci. Když se chtěla podívat na telefon kolik času ještě má, pípl telefon a ona tušila o koho se jedná. Ani se na to nepodívala a vyšla ze svého hnízda. 
Rozhlížela se po ulici kde vlastně stojí, jeho černý mustang nešel přehlédnout, ale on nikde. Podívala se na telefon, ale to uslyšela rachot až moc známého auta a opatrně se usmála. Když viděla, jak vystupuje, začervenala se. 
,,Jste připravena stát se terčem reflektorů slečno?'' 
,,Jako bych už nebyla,'' mile se usmála a přistoupila k němu, aby si ho lépe prohlédla. Vlasy měl kompletně sčesané dozadu, v uchu měl jednu jedinou náušnici a to velký kříž, který tak naprosto zbožňoval. Na sobě měl dlouhé bílé tričko s jeho nejoblíbenější černou džínovou vestou, která byla podepsaná všemi možnými zpěváky a měla na sobě několik hrotů s kamínky. Bílo černé kalhoty podtrhovaly jenom to, jak byl hubený, ale když uviděla vysoké kozačky na jeho nohou, obdivně se usmála, ,,Pane jo, tobě to i jedou vážně sekne,''
,,a ta holka bude furt drzá,''
,,jako bys mě neznal,'' pokrčila nad tím rameny a čekala co se bude dít dál. 
Andrew otevřel dveře spolujezdce a jako správný gentleman ji nechal nasednout. Opatrně za ni zavřel dveře a poté sám nastoupil. 
,,Kluci už na nás čekají a drží nám místo,''
,,tak to jsem na ně zvědavá,''
,,já taky. Snad Christian neudělá žádnou ostudu,'' zaprosil Andrew a poté se vydali po rušné ulici na západ Downtownu. 
Cesta jim netrvala příliš dlouho, akce se odehrávala v moc známé koncertové haly Walt Disney. Před bílou halou, která se mohla pyšnit svými zvláštními prvky stálo desítek aut, mnoho novinářů s připravenými fotoaparáty a strašně moc lidí. Loren si uvědomila, že bude opět ve středu všech těch lidí a bude jim muset čelit. 
,,Co to je vůbec za akci?''
,,Křest nového desky od Imagine Dragons,''
,,No to si děláš ze mě prdel,'' vypískla nadšeně a Andrew se v ten moment rozesmál. 
,,Posloucháš je?''
,,A jak ráda!'' musela si dlaněmi zakrýt obličej, aby se trochu uklidnila. Přeci jenom, tohle byl její šálek kávy. Akorát ne z tohohle pohledu. 
Jakmile Andrew zaparkoval auto a pomohl své společnici vylézt, nabídl jí své rámě a společně se vydali k hlavnímu vchodu. Kde na ně čekala zbytek kapely i s jejich partnerky. Loren se trochu přeci jenom klepala nervozitou, nikdy se neúčastnila až takové akce a nikdy se nemohla podívat do takového dění. 
Když došli společně ke zbytku skupiny, mile se na všechny usmála. Viděla Jake oblečeného v černém saku a po jeho boku stála téměř stejně vysoká žena v zelených koktejlových šatek. Blond vlasy měla stažené do velkého drdolu a jak šlo vidět, svého muže si dobře hlídala. 
,,Tak jste přeci jenom dorazili!'' přivítal je hromadně Christian a tím způsobil, že na všechny upoutal fotografi. Jakmile si totiž všimli Andrew, hned se k nim přiblížili. Loren to nečekala a tak nestačila ani zareagovat, jenže když si uvědomila, že dnes se nemusí schovávat, tak se maličko uvolnila a nechala všechno na svém partnerovi. 
Ten ji chytl kolem pasu, což v prvním momentu Loren maličko znepokojilo, přeci jenom. Tohle neznala. Ale poté, když uviděla jak je Andrew zcela uvolněný, usmívá se na všechny tak se ho snažila přeci jenom napodobit. 
Rozešli se k hlavním schodům, které vedly do haly. Byli tak jako vždy ozářeny velkými reflektory a když se podívala do dály, mohla Loren vidět prosklenou zdí kolik je vevnitř lidí. 
Zhluboka se nadechla, aby si dodala trochu odvahy a nechala se vést až do prostorů haly, která byla naprosto famózní! 
Vše bylo tak dokonale sladěno. Vše se třpytilo a na každém vysokém stolečku bylo několik skleniček se šampaňském, které si ještě nikdo nevzal. 
,,Netušila jsem, že to bude až tak nóbl,''
,,Není to nóbl,''  odpověděl Andrew a zastavil se kousek od vchodu, aby se všichni mohli seskupit a tak se Loren naskytla příležitost se se všemi ostatními ženami seznámit. 
Jako první začal Jake a představil svou manželku, Innu a Loren musela uznat, že byla krásnější než na fotkách. Podala si ruku dokonce i s Alice, Jeremyho přítelkyně, která byla špinavá blondýnka a na sobě společenské kalhoty s halenkou. Jako jediná snad z nich nevyčnívala z davu. 
Poté se podívala na Ashe a musela se kysele usmát. Ten chlap byl vždy tak komický. Vedle něho stála červenovlasá žena v naprosto upnutých šatech a vysokých podpatkách. A nakonec se seznámila s Jamie, Christianovou společnicí, která se velmi podobala všem ze skupiny. Měla dlouhé černé vlasy a byla cela potetovaná. Kdyby se oblékla jako oni, řekla by že i k nim do skupiny patří. 
A když Loren sledovala kdo všechno prochází na křest, nezmohla se ani na slovo. Tolik známých osobností a tolik lidí! Nejenom že tu byli velmi známý zpěváci jako třeba Justin Bieber, Sam Smith, Jack Stauber, James Arthur ale dokonce zahlédla i Leonarda DiCapria či Johna Deepa. 
Bylo to naprosto úžasné kolik lidí se sejde na jednom místě a tak zuby nehty držela svého společníka, který se s některými lidmi a mile pozdravil, prohodil pár slov a poté se věnoval opět svým přátelům, přičemž z Loren zad nespouštěl svou paži, jakoby si ji tak hlídal.

Ztracená novinářka/ FF BVBKde žijí příběhy. Začni objevovat