22. Jeho nová přítelkyně

13 1 0
                                    

Ještě než společný den měli zakončit tak si zašli do Loren oblíbené kavárny podél Venice Beach, kterou naprosto milovala a obsluha ji tu moc dobře znala. 
Jakmile totiž vyvenčili po Oscarovi ještě další dva psi, pomuchlovali se tam s dalšími zvířaty a pomohli Morgan s obstaráním některých zvířat, rozhodli se že si zajdou ještě do kavárny na limonádu. Venku bylo příjemně, žádné horko, žádný pot, bylo to tak akorát na triko, což oba využili na terase kde akorát seděli pod slunečníkem. Loren bedlivě poslouchala muzikanta, jak vypráví o svém prvním koncertu. Opravdickém koncertu, který měli dokonce i zaplacený a když ho tak pozorovala. Sršela z něj naprosto čistá energie. Takovou už dlouho neviděla a ani ji necítila takže pro Loren to bylo zcela něco jiného. Nikdy s ním nestrávila tak dlouhý den, vlastně téměř celý. A neměli mezi sebou už takové neshody, sem tam tedy. Co si Loren nechala potvrdit i od Morgan tak byl ten fakt, že Andrew je strašný vtipálek a provokatér. A tak to zůstalo, i když se choval slušně a pozorně, sem tam mu něco vylítlo. Třeba jako když odcházeli z útulku tak si musel poplácat rameno, že odvedl dobrou práci, což Loren vlastně ani nevadilo. Odvedl dobrou práci. 
,,No a chápeš, že ty lidi neustále chtěli další a další songy, ale my jsme je prostě neměli?''
,,Jak jako neměli?''
,,No zahráli jsme jak naše tak i pár coverů a oni chtěli stále víc a víc, bylo to šílený, fakt že jo,'' uchechtl se a Loren nad tím musela zatřást hlavou, občas to jeho vyprávění bylo šílený. 
,,a co jste tedy dělali?''
,,No museli to samozřejmě nechat tak, neměl jsem žádné další songy,''
,,takže lidi chtěli přídavek a vy jste se na ně vykašlali?'' 
,,ne že bychom přímo vykašlali ale-''
,,dost, to mi stačí,'' smála se Loren a měla co dělat, aby se vůbec uklidnila. Nechtěla totiž, aby se na ni někdo otáčel, ale když si představila jak tam mlaďoučký Andrew stojí na tom pódiu a neví si rady, musela se smát. Byla to komická představa. 
,,Nemůžeš se mi vysmát za to, že jsem si nevěděl před lety rady,''
,,a teď snad víš?'' smála se dál Loren a čekala co  odpoví, ale to stejně netrvalo příliš dlouho, protože se mezi ně vmísilo několik lidí s malými i velkými foťáky a blesky lítaly na všechny strany. 
Než si vůbec Loren uvědomila, o co tu jde tak se Andrew zvedl ze své židle a chytl ji za zápěstí, aby mohli odejít. Jenže v ten moment se jich objevilo daleko víc. Několik lidí s foťáky, někteří měli pouze mikrofon a další jenom vykřikovali jeho jméno a mávali s propisky ve vzduchu. 
Přišla si jakoby se objevila v jiném světě. Všechny ty lidi měla tak jasně před sebou, ale všechny ty zvuky a výkřiky jakoby se mísily s burácením vln o nedaleké molo. 
,,Kdy jste chtěl oznámit veřejnosti o novém vztahu Andy?''
,,Zodpovíte nám nějaké otázky?'' Loren se otočila na dalšího muže, který byl jen kousek od nich a neustále cvakal fotoaparát a blesk je oslepoval.
,,Představíte slečnu?'' tentokrát ženský hlas, která stála na jiném konci hloučku s připraveným mikrofónem. 
,,Andy, podepíšeš se mi?'' další hlas, jenže tenhle byl dětský a Loren ho nikomu nemohla přirovnat. 
Jenže nestačila se rozhlédnout a Andrew si ji stáhl k sobě, jakoby ji chtěl před těmi všemi lidmi obejmout. Než si to ale stačila uvědomit tak je táhl přes dav reportérů a fanoušků ke svému autu. Jednou rukou držel nebohou černovlasou ženu, která si vůbec neuvědomovala co se děje a tak se radši schovala do jeho hrudi a nechala všechno na něm. Neustále se dívala do země, jakoby jí to mělo zachránit před těmi všemi lidmi, akorát neustále slyšela ty samé otázky, připomínky, výkřiky, slyšela to cvakání foťáků a cítila na sobě blesky z osvětlení, dokonce sem tam viděla jak je mikrofon přímo před ní, ale jakmile se tak stalo tak Andrew ho odehnal svou dlouhou paží, tak stejně jako všechny. Byl vlastně jakási hradba, která Loren chránila před tím vším co ji mohlo potkat venku. A ona si připadala opět jak v Kentucky. Připadala si opět jak ta malá holčička, která se schovává do hrudi policajtovi a snaží se ukrýt před těmi všemi lidmi.
Zkusila zvednout hlavu, aby zjistila jak moc daleko to k autu mají, ale jakmile zvedla hlavu a podívala se všem těm lidem do tváře, strhla se lavina blesků a zvuků, a když jeden z blesků zasáhl její zrak, zjistila že má vše rozmazané. Nakonec to přeci jenom vzdala. Nemělo cenu se snažit zjistit kolik lidí kolem nich je.
 Sklonila hlavu znovu k zemi tak, aby vlasy zakryly obličej. Ten obrovský dav lidí a nespočet zvuků nedělal na její duši dobře. Neustále se v mysli vracela k tomu dnu v Kentucky. Cítila jak tělo slábne díky chvění svalů. Cítila jak ji chtějí nohy zradit a sesunout se k zemi, jenže najednou pocítila opět tu jeho sílu, oporu. Svou paži obmotal kolem jejího pasu, dlaň přiložil téměř na holou kůži a táhl je přes ten dav. 
Díky Bohu bylo auto zaparkované hned pod terasou, ale i tak to přišlo oboum jako věčnost než uviděli jeho černou barvu a mohli se tak usadit. Andrew nejdříve pomohl Loren posadit a nezapomněl za ní zavřít dveře, což novináři naprosto nadchlo. Poté si sedl do auta s kamennou tváři. 
Jakmile novináři pochopili, že jim žádnou odpověď nedá, rozjel se pomalu po asfaltu, jenž následoval na silnici už přeplněnou auty. Několik dlouhých minut jeli v tichosti, ani jeden z nich nemluvil, nehrálo ani rádio. Loren se dívala na své ruce a neustále s nimi něco dělala a Andrew zas držel pevně volant až mu bělaly konečky prstů. Což donutilo oba vrátit se do přítomnosti. 
,,Promiň, nedošlo mi, že by se tohle mohlo stát,'' ale Loren stále mlčela. Jakoby by byla v nějakém transu a nemohla se z něj dostat. Neustále slyšela v uších ty zvuky fotoaparátů, novinářů a fanoušků a před očima se jí stále všechno lesklo. 
,,dobře tě to vykolejilo jak koukám,'' podotkl ve snaze o nějakou komunikaci, což Loren tak napůl probralo. Podívala se na něj s takovým nepochopeným výrazem a poté ho stočila opět na své dlaně jakoby z nich chtěla vyčíst všechny otázky světa. 
,,Tohle se stává běžně?'' Andrew si musel oddechnout, když něco po takové době přeci jenom řekla. Chtěl se na ni usmát,  jenže když spatřil její zamyšlený výraz, všechna ta radost ho opustila. ,,No, dost často. Akorát dnes se sešli jak supi, protože mě viděli po dlouhé době s ženskou,''
,,má cenu se ptát jak na tebe přišli či jak si to zjistili?'' Loren to věděla moc dobře jak si ho museli vyhledat anebo jak se to stalo. Tohle přeci dělala taky dost často, tedy, ona na to měla lidi, ale dost dobře si uměla vyhledat informace. Akorát teď to chtěla slyšet od něj. 
,,Víš ty že to ani nevím?''
,,Nic si nepostoval?'' jedno zavrtění, 
,,Nikomu si nevolal?'' druhé zavrtění hlavou, 
,,nezmínili se třeba omylem kluci?'' třetí zavrtění, 
,,Tak mi vysvětli jak se to sakra stalo, vždyť přeci nejsi Eminem anebo Khalid!'' rozhodila pažemi do vzduchu rozčíleně a Andrew se nad tím musel uchechnout, ,,To chceš snad říct, že jsem něco míň?''
,,Vždyť nejsi zas taková superstar jako tihle dva,'' 
,,za to se normálně urazím,''
,,vždyť říkám pravdu,'' založila si ruce na hrudi a dívala se před sebe. Jak šlo vidět, vezl ji domů. Což uvítala, potřebovala to vše projít znovu a ověřit si všechny fakta. 
,,Zlatíčko, jsem mladá rocková hvězda s miliony fanynek po celém světě a stále jdu výš, takže jako ono je jasný, že se na mě sem tam někdo objeví,''
,,sem tam někdo a ne dvacet lidí najednou,''
,,ty jsi snad nafučená, že tě uvedli jako mojí přítelkyni?''  a v ten moment to Loren cvaklo. Pokud si mysleli, že je jeho nová přítelkyně a pokud viděli co se tam stalo, uvedou to do tisku. A pokud to vyjde a dostane se to do Own a poté přímo k Jackovi. Bude muset na kobereček a to hned a bez výjimek. 

(...)

Potom co Loren přišla do svého hnízda, popadla láhev vína, víko odhodila neznámo kam a dvakrát si silně lokla. Jakože, nebyla alkoholička a už vůbec nezapíjela své problémy, ale potřebovala si vyčistit mysl. A hlavně se potřebovala uklidnit. 
Láhev položila na kuchyňskou linku a vydala se do koupelny. Teplá sprcha to určitě vylepší, tím si byla jistá, jenže jakmile uviděla svůj odraz v zrcadle, zastavila se. Byla sakra doba kdy se jen tak prohlížela. Nebyla narcis, to vůbec ne! Ale čas od času je dobré se pozastavit sám na sebou a prohlídnout se. 
Vlasy měla zčesané do vysokého culíku a dva prameny nechala spuštěné podél lícních kostí, na svém obličeji měla slabý make-up, jemné hnědé oční stíny zvýrazněné černou linkou a lehkou řasenkou. Na sobě měla dost dobrý kousek oblečení. Džínové šortky s vysokým pasem, které zvýraznila černým páskem, přes hrudník si dala šátek bílé barvy, jenž znázorňoval vesmír a přes sebe džínovou bundu. Vypadalo to dobře, co si budeme. Ale když se tak prohlížela v zrcadle, uvědomila si to šílenou podobu s tím tupohlavcem. Nejenom že oba měli havraní vlasy s modrými oči jak letní nebe, ale oba dokonce vyčnívali svým stylem. On nosil rockové věci, sem tam něco roztrhané a byl přímo jak omalovánka. A ona? Milovala módu, milovala experimentoval a milovala vyčnívat z davu, což samozřejmě v Los Angeles jen tak nešlo. Ale i přes to, jakási podoba tam byla. 
Což Loren strašně vyděsilo, nechtěla o něm takhle smýšlet. A nechtěla na něj vůbec myslet! Ač to byl den moc pěkný, tedy kdyby to nezkazili ti novináři, tak si ho nechtěla pustit k tělu a natož do své hlavy. Všechno ze sebe rychle svlékla a skočila do sprchy. Nechala ať voda vytvoří útočiště a smyje z ní všechen ten stres. Stres z toho co se stane až se to dostane mezi lidi, na internet, do práce a k Jackovi. A co se stane až to zjistí její zrzavý přítel. 
Rychle zavrtěla hlavou, aby všechny ty myšlenky vyhnala z hlavy, což nemělo žádný účinek. Stále je tam měla a neustále se zvětšovaly. Rozhodla je tedy schladit a tak otočila kohoutkem. Srdce se jí zastavilo, zalapala po dechu a silně zaskřípala zuby, když se ledová voda dotkla pokožky. Už, už chtěla nadávat, když uslyšela silné prásknutí dveří. 
,,Nechceš mi sakra něco vysvětlit?'' Loren hned došlo o čem je řeč a to nemusela nad tím ani přemýšlet. 
,,Jsem v koupelně!'' zařvala ze všech plic, aby ji slyšel, jenže když se dveře od koupelny otevřely dokořán, zaječela. Ne strachem ale překvapením. 
,,Až takovou starost o mě máš?''
,,Nechceš mi něco říct?''
,,To je už venku?'' zaúpěla a nechala na sebe stále téct ledovou vodu ve snaze, že ji pomůže, ale opak byl pravdou. Venku sice bylo teplo a příjemně, ale ona cítila jak jí modrají rty. 
,,Co se sakra stalo?''
,,Tak jsi to asi četl co se stalo,''
,,a ty mi k tomu nedáš vysvětlení?'' Loren zaúpěla, opět. Nechtěla nic vysvětlovat, sama tomu nerozuměla. Chtěla si to nejdříve projít všechno v hlavě, ale jak šlo vidět. Její nejlepší přítel měl asi větší potřebu vysvětlení. 
Přehodila přes sebe ručník a vylezla ven, vlasy si rozpustila a gumičku hodila neznámo kam. Potom ji najde. 
Aniž by cokoliv řekla, odkráčela z koupelny do kuchyně a nechala tam Matt samotného, což se mu nelíbilo. Funěl a dupal a z jeho tváře bylo vidět, že nemá daleko k naprostému vybuchnutí. 
,,Tak řekneš mi co se sakra stalo?!''
,,A dáš mi chvilku,'' sebrala z linky tu stejnou láhev a silně si lokla, možná i dvakrát, radši to nepočítala, ,,abych se uklidnila? I pro mě samotnou je to sakra šok,''
,,Pro tebe je šok, že o tobě něco takového napsali?'' v ten moment se Loren pozastavila, co o ni napsali? 
,,Ty jsi neviděla ten post na Twitteru od Victorie Famous?'' 
,,Počkat,'' 
,,obvinila tě z toho, že jsi ji ukradla námět na článek a následně i fotky, jenž postovala na instagramu,'' 
,,Matthew zadrž!'' vykřikla Loren už v zoufalství, co se to tu do pekla dělo a o čem to její přítel mluvil? ,,O čem to sakra mluvíš?''
,,Jak jsi psala před půl rokem článek o Elizabeth King, ''
,,Ano?''
,,tak tě neprávem obvinila z toho, žes jí ho sebrala při vašem rozhovoru a fotky ukradla, podobné má totiž na instagramu,'' a v ten moment se Loren rozesmála. Opravdu vyšiloval jenom kvůli tomuhle? Že ji opět někdo nařknul z něčeho tak primitivního co měla už dávno připravené a čekala jenom až opačná strana vytáhne drápky? 
,,Čemu se jako směješ?'' složil si ruce na hrudi a čekal až se k tomu jeho nejlepší přítelkyně vyjádří, což asi neměla v úmyslu. Jak šlo vidět, bavila se a dost dobře. 
,,A já myslela, že jsi sem přišel, aby si mi udělal haló kvůli tomu jak nás dneska chytli paparazzi a nařkli mě z toho, že jsem jeho nová přítelkyně,'' smála se dál Loren a čekala až se k ní její přítel přidá, jenže když si všimla jeho vážnosti na tváři, přestala. Jenom tam tak stáli a dívala se na sebe jakoby obě strany potřebovali vysvětlení, ,,tys to asi nevěděl co?''

Ztracená novinářka/ FF BVBKde žijí příběhy. Začni objevovat