3.BÖLÜM

29.1K 982 152
                                    

Sevgili okuyucularım lütfen bölümleri beğenerek (vote) okuyunuz. Emeğimin hakkını sizin desteklerinizle almak istiyorum. Teşekkürler.

Yedi,beş ve dört kapılarımı kapatmış gelecek zarı bekliyordum. İki ve bir gelirken suratımda oluşan gülümseme ile hücum oyununu oynaya bilirdim. Zarlarımı atıp rakibimin tüm pullarına saldırınca oyun yarım saat içinde bitmişti.

Tavlayı katlayıp Hayri dedeye uzattığımda,
"Mektep okuyorum diye tavla derslerine mi gittin?"Hayri dede bozulunca yanında oturan Cihad ayağa kalıp ellerini ceplerine koymuştu,"Ne oldu yılan suratlı,torunum seni nasıl yendi ama." Cihad zoraki gülümsemesiyle,"Bilerek yenildim Raşit dede torunun üzülmesin diye." Kaşlarımı kaldırmış,"Yenildim demeyi gururuna yediremiyor dede bal gibi de bileğimin hakkıyla yendim. Yok kabul etmiyorsa buyursun gelsin bir maç daha oynayalım."

Cihad gülerken,"Vallah işim olmasa yenerdim de dua et işim var." Pis yalancı bir kere çıkan zarlardan pullarının yarısını yanlış sayıya diziyordu. Benim dedem nasıl olur da yenilirdi buna anlamış değilim.

"Tabii tabii." Dediğimde,"Ver dede şunu yeneyim de ağzını kapatsın." Cihad pulları dizerken,"Gururunu ayaklar altına almaya hazır ol." Dediğimde ters bir bakış atıp zarı avucunun içine aldı,"Cihad seni bekliyorum kaç dakikadır." Bahçeye giren Ebru'ya baktığımızda,"Kızım dur hele şu maçı bir bitirsin gelecek Cihad."

Siyah saçlarını geriye atmış yüzünde akşam vakti olmasına rağmen ağır makyajı olan Ebru'dan gözlerimi alamıyordum. Çiçekli siyah elbisesi rüzgarda sallanırken bakışları bana kaymıştı."Karaca hoş geldin." Elini uzatmış olan Ebru'nun yanına gidip elini sıktım. Parmağındaki koca tek taş görülmeyecek kadar büyüktü.

"Hoş buldum nasılsın Ebru?"

"İlahi senden kaç yaş büyüğüm hala bana abla demiyorsun."

"Aramızda 2 yaş var." 2 yaş için ona abla mı dememi bekliyordu biz tanıştığımızdan beri ona ismiyle hitap ederdim.

Ebru yanımıza gelen Cihad'ın elini tutunca,"Sözlendikte." Gözüme sokarcasına gösterdiği yüzükten gözlerimi alıp,"Hayırlı olsun sizin adınıza çok sevindim." Bu kıza oldum olası kanım bir türlü ısınamamıştı.
Soğuk nevale.

"Cihad'ımı alıyorum kusura bakmazsınız değil mi?"

Arkadan gelen seslerle,"Gel Hayri ikimiz oynayalım bunlardan hayır yok."

"Yok canım ne kusuru bizim de Karaca'yla konuşacaklarımız vardı."

"Elif canım nasılsın görüşmeyeli?" Kolunu Cihad'ın koluna sararken bakışlarıyla bana bir şeyler ima ediyor gibiydi. Hadi canım beni kıskandırmaya mı çalışıyordu hemde Cihad'la gülmemek için kendimi zor tutarken,"Bu sabah görüştük ya hani bize börek getirmiştin." Ebru,Elif'in omzuna hafiften vurup," Seni şakacı şey." Deyip gülmüştü.

"Hadi abi siz de gidin."

"Buluşalım bir ara seninle sohbet ederiz eskisi gibi." Düşünüyorum da biz seninle hiç sohbet etmemiştik. Seninle yan yana gelmekten bile hoşlanmazdım." Olur canım." Deyince,"Hadi biz kaçar." Deyip bahçeden çıkmışlardı.

"Allahım bakma bana öyle yapmış bir hata abim." Diyen Elif salıncağa oturunca ben de yanına oturdum.

"Yok canım ben bir şey demedim ki."

"İlk duyduğumda şok geçirdim. Mahallede dedikodu çıkmıştı ama ben inanmamıştım ta ki abim evet diyene kadar."

"Hayırlısı olsun." Ben de ilk duyduğumda şok şaşırmıştım Cihad'ın,Ebru ile sözleneceğini söyleyen Elif'e bu komikti deyip gülmüştüm ta ki yarın olup durumlarda söz fotoğraflarını görünceye kadar.

KOMŞU KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin