Uzun bir aradan sonra herkese merhaba! Yeni bölümü okuduktan sonra yorumlarda görüşmek üzere.
Oy ve yorum yapmayı unutmayınız.
Gözlerimi kısmış ekrana bakarken sayısız küfürlerime bir yenisini daha ekleyerek geriye yaslandım. Biz bu kadar çabuk sinirleniyorsak bu Müge Anlı daha ne yapsın.
"Hala konuşmadı mı bu?"
Ablam yeni uyanmış önümde durduğunda,
"Yok ya ağzını bile açmıyor." Dediğimde ablam televizyona kısa bir süre baktıktan sonra masanın üstündeki kumandayı alıp televizyonu kapattı."Neden kapattın abla?" Bir anda oturuşumu düzelttiğimde ablam gözlerimin içine bakıp,"Karaca sen yalan söylersen ben anlar mıyım?" Aniden gelen soruya karşılık ben kaşlarımı çattım. Nerden çıkmıştı şimdi bu?"Anlamadım abla?"
"Her şeyi içimde sineye çektim yok dedim benim kardeşim ne olursa olsun bana doğruyu söyler arkamızdan iş çevirmez dedim ama dün gördüklerimle artık emin oldum."
Hala bir şey anlamamıştım.
"Bir şey mi oldu abla, ne yapmışım ben?"
"Cihad ile sevgili misiniz?" Ağzım açık kalmış suratım buz keserken göz kapaklarım kapanıp açılıyordu."O akşam senin evden çıkmanla bir şeyler anlamıştım ama sen Kadir yalanını uydurup beni başından salmaya çalıştın ama dün akşam seni Cihad'ın odasından çıkarken gördüm Karaca o da yetmezmiş gibi tepede siz ikinizi tek başınızada gördüm."Tamam Kadir abi konusunda yalan söylemiş olabilirdim ama bunların hepsi yaşansa bile illa sevgili olacağız anlamına gelmiyordu.
"Hayır abla biz Cihad'la sevgili değiliz." Evet Karaca kendini hızla toparla bakalım.
"Kadir abi konusunda yalan söylemiş olabilirim ama gerçekten biz Cihad'la birlikte değiliz." Ablam yanındaki dolaba yaslanıp iki kolunu göğsünün altında birleştirdiğinde," Gördüklerimden sonra bu dediklerine inanmak gelmiyor Karaca." Ayağa kalkıp nefes alışımı düzelttiğimde,
"Her ne gördüysen yanlış anlamışsın abla yemin ederim aramızda hiçbir şey yok." Cidden olmayan bir şey yüzünden sitrese girmiştim."O akşam nereye gittiniz? Cihad'ın odasında ne işin vardı? Bana bunları açıkla Karaca."
Sanırım artık her şeyi doğru söyleyerek anlatmam gerekiyordu. Hem zaten artık ne yalan söylesem de ablam buna inanmayacaktı sahi benim yalan söyleme kotam bile dolmuştu.
"Cihad benden hoşlanıyor. O akşam evden çıkmamın sebebide beni tavlada kazandığı için vermiş olduğum sözdü. O akşam Cihad'ın odasında olmamda sana Kadir abi yalanını söylediğimdi haberi olsun diye." Kalbim yerinden atacak gibi atarken ablam iki elini ağzına koyup gözlerini üst üst birkaç kez hızla kapatıp alçarken," Bizim Cihad senden hoşlanıyor?" Kafamı salladığımda," Tamam şüphe ettim ama ben senin ondan hoşlandığını düşünmüştüm." Gözlerimi devirip,"Yok öyle bir şey abla." Ablam ayakta durmak yerine kolumdan tutup beni koltuğa beraberinde oturttuğunda,"Anlat bana Karaca her şeyi sıfırdan bilmek istiyorum." Heyecanla gözlerimin içine bakarken,"Anlatacak bir şey yok abla." Deyip koltuktan kalkarken ablam sert bir tutmayla beni yerime oturtmuştu.
"Cihad senden hoşlanacak sen de bu kadar sakin ve umursamaz olacaksın. Sen beni mi örnek alıyorsun diyeceğimde Kadir ve beni hiç görmedin ki nereden bileceksin. Her neyse Cihad'a neden hayır dedin?" Biliyordum işte böyle olacağını şimdi gelde sorularından kurtul.
"Çünkü ikimiz bir arada olamayız abla."
"Cihad ve Karaca." Ablam bir süre susup bana bakarken,"Oluyor işte niye olmasın?"
Derin bir nefes verip geriye yaslandığımda,
"Yeni yüzük attı ya hani abla hemen hoşlanması sencede kulağa saçma gelmiyor mu?" Neden herkes Cihad'ın yeni yüzük attığını unutuyordu ki!" Aylar geçti atalı Karaca hem yüzük attı diye bir daha kimseyi sevmesin mi çocuk?" Ben onu mu dedim şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI
ChickLitYıllar sonra mahallesine geri dönen Karaca.. Her şeye rağmen ağır başlılığını koruyan Cihad... Ve mahallede olanlar... Sizce bu mahalleden bir aşk hikayesi doğar mı? Hadi bakalım okuyup göreceğiz.