29.BÖLÜM

8.6K 380 317
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım,sizden ricam bölümü okurken beğenmeniz ve yorum yapmanız,yeni bölüme sınır koyuyorum çünkü istediğim desteği alamıyorum.

Keyifli okumalar.

"Ben abimi hiç böyle görmedim!"

Elif sabah erkenden gelmiş dün akşam ne olduğu hakkında bir şeyler öğrenmek istiyordu."Ya Karaca sana diyorum ne oldu anlat artık?" Babamlar fırına gitmiş bende kahvaltı bulaşıkılarını yıkarken Serpil ablam da içeriyi temizliyordu.

"Daha kaç kez söyleyeceğim Elif." Elimdeki bezi tezgaha atıp arkama döndüğümde,
"Ayrıldık Cihad'la oldu mu? Daha ne öğrenmek istiyorsun?" Sesim yüksek çıkınca Serpil ablamda yanımıza gelip,"Cihad'la ayrıldınız mı?" Diye sorunca ben daha fazla dayanamayıp mutfaktan çıktım.

Daha kaç kez söylemem gerekiyordu,hayır anlamış değilim neden herkes bana soruyordu ki bu soruyu? Gidip Cihad'a sorsunlar biraz da onun başı ağrısın.

"Ya Karaca bir sakinleş öyle anlat her şeyi."

"Ben gayet iyiyim,çok bir şey öğrenmek istiyorsanız gidin Esad'ın yanına eminim onun benden dah çok bilgisi vardır."

Elif ablam ve Serpil ablam birbirlerine bakıp,"Esad biliyor muydu?" Diye sorduklarında kafamı sallayıp,"Ama bana hiçbir şey söylemedi bunun hakkında?" Serpil ablam bir anda ayağa kalkıp,"Elif yoksa siz Esad'la?" Lafını tamamlamadan Elif araya girip,"Evet sevgiliyiz Esad'la." Demesiyle Serpil ablam elini ağzına koyup kapattı. Bir anda gülmeye başlayınca,
"Vallah mahalle evlilik programına döndü. Yasaklanmasına rağmen mahallemiz hiç aratmıyor eksikliğini." Ablam hala gülerken,"Demek Esad ve sen... Ay çok mutlu oldum." Deyip koltuğa geri oturup kalkması bir oldu.

"Şu telefona cevap verip hemen geliyorum."

Elif ile tek kaldığımızda,"Abim yine şehir dışın gitti,ama bu sefer biraz kalacakmış." Omuz silkip,"Artık onun hakkında bir şey duymak istemiyorum." Koltukta geriye yaslanınca," Sen niye ona Muğla'ya gideceğimi söyledin ki?" Kollarımı birbirine dolayıp sorunca,"Yüzüğü bana verdin bende ona verirken biraz sitem etmiş olabilirim ve tabii ki de söyleyecektim bunu, gitmeyeceksin değil mi Muğla'ya?" Karar vermiştim bir kere gidecektim.

"Gideceğim."

"Off abi ya! Eğer gidersen çok üzülür Karaca."

"Dün akşam dükkandan gitmek istediğimde bırak gitsin demişti. Senin aksine ben hiç üzüleceğini düşünmüyorum Elif. Hatta gör bak birkaç haftaya o nişanda dans ettiği kızla birlikte olur." Sona doğru sesim kırılırken gözlerim istemsizce yine dolmuştu.

"Saçmalama Karaca! Abim böyle bir şey yapmaz." Haklı olarak abisini savunacaktı.

"Nişan attıktan sonra benimle hemen görüşmek istedi ama. Aptal ben niye kabul ettim ki! " Kendime kızarken,"Abimi sevdiğin için kabul etmiş olabilir misin?" Elif bu son söylediklerime biraz sinirlenince,"Sevdim de ne oldu,bak şu an sevmek bir işe yaramıyor." Elif yanıma gelince," Ya seni böyle görünce bende çok üzülüyorum. Ama gel vazgeç gitme Muğla'ya bak abim bu işten dönsün siz yeniden bir konuşmayı deneyin." Elif'e ters ters bakıp,"Dün akşam ikimizde ayrılık konuşması yaptık Elif,kusura bakma ama ben gururumu ayaklar altına serecek bir kadın değilim. Evet Cihad'ı sevdim,ilk kez birisinden bu kadar hoşlandım ama sonucunada çok ağır da olsa katlanacağım. Elbet bunun da üstesinden geleceğim."

1 HAFTA SONRA

Ya şaka mıydı bu?

Hayır benim babam nasıl böyle bir şeyi kabul edebilmişti. Onu da geçtim benim neden her şeyden en son haberim oluyordu.

KOMŞU KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin