24.BÖLÜM

17.1K 646 92
                                    

Bölümü okumadan önce bir şey söylemek istiyorum. Kitabımı belli bir kesim düzenli olarak okuyor sizden ricam hayalet okuyucu olmak yerine kendizini belli eden okuyucular olmanız. Bölümü okurken yorumlarınızı merakla bekliyorum yorum yapmayı unutmayınız.

Cihad buraya sinirle yürürken ben elimi çekip,"Cihad seninle konuşalım mı?" Bu sinirle kötü şeyler yapabilirdi.

"Sen ona bir daha asla dokunmayacaksın!" Cihad her bir kelimesini bastırarak söylerken Arda kaşlarını çatmış,"Sana ne oluyor!" Dediği gibi Cihad elini yumruk yapmış havaya kaldırırken önüne geçip,
"Lütfen yapma." Dedim.

Buradaki her şeyin tek suçlusu bendim. Ben Arda'nın benden hoşlandığını bile bile onun ümitleneceğine dikkat etmeyerek buraya gelmiştim. Cihad'ın bu olanları fark etmesi ve beni uyarmasını umursamamıştım ben sadece davet edildiğim yere gitmek istemiştim olayların buraya geleceğini hiç düşünmemiştim.

"Karaca bir sorun mu var? Yoksa bu adam seni rahatsız mı ediyor?" Arda konuşurken Cihad bakışlarını benden çevirip arkama bakıyordu."Sana ne oluyor lan! Sen nasıl Karaca'nın elini tutarsın!" Gözlerimi kapatıp derin bir nefes verdim. Cihad'ın bizi bu durumda görüp yanlış anlaması doğaldı. Eğer ben de onu bir başka kızla görmüş olsaydım aynı tepkiyi verirdim.

"Takıntılı mısın sen! Sen kimsinki karışıyorsun?!"

"Erkek arkadaşım." Arda'ya dönüp,"Cihad benim erkek arkadaşım Arda. Kusura bakma seni rahatsız ettik." Deyip Cihad'ın elini tutup,"Gidelim." Dedim. "Lütfen." Dediğimde Cihad elimi tutunca yürümeye başladık. Arabaya bindiğimizde Arda'nın hala bizi izliyor oluşunu gördüm. Cihad hızla arabayı sürürken," Siktiğimin çocuğuna bak birde bana hesap soruyor!" Arabayı bir anda durdurup torpidodan ıslak mendili alıp kucağıma atarken,"Sil elini o çocuğun dokunduğu her yeri sil Karaca." Sesinin ayarı yüksek çıkarken,"Cihad kendine gelir misin? Tamam sinirlenmekte haklısın ama en azından sakince konuş benimle."

Deniz kenarına arabayı park etmiş banklardan birine otururken Cihad yol boyu sessizliğini korumuştu.

"Sana söylemiştim." Deyip sigarasını yakarken,"O çocuk senden hoşlanıyor demiştim. Bunun olacağı belliydi zaten o it seni evine davet etti apaçık seni ailesiyle tanıştırdı bunun ne anlama geldiğini çocuk bile anlar ama sen anlamamak için elinden gelen her şeyi yapıyorsun." Bir şey diyememiştim." Anneside kesin sana gelin adayıyla bakmıştır. Bakma bana Karaca öyle her şey ortada." Deyip sigarasını içirken,"Haklısın hata yaptım ben." Dedim.

"Bak işte sorunda bu! Sana söyledim ama sen umursamadın."

"Ben üzgünüm..."

"Aynısını ben yapmış olsaydım emin ol sen beni dinlemezdin bile ne kadar inat ve dik kafalı birisi olduğunu biliyorum."

"Gerçekten böyle olacağını düşünemedim." Gözlerim dolarken sesim sona doğru titremişti.

Birkaç dakika ikimizde konuşmayıp denizin dalga sesini dinlerken Cihad derin bir nefes verip,"Bugün ilk günümüz ve bizim olduğumuz duruma bak lan." Ayağa kalkan Cihad'a bakarken bende peşinden gidip yanında durdum." Özür dilerim." Cihad'la göz göze geldiğimde o tamamen bana dönüp iki elini kaldırıp yanağımdan tutarken,"Sen bana böyle baktıkça sinirli olamıyorum bile." Yanağımın üstündeki ellerini tutup,"Olma zaten." Dediğimde parmak uçlarımın üstüne basıp Cihad'ın yanağından öptüm.

"Barıştık mı?"

"Gel buraya."

Cihad beni kendine çekip sıkıca sarılırken ben kollarımı beline dolayıp kafamı göğsüne yasladım.

KOMŞU KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin