Ta ta ta da, ben geldim hemde yeni bölümle.
Görüşlerinizi yazmadan çıkmayın,
keyifli okumalar dilerim.Hasta ziyareti kısa olur derlerdi ama bizimkiler iki saat kadar oturduktan sonra nihayet kalkabilmişlerdi.
Ben herkesin içinde kendimi sakin tutmaya çalışıyorken Hatice ablamın yapmış olduğu şeyleri sindiremiyordum.
Neden?
Neden bunları yapmıştı?
Bana fikrimi sormadan nasıl olurda Cihad'a sen onun dengi değilsin demiş olabilirdi.
Yavaş yavaş yürürken Serpil ablam koluma girip,"Ne düşünüyorsun bakalım?" Diye sorduğunda,"Kafam çok karışık nasıl başa çıkacağımı düşünüyorum." Serpil ablam gülerek,"Dert ettiğin şeye bak anlat bakalım vardır elbet bir çaresi." Bizim eve geldiğimizde,"Biz biraz Karaca ile çardakta oturacağız size iyi akşamlar." Babam ve Hakan eve girdiklerinde biz çardağa geçip otuurduk.
"Dinliyorum anlat bakalım nedir seni bu kadar düşündüren şey?"
Daha ben bile olanları sindirememişken birde Serpil ablama anlatsam eminim o da benim gibi çok şaşıracaktı." Yoksa yine Cihad mı? Tabii ya kaza olayından baya etkilenden sende ama kendi gözlerinle gördün iyiydi,üstelik bugün keyifli de gözüküyordu."
Derin bir nefes verdiğimde,"Hatice ablam,
Cihad'la sevgili olduğumuzu biliyormuş." Deyince ablam gözleri fal taşı gibi açılmış,
"Nee!" Derken hızla kendini toparlayıp,
"Yani bu iyi bir şey o zaman yavaş yavaş herkes öğreniyor." Keşke iyi bir şey olsaydı ama değildi."Cihad'ın benden ayrılmasını istemiş." Ablam bu sefer eliyle ağzını kapatırken,"Şaka yaptığını söyle." Kafamı olumsuzca sallarken,"İnanamıyorum. Hatice gerçekten bunu mu söylemiş." Daha neler söylemişti ama şimdi konuşacak halim kalmamıştı."Yarın konuşacağım onunla ama lütfen yarına kadar bir şey söyleme olur mu?"
"Tamam söylemem ama sende peşin hüküm verme Karaca,önce sakince bir dinle."
Umarım sakinliğimi koruyabilirdim,
umarım....................................
Ayaz ve Beril yanımıza gelip bize yeni aldıkları oyuncakları gösterirken,"Karaca teyze ben Hulk olmaya karar verdim." Ayaz yeşil hulk oyuncağını bana uzatırken,
"Baksana hem Thor'dan daha büyük." Ona gülümerken Beril bana barbie bebeğini gösterdi." Benimki daha güzel değil mi Karaca teyze?" İkisi oyuncak beğendirme yarışına girerken,"İkisinede bayıldım." Deyince Hatice ablam tepside kahvelerle salona girmişti."Hadi siz gidin odanızda oynayın çocuklar."
Ablam kahveleri servis ederken,"Ne iyi ettinizde geldiniz vallah." Neşeyle gülümserken,"Serpil senin çeyizine çok güzel bir dantel işledim,dur bekle getiriyorum." Ablam ayaklanınca Serpil ablam kolundan tutup,"Gel otur sonra gösterirsin." Ablam geri yerine oturduğunda,ben kahvemden bir yudum aldım ve hiç istifimi bozmadan,"Hatice abla hani sormuştun ya sevgilin olursa bana söyle,ben Cihad'la çıkıyorum haberin olsun." Kahvemden bir yudum daha alırken başımı çevirip Hatice ablama baktım."Kiminle dedin?" Yüzü bir anda kireç gibi bembeyaz olmuştu.
"Cihad." Diye tekrar ederken,o elindeki fincanı sehpaya bırakıp oturuşunu dikleştirdi.
"Anlaşılan Cihad benimle olan konuşmadan sana bahsetmiş." İnkar etmiyordu.
"Abla nasıl böyle bir şey yaparsın sen? Bana sormadan nasıl benim ilişkime karışırsın?"
"Tabii ki de karışacağım,hem ben bu ilişkiyi onaylamıyorum haberin olsun." Sesini yükseltirken,"Etrafında daha iyileri varken niye Cihad?!" Kaşlarımı çatmış,"İyi dediğin kişi Arda değil mi? Hayır bir Arda diye tutturdun gitti sende. İstemiyorum abla onunla bir ilişkiye girmek istemiyorum hatta sana şunuda söyleyeyim ben onunla arkadaşlık bile etmek istemiyorum ama sen sağ olsun onu durmadan burnumuzun dibine sokup duruyorsun!" Bende sesimi yükseltirken,"Çocuklar duyacak biraz sessiz konuşun." Serpil ablam ayağa kalkıp odanın kapısını kapatırken,"Sen nasıl Cihad'a gidip benim onun dengi olmadığımı,daha iyilerini hak ettiğimi söylersin?" Kendimi artık sakin tutmak istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI
Literatura KobiecaYıllar sonra mahallesine geri dönen Karaca.. Her şeye rağmen ağır başlılığını koruyan Cihad... Ve mahallede olanlar... Sizce bu mahalleden bir aşk hikayesi doğar mı? Hadi bakalım okuyup göreceğiz.