Oy ve yorum yapmayı unutmayınız.
Keyifli okumalar...
"Abla sus vallah başım şişti."
Hakan bezmişçesine susmamı dilerken onun bu dediğini şu anlık yapamayacaktım. İçimde dolan öfkeyi birisinden çıkarmak istiyordum. Onu da yapamayacağıma göre geriye bir tek konuşmak kalıyordu.
"Sana da helal olsun bir sesini çıkaramadın."
"Cihad abiye nasıl karşı gelebilirim abla,
görmedin mi adam tek bakışıyla herkesi susturuyor." Fark ettim. Hala eskisi gibi kendini mahallenin kabadayısı sanıyordu."Kim haksızlığa karşı susuyorsa dilsiz şeytandır. O kim ki benim paramı ödüyor!"
"Beni şeytan yaptın ya sana bir şey demiyorum. Cihad abi hesabı ödemek istemiş ne diye uzattın ki konuyu?" Olduğum yerde durmuş yürümeye devam eden salak kardeşime baktım. Gelmediğimi fark ettiğinde arkasına döndü.
"Uzattım öyle mi? Sırf ortamda kadın olduğum için hesabı o ödemek istedi gururuna yediremedi hasbam."
"Tamam abla sen haklısın."
"Geçti o işler Hakan bey orada konuşacaktın. Şimdi ben geldim ya senin o öğütülmemiş odunlara benzememen için elimden geleni yapacağım."
"Öğütülmemiş odun demek?" Arkadan gelen tanıdık sesle hiç istifimi bozmadan yürümeye devam ettim. Kardeşim olacak o hayırsızın neden beni haklı gördüğü şimdi belli olmuştu." Bil diye söylüyorum kadın düşmanı değilim,odun hiç değilim."Bu neden hala konuşuyordu."Hakan şuradan gidelim." Deyip onu kolundan soktuğum gibi karşı kaldırma geçmiştik. Aynı mahallede oturduğumuz için birlikte yürüyorduk. Cihad ve Serdar karşı kaldırımda yürürken,"Abla varya hala eskisi gibi inatsın." Daha inat görmemişti.
"Kardeşim ayrı yollara düştük oyunumuza bu geceden başlayalım." Hakan bağırarak karşı kaldırımdaki Serdar'la konuşurken," Bizi ayıranlar utansın kardeşim. Eve gidince oynarız." Bu ikisi akşam vakti bizi rezil ederek konuşmaya devam ederken,
"Karaca abla Allah aşkına neden ayrı yürüyoruz?" Serdar'a hiç bakmadan,"Sen tek olsaydın birlikte yüruyor olurduk Serdar." Açık açık Cihad'ın orada olmasından rahatsız olduğumu söylerken,
"Dağdan gelmiş bağdakini kovuyor ben her zaman buradaydım gitmek isteyenler gidebilir." Cihad'a cevap vermeden,"İyi akşamlar Serdar."Deyip onların evinin önündan aşağıya doğru yürümeye devam ettim..............................
Geçen iki günün ardından dershaneme gelmiştim. Haftanın üç günü olan dershanem Pazartesi,çarşamba ve cumaydı.
Dün akşam Kadir abinin babası ve annesi bizim eve gelip Serpil ablamı Kadir abiye istemişlerdi. Babam ablamın onayını aldıktan sonra söz yapmak için gelin demişti. Onlarda yarın gelecekti.
Bugün dershanemin olması iyiydi eğer yarın olsaydı gelemezdim.
"Nasılsın Karaca?"
Arda yanımdaki boş sıraya otururken,
"İyiyim sen?" Dedim.Arda da benim gibi bu yıl mezun olmuş sınava hazırlanıyordu o da sınıf öğretmenliği okumuştu. Fotokopicide tanıştıktan sonra arkadaş olmuştuk.
"Ben de iyiyim." Hoca sınıfa girdiğinde derse hemen başlamıştı.
Dersler bitmiş toparlanırken acele olmaya çalışıyordum. Ablamlar bugün evi temizliyorlardı onlara ne kadar yardım edersem iyidir.
"Ne bu acelen bir yere mi yetişeceksin?"
"Evet yarın ablamın sözü var onlara yardım edeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI
ChickLitYıllar sonra mahallesine geri dönen Karaca.. Her şeye rağmen ağır başlılığını koruyan Cihad... Ve mahallede olanlar... Sizce bu mahalleden bir aşk hikayesi doğar mı? Hadi bakalım okuyup göreceğiz.