Evet bugün iki bölüm birden yayımlayarak sizlere verdiğim sözü tuttum. Bölümü okumadan önce beğenirseniz(vote) sevinirim.
Keyifli okumalar.
Dün akşam yaşanılanların ardından hala düşünüyordum. Cihad gerçekten benden hoşlanıyor muydu? Ama galiba senden hoşlanıyorum demişti yani o da tam emin değildi duygularından.
Emin değilse ne diye bana açıldı ki? Tamam Karaca düşünme artık, zaten gece uyurken oflayıp puflayıp durdum. Çok ağır konuşmamıştım değil mi,yani ben onun kalbini kırmak istemedim sadece onun daha fazla ümitlenmesini beklemeden hemen cevabımı vermiştim.
Ama çok kötü bir şekilde gitti yanımdan,
iki elimle yüzümü kapatıp ofladım. Neden ya neden,neden benden hoşlandı ki sanki etrafında başka kız yokta gelip benden hoşlandı. Zaten sınavıma az kaldı diye strese girerken bu da eklenince delirmeme ramak kalmıştı."Evet beni bu oruçlu halimde bu güneşin derin sıcaklığı altında buraya neden çağırdın?"Elif gözlerinin altı şiş karşımda dururken,"Bu halin ne böyle ölü gelin gibisin."Dedim.
"Yorgunum,açım ve mutsuzum." Ne bitmez bir depresyonu varmış bu kızın,bir ay geçti hala kendine gelememişti.
"Elif sence de artık fazla abartmıyor musun? Buraya gelirken aynadan kendine baktın mı hiç,toparla artık kendini." Elif hiç oralı olamayıp kafasını masaya koyup gözlerini kapattı.
"Şimdi ben bu sıcakta nasıl o yokuşu çıkacağım. Hadi anlat dinliyorum daha markete gideceğim en azından orası biraz serin." Gözleri kapalı konuşurken dik durup ona dün akşam yaşananları anlatacaktım. Aslında konuyu hiç açmak istemiyordum ama bunu Elif'e anlatmasan içim hiçte rahat etmeyecekti. Hem o abisini tanırdı,ne yapmak istediğini bilirdi.
"Sakın büyük bir tepki verme ama." Elif kafasını salladığında,"Dün akşam Cihad buraya gelip benden hoşlandığını söyledi." Oh be söylemiştim hem de hemen.Kalbim deli gibi atarken ben Elif'in ne tepki vereceğine bakıyordum."Ne kadar güzel." Dediğinde ona gözlerimi kısmış bakıyordum. Bu beni dinlemiyor muydu?
"Bir dakika ne dedin sen?." Elif kafasını kaldırıp,"Ha siktir!" Deyip eliyle ağzını kapattı. Gözlerindeki şaşkınlığı görebiliyordum tıpkı benim dün akşam verdiğim tepkiyi vermişti."Abim ve sen." Deyip durup biraz düşündükten sonra,"Hiç düşünmemiştim ben ikinizi yan yana." Emin ol bu benim de aklımdan geçmemişti.
"Tamam en önemli soruyu soruyorum sen ne dedin?" Elif heyecanla benden gelecek cevabı beklerken,"Hayır dedim. Ben Cihad'dan hoşlanmıyorum bile." Onunla ikimiz... olmuyordu işte kafamda bile oturtamadığımı hayal edemiyordum.
"Bari birazıcık düşünseydin ne diye hemen hayır dedin ki. Tamam abim diye demiyorum ama gerçekten tam da ideal bir sevgili ve eş adayıdır. Kıyameti pek bilinmedi ama hayırlısı böyleymiş." Tüm sorunda işte buradan kaynaklanıyordu. Cihad'ın,Ebru'yu bu kadar çabuk unutmuş olduğuna inanmıyordum. Belki de Cihad onu unutmak için beni kullanıyordur nereden bilebilirdim ki aklıma her şey geliyordu.
"Elif sen aşkına karşılık bulamadığın için bir aydır depresyondasın ama Cihad ve Ebru severek birlikte oldular sence de bu biraz saçma değil mi? Abinin benden hoşlanmış olduğuna gerçekten inanıyor musun?"
"Çıkmış karşına geçip senden hoşlandığını söylemiş sence bu hoşlandığı anlamına gelmiyor mu Karaca? Diğer konuya gelirsek ben abimin Ebru'yu gerçekten sevdiğine inanmıyordum ne bileyim onlara bakınca bir uyum göremiyordum." Konu zaten bizim ne gördüğümüz değildi Cihad'ın ona karşı hissetikleriydi.
"Ama sözlendiler Elif. Birbirini seven her insan gibi evliliğe bir adım attılar."
"Bence abim senden gerçekten hoşlanıyor Karaca, şimdi düşününce dün gece neden agresif ve sinirli olduğunu anlıyorum o da benim hissettiklerimi yaşıyor. İkimizde sevdiğimiz insanlar tarafından reddildik desene."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI
ChickLitYıllar sonra mahallesine geri dönen Karaca.. Her şeye rağmen ağır başlılığını koruyan Cihad... Ve mahallede olanlar... Sizce bu mahalleden bir aşk hikayesi doğar mı? Hadi bakalım okuyup göreceğiz.