21.BÖLÜM

16.3K 654 477
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayınız.

Bölümü daha erken atacaktım ancak Wattpad durmadan sorun verdi. Neyse yeni bölüm geldi,keyifli okumalar.

"Karaca sana git dedim."

Yakup böyle dedikçe benim burada kalma isteğim daha çok artıyordu. Hem ne diye burada olmamdan rahatsızdı ki?

"Hakan ile sorunun ne Yakup? Bir yanlış mı yaptı sana karşı?" Yakup dudaklarını birbirine bastırıp kafasını çevirip bir şeyler mırıldanırken ben Hakan'a kaş göz işaretiyle ne olduğunu sordum. Vallah kardeşim diye demiyorum ama her boku bekliyordum ondan.

"Senin bu it kardeşin çok büyük bir yanlış yaptı!" Öfkeyle sesini yükseltirken ben kaşlarımı çatıp derin bir nefes aldım. Fevri davranma Karaca,ne kadar kardeşime it demiş olsa da ani çıkışlarını hemen yapma. Önce bir öğren konu ne diye.

"Açık açık konuşsana Yakup ne o alttan alttan laflar sokuyorsun."

Yakup işaret parmağıyla Hakan'ı gösterip,
"Söyle şu it kardeşine kız kardeşimden uzak dursun hatta onu yanında dahi görmeyeyim vallah bir yanlışını gördüğüm gibi kırarım bacaklarını." Gözlerimi birkaç saniyeliğine kapatıp olayları içimde sineye çektim.

Hakan,Işıl'a olan duygularını itiraf mı etmişti. Hemde abisine yakalanarak. Yok bu çocuktan bir halt olmazdı.

"Ama abi biz birbirimizi seviyoruz." Hakan çekinerek konuştuğunda Yakup'un ateş saçan gözleriyle karşı karşıya kalmıştı.
"Sıçtırtma lan sevgini!" Elini havaya kaldıran Yakup'un önüne geçip,"İndir elini Yakup ne bu dövecek misin Hakan'ı?" Bu kadar ileriye gideceğini düşünmemiştim.
"Gerekirse döverim." Dediğinde bir adım atıp,"Hele bir dene bak o zaman neler oluyor." Deyip devam ettim.

"Karaca çekil sen karışma erkek işine." Mahalleye ilk geldiğimde de saçma sapan feminist davranışlarım olduğunu söyleyen Yakup'a o sıra cevap vermemiş olmam daha yeni mahalleye gelmemden kaynaklanıyordu.

"Kendine bir bakar mısın? Şu an o kadar itici ve kro duruyorsun ki seni tanıyamıyorum Yakup. İki insan birbirini seviyor buna neden karşı çıkıyorsun?"

"Ben her zaman böyleydim değişen hiçbir yanım yok. Işıl daha küçük bu yaşlarda kafasının bulanmasını istemiyorum." Kafasını çevirip Hakan'a baktığında,"Uzak duracaksın Işıl'dan anladın mı beni!" Tehditkar tavrına karşılık,"Vallah Yakup abi ben Işıl'ı seviyorum onu bırakmayada hiç niyetim yok." Şu an karşımda sinirden deliye dönen Yakup'u nasıl sakinleştireceğimi düşünürken bizim hayırsızın cesaretine ayrı şaşırmıştım.

"Ulan senin ağzına sıçmazsam bana da Yakup demesinler!" Yakup bir hışım beni aradan çıkarmaya çalışırken onun kolundan tutup," Sakin ol Yakup." Deyip tutuşumu sıkılaştırmıştım." Çekil aradan Karaca şimdi sana bir şey olacak." Bu dediğini umursamayıp,"Lütfen sakin ol." Dedim."Bırak abla ya ne yapacaksa yapsın. İçi rahatlayacaksa dövsün beni ama bilsin ki ben asla vazgeçmeyeceğim." Birisi benim şu salak kardeşimi sustursun yoksa Yakup yerine önce ben bir güzel onu dövecektim.

"Ulan Hakan sus yeminle kırarım kemiklerini!" Daha fazla Yakup'u tutacak gücüm kalmamıştı." Sende kabul et abi o zaman." Son çırpınışlarımın ardından," Ne oluyor lan burada!?" Duymak istediğim ses gelmişti.

Cihad olan bitene bir anlam vermeye çalışırken bakışları bana kaymıştı yavaşça kafasını çevirip ellerimin Yakup'un kolunu tutarken gördüğünde kaşlarını çatıp iki adımda aramıza girmişti.

"Karaca çekil sen." Kolumdan tutup beni kenara çektiğinde,"Hayırdır Yakup?" Diye sordu."Cihad sen karşıma benim işim şu arkandaki itle." Yine kardeşime it demişti.

KOMŞU KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin