19.BÖLÜM

17.7K 688 379
                                    

Yorum ve vote vermeyi unutmayın.

Evet Karaca bu zamana kadar sabrettin şimdi de sabredebilirsin.

Yavaşça kendini geri çek.

Hiç ona dokunmamış gibi tenimiz birbirine hiç temas etmemiş gibi geriye çekil.

"Kokun güzelmiş." Gözlerimi sıkıca kapatmış Cihad'ın ortamı gerecek sözler söylemesine... Bir dakika ne dedi o?

Kokun dedi?

Güzelmiş dedi.

Benim mi kokum güzelmiş?

"Hı?" Diyebilmiştim. Susmak bilmeyen ben şimdi konuşmayı bile beceremiyordum.
"Ama parfümünü değiştirmişsin eskiden meyvemsi bir kokun vardı şimdi çiçeksi kokuyorsun sevdim bu kokuyu." Sen benim parfümlerimi mi takip ediyorsun demek istesemde şu lanet dilim sanki mühürlenmişte konuşmayı bana yasaklamıştı.

Kafamı kaldırıp Cihad ile göz göze geldim.
Yüzündeki tebessüm ve hafif çatık kaşlarına anlam veremediğim bir ifadeyle baktım. Vücut sıcaklığım artmaya başlayınca yanaklarımın kızdırdığını hissedebiliyordum. Kendine gel Karaca!

"Elini belimden çeker misin?"Eli daha fazla vücuduma temas ederse vallah şuracıkta bayılıp kalacaktım.

"Kabul et benden etkileniyorsun?"

"Etkilenmiyorum sadece birisinin bizi böyle görmesinden korkuyorum."

"Onun için mi ellerin titriyor." Bakışlarını omzundaki ellerime sabitlediğinde elimi hızla çekip kendimi ondan uzaklaştırıp ellerimi arkama sakladım. Neden titriyorsunuz ki siz!

"Ben gidiyorum." Deyip arkama dönüp kapıyı açtığımda hızla merdivenlerden aşağıya indim. Az önce ne olmuştu bana?
Sanki karşımda duran Cihad değildi. Neden bu kadar heycanlanmıştım ki.

"Senin yanakların neden bu kadar kırmızı?" Elif kolumdan çekip bunları söylediğinde ellerimle yanaklarımı soğutmaya çalıştım."Yukarıda ne oldu?" Diye ekleyince kafamı iki yana sallayıp,
"Konuştuk." Dedim."Benimle de konuşuyorsun ama yüzün kızarmıyor." Gözlerimi devirip salona geçtiğimizde," Abim yoksa..." Gözlerimi büyütülmüş Elif'e dönerken," Hayır öyle bir şey olmadı." Dedim hızla. "Seni yine sinirlendirdi mi diyecektim sen ne anladın ki." Yok mu o alttan alttan sırıtması böyle böyle beni deli ediyorlardı.

"Karaca kızım senin sınavın ne zamandı?"

"2 ay var Lale teyze."

"Hayırlısıyla bunuda geçersin inşallah." Dediğinde Hatice ablam,"Amin amin." Demişti. Şimdi fark etmiştim erkekler salonda yoktu ama seslerini duyabiliyordum. Pencereden aşağıya baktığımda çardakta oturmuş tavla oynuyorlardı uzun süredir tavla oynamıyordum."Sakın Karaca inme kızım aşağıya senide alırlar oyunun içine."Lale teyze beni tembihlerken,"Biz zaten Karaca ile tepeye gideceğiz anne ona midye sözüm var." Benim niye her şeyden en son haberim oluyordu tepeye gitmeye ne ara karar vermiştik biz.

"İkiniz tek mi gideceksiniz?"

"Benimle gidecekler." Serpil ablam içeriye girdiğinde yanıma oturmuştu. Günler sonra yüzündeki mutluluğu görmek beni hem şaşırtmış hemde mutlu etmişti. Demek Cihad'la konuşmuştu acaba ablama ne demiştiki günler sonra kendine gelebilmişti.

"Abim özellikle fıstıklı aldı." Elif elime baklava dolu tabağı verirken sabır çekip bana tek iyi gelecek baklavalardan yemeye başladım.

Güzelmiş.

"Bende Cihad'a hayırlısıyla bir kısmet bulma derdine düştüm." Baklava boğazıma da takılı kalırken zarzor çayı içmiştim." Geçenlerde bir kız buldum diyordun." Hatice ablama yandan baktığımda Lale teyzeyle Cihad'a kız bulma olayını önceden konuştuklarını anlamıştım." Ay yok o kızı yakından gördüm makyaj güzeliymiş. Ama dün bir kız gördüm bir içim su Hatice." Lale teyzenin överek anlattığı kızı merak etmiştim.

KOMŞU KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin