Oy ve yorum yapmayı unutmayınız.
Keyifli okumalar...
On dakika kadar bankta oturduktan sonra gitme vaktimiz gelmişti.
"Bu arada o çocuğu unuttum sanma şu an moralim bozuk diye sonra konuşacağız."
O çocuk?
Arda'dan mı bahsediyordu.
"Şimdi de konuşabiliriz Elif. Arda benim arkadaşım yani tamam yeni tanıştık biraz hızlı oldu ama gerçekten arkadaşız." Elif kafasını tabii tabii der gibi sallarken,
"Allahtan Esad'ı çabuk unuttup hemen benimle uğraşmaya başladın." Elif bir an durup koluma girip yürümeye devam etti."Onu unuttuğumu kim söyledi şimdi abimin yanına moralim bozuk gitmeyeyim dedim."
"Beni kullanıyorsun yani?"
"Hem evet hem hayır ortalardayım ama cidden merak ettiğim için sordum."
Gelen bağrışma sesi ile az ileride oluşan kalabalığa baktım. Ne oluyordu orada?
"Karaca koş bizimkiler onlar." Elif bir anda koşmaya başladığında peşinden gidip kalabalığın içinden geçtim.Nefes nefese kalmış etrafa bakarken ablam
Kadir abinin koluna tutmuş kavga eden Cihad ve Ebru'ya korkuyla bakıyordu."Sen ne aşağılık bir kızsın!" Cihad gözü dönmüş bir şekilde Ebru'nun kolunu tutarken,"Abi ne oldu?" Elif ağlayarak abisinin yanına gidip koluna dokunduğunda Cihad onu itip,"Sen karşıma Elif." Deyip onu uzaklaştırmıştı. On dakika içinde ne olmuştu da Cihad çıldırmıştı.
"Kolum acıyor." Ebru gözünden akan yaşlarla Cihad'ın elini tutarken,"Sen bana bunu nasıl yaptın lan! Nasıl!" Ebru'yu bırakıp sinirle taburelere tekme attığında korkuyla birkaç adım geriye gitmiştim.
"Cihad özür dilerim." Ebru şiddetle ağlarken Cihad'ın önünde durup,"Vallah o beni rahatsız ediyordu benim hiç bir suçum yok. Sana diyecektim ama kötü bir şey yapmandan korktum." Olay tam olarak neydi? Kim kime ne yapmış? Hem neden bizimkiler bunları ayırmak yerine kavgalarını izliyordu?
"Ulan bari yalan söyleme!" Cihad bir elini beline koyup çenesini kaşırken öfkeden deliye dönmüş gözlerini Ebru'ya dikip,
"Beni millete rezil rüsva ettin ama dur sen herkes yediğin boku öğrenecek. Benimle sözlüyken başka adamla görüşmek neymiş herkes öğrenecek." Şok olmuş donup kalırken Ebru'nun bunu yapmış olmasına inanamadım.Ebru,Cihad'ı bir başkasıyla aldatmış mıydı?
Şu an çok ama çok şaşkındım."Cihad tamam gidelim buradan kardeşim."
Kadir abi Cihad'la konuşmaya çalışırken,
"Utandın mı Ebru hanım,yüzün mü kızardı?"Kadir abi,Cihad'ın kolundan tutup onu buradan götürürken burada toplanan kalabalık dağılmaya başlamıştı.Ebru yere oturmuş ağlarken onu bu halde görmeye daha fazla dayanamadım. Ayaklarım beni yavaş yavaş Ebru'nun yanına götürdüğünde Ebru kafasını kaldırıp bana baktı. Elimi ona uzatıp,"Hadi kalk." Dedim.
Elimi tutmasını beklerken o kaşlarını çatıp öfkeyle elime vurup,"Sendin değil mi?" Deyip ayağa kalktığında ne olduğunu anlamamıştım." Tabii sendin! Hemen gidip Cihad'a yetiştirdin onun için benden şüphelendi." Bu kız ne saçmalıyordu? Ben kime ne söylemiştim?
"Ne diyorsun sen ya!"
"Her şeyi bilmiyormuş ayaklarını bırak Karaca hanım. Karşında çocuk yok senin!
Yukarıda telefonla konuştuklarımı hemen Cihad'a yetiştirmişsin! Sen kimsin ki bizim ilişkimize karışıyorsun?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI
ChickLitYıllar sonra mahallesine geri dönen Karaca.. Her şeye rağmen ağır başlılığını koruyan Cihad... Ve mahallede olanlar... Sizce bu mahalleden bir aşk hikayesi doğar mı? Hadi bakalım okuyup göreceğiz.