Kusura bakmayın biraz geç oldu bölüm için ama yapmam gerken işlerim vardı ve hala da bitmiş değil anlayışınız için teşekkür ediyor bölümü keyifle okumanızı diliyorum.Oy ve yorum yapmayı unutmayınız.
Tepkisizdim.
Şu an Cihad'ın beni öpüyor olduğuna inanamıyordum.
Rüya mıydı yoksa?
Dudaklarımın üstündeki baskı kaybolduğunda nefesim kesilmiş gibi olmuştu. Nefes alıp verirken göğsüm inip kalkıyordu. Siyah gözler gözlerime kenetlenirken Cihad tepkisizce beni izliyordu. Belimdeki eli gevşediğinde omzunda duran elimi çekip bir adım geriye gittim.
"Karaca?"
Cihad bana doğru yaklaştığında,"Konuş benimle Karaca." Deyip koluma dokunmaya çalışırken kendimi geri çektim.
Az önce ne olmuştu?
Kalbim neden deli gibi atıyordu?
Neden nefesim hala düzene girmemişti?
"Ulan Serdar iti! Edepsiz oruspu seni!" Uzaklardan gelen bağırma sesi ile hızla kafamı o tarafa çevirdim.
Karşı taraftan bizi gören dedem olamazdı değil mi?
"Ulan ramazan ayının son gününden utansaydın şerefsiz seni!" Dedem elinde tuttuğu bastonunu havada sallarken ben taş kesilmiş şekilde olduğum yerde durmuş ona bakıyordum. Karaca resmen ölüm fermanın imzalanmıştı.
Elimden tutulup çekilmemle dedemle bakışmam kesilmişti. Çatı kapısından çıkıp merdivenleri inerken Cihad'la el ele olmamızın dışında hiçbir bir problem yok gibiydi." Dedem bizi gördü." Sonunda konuşabilmiştim. Alnımda soğuk terler birikmeye başlayınca olduğum yerde kalıp,
"Dedem ikimizi öpüşürken gördü." Cihad karşımda durmuş parmağıyla çatıyı işaret ederken," Deden beni Serdar seni de başka birisi olarak gördü Karaca." Ama görmüştü sonuç olarak, ilk öpücüğümün dedem tarafından görülmüş olması bile utanç vericiydi."Siz ikinizi bölmek istemem ama aşağadakiler Karaca nerede diye sormaya başladılar." Elif bize sırıtarak bakarken ben Cihad'ın yanından geçicekken kolumdan tutup,"Müsait olduğunda konuşalım Karaca." Şu an sana bakamıyorken birde karşılıklı konuşacak mıydık? Yok canım almayayım ben.
"Konuşursunuz konuşursunuz." Elif beni çekip merdivenlerden ben önde o arkamda yürürken kulağıma doğru,"Çatıda bir şey mi oldu yüzün kıpkırmızı Karaca?" Söylediğinin altında bir şeyler ima eden arkadaşım benim bu halimden resmen keyif alıyordu. Bir dakika yoksa o da mı bizi görmüştü? Şok içinde arkama döndüğümde,"Sen gördün mü yoksa bizi?" Elif suratıma bakarken ellerini havaya kaldırıp,"Yemin ederim hiçbir şey girmedim iki gözüm önüme aksın ki görmedim." Rahatlamıştım dedemden sonra Elif'in de bizi görmüş olmasını kaldıramazdım.
"Ne görmemden korktun ki?"
"Yok bir şey." Deyip onu geçiştirmeye çalıştım.
"Var bir şey." Elif önüme geçip,"Hadi Karaca söyle ne görmemden korktun?" Üzerime üzerime gelip beni darlarken,"Elif uzatma." Cihad hızla yanımızdan geçip giderken Elif abisinin arkasıdan bakıp,"Yoksa..." Bir elini ağzına koyup,"Siz öpüştünüz mü?" Bunu söylediği gibi benim ayak parmaklarımdan başlayan sıcaklık tüm vücudumu sarmıştı.
"Siz şimdi sevgili mi oldunuz?"
Ben ve Cihad mı sevgili olmuştuk? Benim bundan haberim yoktu. Öpüştük diye sevgili mi olmuştuk biz şimdi? Ama bana çıkma teklifi etmemişti ki,tamam önceleri benimle olmak için çok uğraştı ama şimdi hiçbir şey söylememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI
ChickLitYıllar sonra mahallesine geri dönen Karaca.. Her şeye rağmen ağır başlılığını koruyan Cihad... Ve mahallede olanlar... Sizce bu mahalleden bir aşk hikayesi doğar mı? Hadi bakalım okuyup göreceğiz.