1.3

13.9K 705 87
                                    

İi okmlr hjdshdjsd

_____

-Ya kızım sana öpücük attı aşkım yazmış.

-Batu arkadaşım diyorum arkadaşım! Nevra birşey desene yaa, diyip baana döndü. Sinsice sırıttım. 

-Çocuk doğru söylüyor aşkım demiş sana, İdil sinirle soludu ve dişlerinin arasından konuştu.

-Kızım sana da aşkım dediğini söylesene, sahte bir şaşkınlıkla

-Aaa ne zaman aşkım dedi bana ben hiç bilmiyorum, dedim Berkay ve Gökmen dediklerime gülerken Rüzgar sırıttı.

-Ne yani o çocuğun sana ilk defa aşkım demesi değil yani, söze atıldım.

-Tabi değil her-ahh vurmasana kızım doğruları konuşuyoruz.

-Ne doğrusu bee beni çıldırtma ve gerçekleri söyle senin yüzünden sevgilimi kaybediyorum, diye cırlayınca sınıftaki birkaç kişinin gözü ona döndü. Daha fazla cırlamaması için konuştum.

-Doğru söylüyor Batu. Can maalesef hepimize aşkım diye hitap eder, Batu ciddi olup olamadığımı süzüp İdil'e döndü.

-Söyle bir daha aşkım falan demesin sana. Sevgilin var kızım senin, İdil gülüp ona sarıldı.

-Tamam sevgilim ben ona söylerim demez bir daha. Nevra'ya der, kaşlarımı çattım.

-Sıkıyorsa desin, diyip önüme geri döndüm.

-Anladığım kadarıyla bu arkadaş tam bir Berkay, dedi Gökmen başımı salladım.

-Aynısı.

-Hıh benim eşim benzerim yok bir kere, dedi Berkay onlar yeni bir tartışmaya girerken başımı sıraya koydum. Dersimiz yine boştu dışarısı soğuk olduğu için sınıfta oturuyorduk. Dün gece uyuyamamıştım. Nedensiz bir şekilde Rüzgar aklıma gelmiş ve bütün gece onu düşünmüştüm.

-Sen iyi misin solgun gözüküyorsun? Kalbim hızlanmaya başladı.

-Uyuyamadım da gece ondan, başını sallayıp telefonunu çıkardı. Ona çaktırmadan derin bir nefes aldım. Sıranın üstünde ters şekilde telefonum titremeye başlayınca kafamı kaldırıp kim arıyor diye baktım. Rüzgar'ın bana baktığını hissediyordum.

'Gereksiz Can arıyor...' ders saatinde başka kim arayabilirdi ki? Ne mi yaptım tabi ki de açmadım. Israrla birkaç defa daha çaldı telefon yine açmadım. Açınca çok boş yapacaktı. Telefon tekrar titreyince İdil bana döndü.

-Kanka açmıyacak mısın? Cıkladım.

-Al sen aç, telefonu alıp kimin aradığına baktı.

-Bence şuan sana aşkım dememesini söylemek için harika bir fırsat, dedim. Diğerleri de İdil'e dönünce telefonu açtı.

-Ne var Can?... hayır Nevra telefonu açmak istemedi ben açtım... evet ne var bunda... kız gibi bağırma...aman bee alıyorum, diyip telefonu hoparlöre aldı. Sınıfta tek biz kalmıştık o yüzden sorun olmazdı.

-Nevraşkım sen neden benim telefonlarımı açmıyorsun hı? Yoksa yoksa artık beni sevmiyor musun aşkım?

-Belanı benden bulacaksın Can bunu biliyorsun dimi?

-Hıh küstüm ben sana ben İdilaşkımla konuşacağım, Batu'nun kaşları anında çatılırken sinirle konuştu.

-Sevgilime aşkım deme lann, karşı taraf sessiz kalırken bir anda üç çığlık yükseldi telefondan. 

Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin