Ben geldimmm. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben her zaman ki gibiyim😝
Çok beklediğiniz gün bölümü geldiii. Bu bölümü ful Madrigal dinleyerek yazdım. Ne alaka bilmiyorum hddhajhdja
Hadi hemen okuyun elmalı kurabiyelerim🍏
İyi okumalarrr...
_______
Alarmın çalmasıyla uzanıp kapattım. Bir kaç kere dönüp durduktan sonra yataktan kalktım. Lavabodaki işlerimi halledip aşağı indim. Dün akşam yaptığım poğaçaları ve kekleri saklama kaplarına yerleştirdim. İkişer ölçek yapmıştım. Ne kadar kişi gelecek bilmiyordum ki. Tatlarına bakıp beğenmiştim. İnşallah onlar da beğenirdi. Biraz bir şeyler atıştırıp hazırlanmak için yukarı çıktım. Dün kızlarla seçtiğimiz pantolonu ve trikoyu giydim.
Saçlarımı tarayıp salık bıraktım. Normalde asla makyaj sevmesem de dün gece İdil eğer yapmazsam eve gelip kendi yapacağını söylemiş ve fotoğraf atmamı söylemişti. Makyaj malzemelerinin olduğu çekmeceyi açtım. Asla rahat edemiyordum ki. Çekmecenin kenarındaki parlatıcıyı aldım. En çok bunu kullanırdım. Parlatıcıyı da sürdükten sonra çekmeceyi kapattım. Aynadan fotoğrafımı çekip kızlarla olan grubumuza attım. Deri ceketimi giydikten sonra omuz çantamı kontrol edip aşağı indim. Rüzgar'ın gelmesine beş dakika kadar vardı. Mutfaktaki torbayı elime alıp ayakkabılarımı giydim. Anahtarı da alıp evden çıktım. Benim çıkmamla Rüzgar gelmişti. Hızla arabaya bindim.
-Günaydın güzelim.
-Günaydın sevgilim, beni süzüp arabayı çalıştırdı.
-Çok güzel olmuşsun.
-Teşekkür ederim, aşırı gerilmiştim. Rüzgar da anlamış olacak ki elimi tuttu.
-Rahat ol Nevra. Eminim bugün çok güzel geçecek, derin bir nefes verdim.
-İlk defa bu kadar gerginim. Gitmesek mi acaba ha? güldü.
-Sen gerilince ve heyecanlanınca saçmalıyorsun güzelim. Artık yola çıktık bile çok geç, gergin geçen yolculuğun ardından evleri oldu tahmin ettiğim bir evin önünde durduk. Bana döndü.
-Ben seni annem ve teyzemle tanıştırıp gideceğim. Annemin kesin emri var. Merak etme ama biraz sonra Derin de gelir. Bilerek onu en uzak pastaneye yollamışlar, söylemeseydi iyiydi. Evet Efsun ve Zümrüt teyzeyle daha önce tanışmıştım ama bu yine de benim Rüzgar'ın sevgilisi olduğum gerçeğini değiştirmezdi. Beraber arabadan indik. Rüzgar yanıma gelip elimi tuttu güç vermek istercesine. Kalbimin nasıl attığını tahmin edemezsiniz.(y.n.: ben bile heyecanlandım asdasd) Bahçeyi geçip kapıya ulaştık Rüzgar zile bastı gülümsedim. Bir kaç saniye sonra kapıyı gülen yüzüyle Efsun teyze açtı. Gözleri ilk önce Rüzgar'a sonra bana ulaştı. Yüzündeki ifade kendini şaşkınlığa bırakırken gözleri büyüdü. Tabi bu sadece bir kaç saniye sürdü. Daha sonra kocaman gülümseyerek beni kendine çekip sarıldı. Rüzgar'ın şaşkın bakışlarını hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔
Truyện Ngắn053***: Pşşt, bebeğim, 053***: Çaklıtlı keksin, bu dünyada teksin 053***: Kimseye yar etmem, sen yanlızca benimsin ~♡~♡~♡~♡~ İLK KİTABIM OLDUĞU İÇİN İLK BÖLÜMLERİ ACEMİYCE YAZILDI. EĞER YAZDIĞIM HER KELİMEYİ SORGULAYACAKSANIZ LÜTFEN HİÇ GİRMEYİN. Lü...