Soru-Cevap❓💭

5.8K 155 176
                                    

Hellooğğğ elmalı kurabiyelerimmmm

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben mi? Tabi ki bomba gibiyimm

Fazla uzatmayalım zaten bölüm bir nevi sohbet bölümü.

Hadi o zaman sorulara geçelim.

Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Karakterlerden fazla bana soru gelmiş, teşekkürler dkjjfkaskjfajdfjkafdh

Ve bir şey daha BÖLÜM NORMAL AKIŞTAN FARKLI ÖZEL BÖLÜM DE OLDUĞU GİBİ teşekkürler:)

Küçücük bir şey daha bölümün yarısını gündüz yarısını gece gözümden uyku akarken yazıyorum ona göre okuyun 😂😂😂

Tamam sadece Nevra ve Rüzgar'a gelen sorularla başlayalım shhdgshfghf


"Nevra babanın iyi biri olduğunu düşün onun ile ne yapmak isterdin?"

Nevra: Huh zor oldu biraz.. Aslında bunu hiç düşünmemiştim. Sanırım babamın iyi birisi olmasını düşünemiyorum. Tam bi cevabım yok. Ama babamla mutlu olacağım her şeyi yapabilirdik. Oturup beraber yemek yemek, televizyon izlemek bile geçerli. Fazla bir şey istemezdim.

Duygusal bir ponçik oldum hemen diğer soruya geçelim..

"Nevra Rüzgar'la en çok yapmak istediğin şey?"

Nevra: Ona yazarken sorsaydınız beraber gülmek derdim. E onu baya yaptık. Çok saçma olabilir ama beraber ip atlamak istiyorum. Küçükken bizim gruptan sadece ben ip atlayabiliyordum. Ya tek başıma atlıyordum ya da kızlar veya Can ipi çeviriyorlardı. Bir gün benimle atlamadıkları için kızmış onlara bir sevgilim olunca onunla ip atlayacağımı söylemiştim. Çocukça bir şey olsa da bunu gerçekten istiyorum.

Rüzgar: Yaparız güzelim<3

Ovv ponçik çiftim beniiimmm

"Rüzgar Nevra ile en çok yapmak istediğin şey?"

Rüzgar: Onuna bir çok şey yapmak istiyorum. Şimdi söylersem olur mu hiç sürprizi kaçar:)

Küçük bir ipucu???

Rüzgar: Olmazz. Yani söylerim de söylemem. Kızarsın sonra bana. Hem çok aman aman bir şey değil:)

Peki zorlamıyorum.


Bana gelen sorulara geçelim o zman heyecanlandım hddjdfshdahdfj


Genel soruları (yaşın, nerelisin, nerede yaşıyorsun) yanıtlayayım.

Ben Özlem. Doğma büyüme İzmirliyim. İzmir de yaşıyorum. 16 cepte 17'yi doldurmak için on iki ayın bir buçuk ayını geride bıraktım hhjdfjdfshdfjjhdj. Uzatmayayım 10. sınıfa gidiyorum ne gitmesi görüyorum desem daha iyi olur adhasjkdfjkf.

Burcum Boğa. Doğum günüm geçti ama yine de söyleyeyim 29 Nisan djfkskjfkhjskjf


"Ablan abin kardeşin var mı? Göz rengin?"

Bir kız kardeşim var. Söylemeden geçemem ablam olsa bu kadar sevmeyeceğim bir kuzenim var. Onu da abla kategorisine ekleyelim:) Göz rengim yeşil. Merak ettikleriniz için instagram hesabım profilimde var buraya da yazayım  @ozlemmozeel  takip edin takipleşiriz:) Reklamımı da yaptım hshdgsgadsja

Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin