2.5

11.5K 490 29
                                    

Uzun zamandır yazmadım, umarım iyisinizdir. İyi değilseniz de iyisinizdir iyi dhfadsjfhg  her neyse bölüme geçelim!

İyi okumalar elmalı turtalarıımm...


______

-Çocuklar varmak üzereyiz. Lütfen yavaş yavaş hazırlanın. Uyuyan arkadaşlarınızı uyandırın, Neşe hocanın yüksek sesle bir kaç defa konuşmasıyla kıpırdandım. Burnuma dolan Rüzgar'ın kokusuyla gülümsedim. Gözlerim kocaman açıldı. Hemen doğruldum. Rüzgar kafasını arkaya yaslamış uyuyordu. Ben.. ben Rüzgar'ın omzunda mı uyumuştum. Umarım Rüzgar uyuduktan sonra omzuna düşmüşümdür. Aksini düşünmek istemiyorum. Saçımı düzeltip ön tarafa döndüm. Diğerleri hazırlanmaya başlamıştı. Yavaşça Rüzgar'ın kolundan sarstım. 

-Rüzgar varmak üzereyiz, seslenmemle gözlerini açıp doğruldu ve etrafta gezdirdi. Off bakmasana öyle etrafa! Yaklaşık yirmi dakika sonra kamp alanına varmış, otobüslerden inip bavullarımızı almıştık. Burası gerçekten çok güzeldi. Sık ağaçların arasındaki geniş bir düzlükte yaklaşık 30-35 tane küçük kulübe vardı. Kulübeler karşılıklı şekilde ikişer ikişer dizilmişti. Kulübeler dışında kafeye benzeyen bir yer, kulübelerden daha büyük bir kulübe vardı. Neşe hocanın yönlendirilmesiyle ortadaki geniş alana ulaştık. Hoca sesini daha iyi ulaştırmak için büyük olan kulübenin önündeki basamaklara çıktı.

-Evet arkadaşlar. Gördüğünüz bu kulübelerde kalacaksınız. Kulübeler beş kişilik kim kim kalacağınızı Şenol hocanıza yazdırın. Karışıklık olmasın diye sağ tarafımdaki kulübelerde A ve ve B, sol tarafımdaki kulübelerde C, D ve E sınıfları kalacak. İlerideki kafede yemek yiyeceksiniz isterseniz ders de çalışabilirsiniz. Şimdi soracak bir şeyiniz yoksa A sınıfından başlayarak adlarınızı yazdırın. Yerleştikten sonrada kahvaltı için kafeye gelirsiniz, ilk önce A sınıfının yazdırmasını bekledik. Daha sonra biz de yazdırıp kulübemize gittik. İkili kulübenin birisinde biz birisinde Rüzgarlar kalacaktı. Bavulumu sürükleyerek kulübeye girdim. Dışarıdan küçük gözükse de içi genişti. Kapını sağ tarafında iki tane ranza bir tane tekli yatak vardı. Sol  tarafta ise ufak mutfak mini bir buz dolabı ve kadar uzun bir masa vardı. Kapının hemen karşısındaki kapıda lavabo olmalıydı. Komodin tarzında küçük dolaplar vardı. Ayrıca ince düşünülmüş elektrikli şömine ve minderler. Gerçekten çok güzel duruyordu. Hızlıca tek kişilik yatağa gidip çantamı üstüne koydum. Kızlar yatak tartışması yaparken sakince bavulumu boşaltıp dolaba yerleştirdim. 

-Hadi artık karar verin kim nerede yatıyor, dedim.

-Biz Derin'le aşağıda, İdil ve Mine yukarıda yatacak, dedi Asya.

-Hadi kahvaltıya gidelim, kulübeden çıkıp kafeye yürüdük. Kafe gerçekten genişti. Bize göre büyük bir masa bulup oturduk. Beş dakika kadar sonra da diğerleri de gelmiş kahvaltıya başlamıştık. Her zamanki gibi kahvaltımı erken bitirip arkama yaslandım. Can ve Berkay değişik bir şekilde yemek yerken diğerleri sohbet ederek insanca yemek yiyorlardı. Başımı camdan tarafa çevirdim. Kamp alanını çevreleyen büyük bir orman vardı bir ara burada yürüyüş yapmayı aklımın bir köşesine yazdım. Dikkat çekmemek için Rüzgar'a da yazmalıydım. Bunu akşama bırakabilirdim. Telefondan saate baktım. Öğle on iki olmuştu bile. On beş dakika kadar bizimkilerin kahvaltılarını bitirmesini bekledim. 

-Ben kulübeye gidiyorum, masadan kalkıp kafeden çıktım. Hızlı adımlarla kulübeye ulaşıp kapıyı açtım. Montumu çıkarıp masaya oturdum. Kızlar gelmeden biraz test çözebilirdim. Sonuçta buraya bunun için gelmiştik. Test kitaplarımdan birini aldım. Kaldığım yerden çözmeye devam ettim. 


______


Yatağıma uzanıp telefonumu elime aldım. Kızlar da yataklarına yerleşiyordu. Kalkıp yatağın içine girdim ve onların uyumasını beklemeye başladım. Derin ışığı kapatıp yatağına yöneldi.

-İyi geceler kızlar.

-İyi geceler.

-İyi geceler, on dakika kadar bekledim. Sonunda dayanamayıp telefonu açıp sohbete tıkladım.

Elma Güzeli: Çaklıtlı kekim uyudun mu?? (23.18)

Çaklıtlı Kekim: Uyumadım sen de uyumamışsın.. (23.18)

Elma Güzeli: Benden mesaj mı bekliyordun hemen de geldin 😏

Çaklıtlı Kekim: Ne alakası var?

Çaklıtlı Kekim: Uyku tutmadı telefonda geziniyordum. Sen mesaj atınca da geldim.

Elma Güzeli: Peki öyle olsunn.

Çaklıtlı Kekim: Elma Güzelii

Çaklıtlı Kekim: Artık karşıma çıksana

Çaklıtlı Kekim: Lütfen seni çok merak ediyorum

Elma Güzeli: 🙂

Elma Güzeli: Çok mu merak ediyorsun beni?

Çaklıtlı Kekim: Evett

Elma Güzeli: Korkuyorum ama sanırım artık zamanı geldi.

Elma Güzeli: Eve dönmeden karşına çıkacağım Rüzgar

Elma Güzeli: Burdayken karşıma çıkacağım...

Çaklıtlı Kekim: Gerçekten mii??

Çaklıtlı Kekim: Kulaklarıma inanamıyorum .

Çaklıtlı Kekim: Tamam çok bekletme ama.

Çaklıtlı Kekim: Tahmini ne zaman gelirsin?

Elma Güzeli: Her an gelebilirim. Seni izlediğimi unutma😉

Çaklıtlı Kekim: Pekii, o zaman iyi geceler Elma Güzeli .

Elma Güzeli: İyi geceler Çaklıtlı Kekim!


Konuşmadan çıkıp derin bir nefes verdim. Ne demiştim ben öyle? Bu bir hafta içinde karşısına çıkacağını söylemiştim ama buna asla hazır değildim. Oflayıp yataktan kalktım. Kızlar uyuyordu. Yapacak bir şey yoktu artık. Kendimi en hazır hissettiğimde karşısına çıkacaktım. Elektrikli şöminenin önündeki minderlerin birisine oturdum. Bana bilinmeyenden hoşlandığını söylemişti. Evet bilinmeyen bendim ama.. beni görünce şaşıracaktı bu kesindi. Ne tepki verecekti başka? Üzülmek? Hayal kırıklığı? Sevinmek veya sevmek? Ahh bunun olacağını düşünmüyorum. Neden dedi iç sesim. 'Neden kendine güvenmiyorsun? Eğer kendine biraz güvenirsen karşısına çıkarsın. Ne tepki vereceğini umursamaya çalış. Belki sevinir belki üzülür. Ne olursa olsun sen bunu atlatırsın Nevra! Rüzgar bilinmeyenden hoşlanıyor ve bilinmeyen sensin başka birisi değil, biraz bardağın dolu tarafından bak, pozitif düşün ve en kısa zamanda karşısına çık!' Derin bir nefes daha verdim haklıydı. Hep olumsuz düşünüyordum. Belki beni severdi beni sevmeyi denerdi. İçim kıpır kıpır olurken gülümsedim. Mutlaka karşısına çıkmalıydım ve kafamdaki soruların cevaplarını ondan öğrenmeliydim..

______



Nasıldı bölümm? Beğendiniz mii?

Nevra'nın iç sesinin ağzına sağlık ne güzel söyledi asdxasdx

Tahmini bir kaç bölüme çiftimiz gerçekten karşı karşıya gelecek!

Gelecek bölüm biraz kaos olur diye düşünüyorum😁

Bakalım gelecek bölüm neler olacak?

Görüşmek üzere elmalı turtalarıımm 🍏


🌟Yıldızımızı parlatmayı unutmayalımm 🌟

Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin