İyi okumalarr...
_____-Eee anlat bakalım ne oldu?
-Benden hoşlandığını söyledi Nevra. Put gibi kaldım birşey diyemedim. Sonra ben de ondan hoşlandığımı söyledim sevgili oldukk, İdil karşı koltuğuma oturmuş hülyalı hülyalı etrafa bakarken güldüm.
-Benim sayemde oldu, bakışları hemen bana döndü.
-Nasıl yani?
-Okula sensiz gittiğim gün Batu yanıma geldi ve seni sordu gelmeyecek mi diye. Ben de gelecek ama neden sordun diyip biraz sıkıştırdım veee senden hoşlandığını söyledi, koltukta dikleşip sordu.
-Eeee?
-Sevgilin olup olmadığını sordu. Ben de olmadığını ama senden mutlaka hoşlanan birileri olduğunu ve elini çabuk tutmasını söyledim. Bu kadar çabuk açılcağını düşünmemiştim. Yanıma geldi.
-Canım kankim benimm, diyip bana sarıldı. Kollarımı beline dolayıp karşılık verdim. Bir süre sonra ayrıldı.
-Şimdi sıra sende.
-Nasıl ben de olacak ya. Rüzgarla yazışmıyoruz ki. Sanırım umudumu kesmenin zamanı geldi, diye mırıldandım.
-Saçmalama Nevra. Ben inanıyorum siz olacaksınız. Hem bence Rüzgar sana yazacak ahanda şuraya yazıyorum, dedi sehpayı göstererek. Hüzünle gülümsedim.
-Umarım dediğin gibi olur, biraz daha film izleyip abur cubur yedikten sonra uykumuz gelmişti. Zaten saat on ikiyi geçtiği için uyumamda bir sorun yoktu. Salonu eski haline getirdikten sonra yatmak için odama çıktık. Bizde kaldığı zamanlar beraber uyurduk. İdil yatağa atlayıp yerini aldı.
-İyi geceler kanka.
-İyi geceler, İdil kafasını yastığa koyar koymaz uyurdu. Işığı kapatıp kendi yerime geçtim. Aşağıda varolan uykum şimdi yok olmuştu. Oflayıp komodinin üstündeki telefonumu alıp penceremin önündeki koltuğa oturdum ve dizlerimi kendime çektim. Telefonu açınca gördüğüm şeyle gözlerim kocaman açıldı. Rüzgar bana mesaj yazmıştı ama ben telefonum sessizde olduğu için yeni görüyordum. Sohbete tıkladım.
Çaklıtlı Kekim: Bilinmeyen (19.34)
Çaklıtlı Kekim: Ben özür dilerim söylediğim şeyler için
Çaklıtlı Kekim: Sadece o an biraz sinirliydim ve sinirimi senden çıkardım.
Çaklıtlı Kekim: Cevap vermeyecek misin? (21. 16)
Çaklıtlı Kekim: Mesajlarım iletiliyor ama cevap vermiyorsun (22.58)
Çaklıtlı Kekim: Lütfen mesajlarımı görünce yaz. (23.27)
Anti Limon: Telefonum sessizde kalmış (00.36)
Anti Limon: Şimdi gördüm.
Anında çevrim içi olmasıyla kaşlarım havalandı. Benden mesaj mı bekliyordu, yoksa sadece tesadüf müydü?
Çaklıtlı Kekim: Senden birşey isteyebilir miyim bilinmeyen?
Çaklıtlı Kekim: Bana kızgınsın biliyorum ama lütfen reddetme.
Çaklıtlı Kekim: Yarın buluşalım.
Çaklıtlı Kekim: Merak etme gözlerimi bağlayacağım.
Anti Limon: Sana güveniyorum, gelirim.
Anti Limon: Nerede ne zaman buluşacağız?
Çaklıtlı Kekim: Sahildeki parkı biliyor musun?
Anti Limon: Evet.
Çaklıtlı Kekim: O parktaki büyük meşe ağacının altındaki bankta
Çaklıtlı Kekim: Akşam saat 8. Sana da uygunsa tabi
Çaklıtlı Kekim: Etrafta pek kimse olmasa iyi olur.
Anti Limon: Olur.
Çaklıtlı Kekim: O zaman iyi geceler Anti Limon :)
Anti Limon: İyi geceler:)
Anti Limon çevrimdışı
Çaklıtlı Kekim çevrimdışı
_____
@idilsuu: Mood; Nevra gibi giyinmişimdir😯
@sadecenevra: 😑
@baturpgibi: Yine de çok güzel olmuşsundur 💘
@idilsuu: Yiaa💞
@berkaylavyu: buralar aşk koktu😏@ceminiz:🔥😉👅
@baturpgibi: 👊😤👋@01*: Batu'yla sevgililermiş
@33*: Gitti gül gibi çocuk
@41*: Bence çok yakışıyorlarrüzgarsızesen, gökadamı ve 810 kişi beğendi
19 diğer yorumu görüntüle______
Beğendiniz mi??
Yıldızı parlatalımm⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔
Nouvelles053***: Pşşt, bebeğim, 053***: Çaklıtlı keksin, bu dünyada teksin 053***: Kimseye yar etmem, sen yanlızca benimsin ~♡~♡~♡~♡~ İLK KİTABIM OLDUĞU İÇİN İLK BÖLÜMLERİ ACEMİYCE YAZILDI. EĞER YAZDIĞIM HER KELİMEYİ SORGULAYACAKSANIZ LÜTFEN HİÇ GİRMEYİN. Lü...