1.0

14.9K 635 29
                                    

İyi okumalar...

______

-Asiye sultan sen git artık saat geç oluyor.

-Sen yemeğini ye kızım. Mutfağı toplayıp giderim, diyip sofrayı hazırlamaya başladı. Mutfaktan çıkıp odama çıktım. Saat akşam yedi buçuğu geçiyordu ama Asiye teyze daha gitmemişti. O gitmeden evden çıkamazsın. Son çare Rüzgar'a yazdım.

Anti Limon: Rüzgar

Anti Limon: Buluşma saatini 9 yapsak olur mu?

Anti Limon: Önemli birkaç işim çıktı.

Çaklıtlı Kekim: Sorun değil:)
(Görüldü)

Aşağı inip mutfağa girdim. Asiye sultanın hazırladığı sofraya oturup hızlıca yemeği yedim. Ben yedikten sonra Asiye teyzeye ne kadar yardım etmek istesem de her zaman ki gibi yardım ettirmemişti. Salona geçip televizyonu açtım. Rastgele bir kanaldaki filmi izlerken aklım Rüzgardaydı. Tekrar duvardaki saate baktım. Sekizi çeyrek geçiyordu. Onbeş yirmi dakika kadar televizyondaki filmi izleyip Asiye teyzenin gitmesini bekledim.

-Kızım ben çıkıyorum istediğin birşey var mı?

-Yok yok iyi akşamlar Asiye sultan.

-İyi akşamlar kızım, kapının kapanma sesi gelince televizyonu kapatıp hızla odama çıktım. Tişörtümün üstüne  siyah sweatimi geçirip siyah taytımı giydim. Aşağı inip telefonumu, cüzdanımı ve evin anahtarını sweatimi cebine koyup evden çıktım. Telefonun saatine baktım tekrar. 20.49 du. Sahil eve yürüyerek onbeş dakika kadardı. Koşar adımlarla yürümeye başladım. Sonunda park görününce yolun karşısına geçtim. 21.02 iki dakikadan birşey olmaz. Parkta bir kaç kişi daha vardı. Deniz kıyısında da hava soğuk olmadığı için yürüyüş yapanlar veya köpeğini gezdirenler vardı. Parkın sonunda kalan büyük ağaca yürüdüm. Ağaç gerçekten çok büyüktü ve sahile bakan kısmının altına bir tane bank koymuşlardı. Yürüdükçe görüş açıma giren bank ve Rüzgarla gülümsedim. Elinde bir bez tutuyordu. Telefonumu çıkardım.

Anti Limon: Geldim gözlerini bağla.

Başıma kapşonumu geçirip ağacın diğer tarafından dolandım. Telefonunu çıkarıp tahminimce mesajıma baktı. Telefonu cebine koyup gözlerimi bağladı. Elimi git gide hızlanan kalbimin üstüne koyup bir kaç saniye bekledim. Daha sonra yavaşca yürüyüp sağ tarafına gelip banka oturdum. Adım seslerimi duymuş olacak ki bana döndü.

-Sensin değil mi?

-Hıhı, konuşamazdım beni kesinlikle tanırdı.

-Tamam konuşmayacaksın. O zaman ben konuşayım. Ben özür dilerim bilinmeyen, derin bir nefes aldı.

-O gün gün boyu Ece peşimden ayrılmadı ve konuşmak istediğini söyledi. Büyük ihtimalle görmüşsündür. Ben de ondan kurtulmak için okul çıkışı ne söyleyecekse söylemesini söyledim. Okul çıkışı yanıma geldi ve benimle sevgili olmak istediğini söyledi pat diye. Ben de onu sevmediğini ve böyle birşey olmayacağını söyledim. Kızmış veya reddedilmeyi hazmedememiş olacak ki bana beni sevdiğini söyleyen her kızın popülerliğim ve fiziğim için benimle beraber olmayı istediğini söyledi. Buna inanmadığı söyledim. Sen inan veya inanma seni kimse gerçekten sevmiyor sadece görünüşün için beraber ve buna benzer bir sürü şey dedi. O konuştukça hak verdim. Şu ana kadar olan sevgililerim benden daha iyisini daha zengini bulunca beni terk etti. Bunlara bakınca haklıydı. Sen de o ara bana yazınca sinirlenip sana patladım bir anlık sinirle. Gerçek düşüncelerim onlar değildi. Zaten sen bana o mesajları yazınca aklım başıma geldi ama yazamadım sana. Konuşmayalı bir kaç gün olsa bile sen bana yazmayınca garip hissettim. Sanırım sana alıştım. Çok özür dilerim farkındayım kalbini çok kırdım. Yazdığım şeyler senin gibi seven biri için gerçekten çok ağırdı. Beni affedersin değil mi?, dolan gözlerimden bir kaç damla aktı. Telefonumu cebimden çıkarıp ona yazdım.

Anti Limon: Bana arkanı dön.

Telefonuna gelen mesaj sesiyle gülümsedi.

-Sen attın sanırım?

-Hıhı, bankın sonuna kayıp arkamı döndüm. Bir kaç saniye sonra konuştu.

-Dediğini yaptım, arkamı döndüm. Bana sırtını dönmüştü bende ona dönüp sırtımı sırtına yaslayıp telefonumu açtım.

Anti Limon: Sana ne kadar kırgın olsam da küs kalamam ben. Evet kalbim çok kırıldı ama onu onaran yine sen oldun. Bana alışmanı söylemen bile benim için çok büyük bir şey Rüzgar. İnanıyorsun değil mi seni sevdiğime?

Mesajı gönderdim. Mesaj sesi gelince açıp okuduğunu anladım.

-Sen beni gerçekten seviyorsun ve ben buna inanıyorum, genişçe gülümseyip göz yaşlarımı sildim. Parmaklarımı klavyede dolaştırdım.

Anti Limon: Sana sarılabilir miyim?

Arkamda haraketlenme oldu. Birkaç saniye sonra omzuma dokundu. Ona döndüğümde gözleri bağlı olduğunu gördüm. Gülümseyip kollarını açtı yaklaşıp sıkıca sarıldım. O da ellerini bana sarınca anlık bir kalp krizi geçirdim. İki yıldır düşlediğim şey olmuştu. Sarılıyorduk. Bundan sonra ölsem gam yemezdim. Kalbimin ne kadar hızlı attığını duyuyor muydu? Gözlerim tekrar akmaya başladı. Burnunu çektim.

-Ağlıyor musun? Ağlama, son kez kokusunu içime çektikten sonra ayrıldım.

-Saat geç oldu eve gitsen iyi olur. Ama bir taksiye bin olur mu? Daha güvenli olur, beni düşünüyordu.

-Hıhı, gülümsedi.

-Sen git ben sonra gideyim. Görüşürüz bilinmeyen, yine hıhı diye cevap verdikten sonra ayağa kalktım. Anlık gelen cesaretle yanağını öpüp koşarak parktan çıktım. Şansıma hemen gelen taksiye binip evin adresini verdim. Başımı cama yasladım, elim kalbime gitti. Orda durup ne tepki verdiğini gerçekten görmek isterdim.


_____

@sadecenevra: 'insan insanı böyle sever mi'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@sadecenevra: 'insan insanı böyle sever mi'

berkaylavyu, rüzgarsızesen ve 986 diğer kişi beğendi.

Yorumlar kapalı.


_____

Bu arada bir bilgilendirme yapayım anlamayanlar için.                                                                  +berkaylavyu Berkay'ın hesabı  Berkay I love you gibisinden dfhsjfshhjsfgsh.                              +baturpgibi Batu'nun hesabı Batu turp gibi.                                                                                                      +gökadamı Gökmen'in hesabı Gök Man(ingilizcede adam demek) fhsdgsdfhsjfh                        +idilsu İdil'in hesabı                                                                                                                                                      +sadecenevra Nevra'nın hesabı                                                                                                                          +rüzgarsızesen Rüzgar'ın hesabı Yüzyüzeyken Konuşuruz'un Esen adlı şarkısından

Daha iyi, komik veya anlamlı hesap adı önerileriniz varsa yazın beğenirsem değiştiririm:)

Yıldızımızı parlatalım, lütfen!

Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin